Jump to content

מינימן

  • הודעות

    284
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי מינימן

  1. לירן שלום לך וכל גולשי הפורום בנוסף למקומות שלירן ציין למעלה . אחד הדברים החשובים שיש בעפולה היא חנות המחשבים אר אס אם שירותי מיחשוב הממוקמת ברחוב הולנד 15 בעיר , הטלפון שלה הוא 04-6426777 והאתר אינטרנט שלה הוא www.rsm.co.il וכולם מוזמנים לבקר בברכה מינימן
  2. שלום לך כבעלים של החנות אר אס אם שירותי מחשוב , אני מציע לך לבדוק גם את החנות שלנו . וכך תוכל להמליץ עלינו גם כן. אומנם יש לנו רק 2 סניפים : בעפולה ו בכפר סבא ואנחנו גם עושים משלוחים לאיזור תל אביב ללא תשלום. אבל אנו קיימים כבר כ 13 שנה , עם הרבה מאוד לקוחות מרוצים . פשוט תכנס לאתר שלנו , תתרשם מהמחירים , תרכוש ותתרשם מרמת השירות הגבוהה . www.rsm.co.il אז המלץ עלינו גם לחברים פה , ואני משוכנע שהם לא התאכזבו . בברכה מיכאל [email protected]
  3. מוקפץ עדין למכירה מינימן
  4. שלום לך אבא שלי מתעסק במכונות הללו , וידע פנימי הצבע הורוד הוא צבע מאכל . ורוד מינימן
  5. שלום לכולם אני חושב שמערכת המשפט בישראל התחילה לחשוב בהגיון , בזמן האחרון קמים כל מיני עברנים או פורעי חוק , שפשוט עושים צחוק ממערכת המשפט בארץ . אני מקווה שהעונש שקיבל חנן גולבלט יהיה עונש ש"יעניקו" לכל האנסים ולכל העושים ויעשו את אותו הדבר ( גם לנשיא לשעבר שלנו) אנחנו כבר לא צריכים להיות רחמניים בחוק . במידה וניהיה רחמניים בחוק , אז בעוד 5 שנים ואפילו פחות , רמת הפשיעה תיהיה כל כך גבוהה שלא נוכל להתגבר עליה . צריכים לעשות לזה סוף , לא מעניין אותי שהוא ישתחרר בגיל 75 או אם הוא מפורסם - הוא עבר על החוק צריך להעניק לו את העונש המקסימלי - הוא היה צריך לחשוב ולדעת שהמעשים שהוא עשה לפני שנים מספר , הם מעשים לא חוקיים , פוגעים בנשים - בליבם של הנשים , ברגשותיהם של הנשים . ועשיו אנסים שיעשו את המקרים הללו בעתיד יבינו שהם יכולים לקבל עונש של 7 שנים ויותר על מה שהם יעשו - אז הם יחשבו פעמיים לפני כל דבר שהם עושים . דבר נוסף על מערכת המשפט : אני מקווה שבכל התחומים הפליליים של מערכת המשפט בישראל - המערכת תנהג ביד קשה עם העוברים על החוק , עם רוצחים , עם נהגים שהורגים הולכת רגל תמימה שיצאה לבילוי של סוף שבוע ובורחים בלי להגיש עזרה מינימלית . עם נציגי עם שמקבלים שוחד ושלמונים למיניהם . עם גנבים , פורצי דירות וסוחרי סמים למיניהם . אני מקווה שהעונש שקיבל חנן , הוא רק התחלה של מערכת משפט צודקת בעונשים שהיא מטילה על פושעים . להגיד שזהו עונש כבד , זה פשוט להתעלם מהצד השני של הבעיה , צריך לזכור שאותם נשים נמצאות בחרדה מתמדת , ובמצב רגשי שגם עונש של 20 שנה לא יכול לטפל בהם . תמיד , אבל תמיד מערכת המשפט צריכה להסתכל גם על הצד הנפגע , ולא רק על הצד הפוגע . וזה מה שנעשה כאן . סוף שבוע נפלא מינימן
  6. שלום לכולם שאלתי היא : על מה ולמה אנחנו בעלי העסקים צריכים לשלם מס על השלט? את לשון החוק אני מכיר . סוף שבוע נפלא מינימן
  7. שלום לכולם , כבעל עסק , קבלתי לא מזמן - תשלום לעיריה עבור שלט . שאלתי היא : למה אני צריך לשלם לעריה מס עבור שלט שאני מציב בשטח הפרטי שלי . האם בעתיד יקחו מאיתנו מס על ממטרות שבגינה שלי , גדרות בחצר הפרטית שלי ? איך היגיע למס הזה ואיך הכל התחיל , למשהו יש תשובה ? האם ניתן לעשות משהו נגד זה ? יש פרצות בחוק שיכולת לעזור לי לא לשלם את המס הנ"ל תודה מינימן
  8. שלום לך כאב לי לשמוע על שהרמת ידים בנושא המיני הנ"ל . אשמח לגאול את המיני הנ"ל מאבדון ולנסות להציל אותה. כתוב לי למייל כמה אתה מעונין לקבל עליה על מינת להעביר אותה לבעלותי . [email protected] בברכה מינימן
  9. שלום לכולם שפם זה משהו אחר , עכשיו אני רגוע , חשבתי שחסר לי משהו במיני . תודה לכם מינימן
  10. שלום קרמה יש אפשרות לצלם את הגומיה שאתה מתכוון אלייה התמונות שצורפו את תמונות של סוף מכסה המנוע ולא הפרונט שהסמל יושב עליו כמו שכתבת . מינימן
  11. שלום קרמה על איזה גומי מדובר ? בדקתי אצלי ואין שום גומי על מכסה המנוע , יכול להיות שפספסתי משהו ? בברכה חג שמח מינימן
  12. לום לך אני צריך לפרק את הקלאץ במיני וגם את הקלאץ במטרו . כך שאני צריך כלי שמתאים לשניהם . אני לא נוגע בגיר של המיני או של המטרו אשמח לעזרה מינימן
  13. שלום בני האם גם אני יכול להעזר באוסף הכלים שלך למטרה שציינתי למעלה ? בברכה מינימן אני במייל [email protected]
  14. שלום וחג שמח , לכולם ולחובבי המיני בפרט לאחר שפירקתי את מנוע ה 1000 שלי מהמיני , וזאת על מינת לשדרגו למנוע מטרו שיש ברשותי . הבנתי שאני צריך לבצע כמה שינויים במערכת הקלאץ . כלומר להעביר את הקלאץ של המיני במלואו למנוע של המטרו. ולצורך זה דרוש חולץ קלאץ למיני וכן חולץ קלאץ למטרו , שאלתי היא האם למישהו יש את החולצים הנ"ל ויכול להלוות לי ? האם ניתן לעשות זאת ללא החולצים הנ"ל ? יש רעיונות נוספים מה ניתן לעשות ? בברכת חג שמח מינימן
  15. מינימן

    עזרה בתוכנת WORD

    שלום לכולם וחג שמח שאלת שאלה , ולא כתבת איך פתרת את הבעיה , איך בכל זאת עושים את זה ? מינימן
  16. המיני מודל 77 נפח 1000 סמק - לפי הרשיון . מינימן
  17. שלום לכולם אתמול הייתי באיזור אז בדקתי את הנושא , המיני נראת כאילו היא רוצה כבר להגיע לעולם שכולו טוב , הגלגלים מנוקבים , כיסאות הרכב קרועים , חלודה בהרבה מקומות . פנסים שבורים . בקיצור יש הרבה מאוד עבודה . רשיונות יש . בעל הרכב דורש 4000 ש"ח , - ולא לא מעוניין לשמוע על פחות מזה , וחבל מאוד . אם משהו מעוניין בטלפון שלו אני אשמח להעביר . בברכת שבוע נפלא מינימן
  18. שלום לכולם ולבעלי המיני בפרט מה זאת הקופסה הכסופה המבריקה , בצד שמאל של המנוע ? מינימן
  19. שלום לכולם ולחברי הפורום בפרט שמעתי ברדיו והייתי חייב להכנס לאתר הזה , כולי תקווה שהוא יצליח , זאת גם שיטה לחסוך בעלויות הדלק , הפקקים , זיהום האוויר וכל הבעיות של נסיעה ברכב . פשוט להכנס ולהתפעל . www.ya1.co.il מינימן חשוב לציין שאין לי קשר לאתר , אני פשוט חושב שהרעיון מעולה .
  20. שלום לכולם "תצפיות מעניינות ממסוף המטענים "אוברסיז אשדוד"" מה זה הרכב הארוך הזה ? , למשהו יש תמונה יותר ברורה של משהו דומה ? מינימן
  21. מינימן

    BMW E9

    שלום לכולם ולSBMW , התמונות שהוספת הם לא של רכבים הדומים לרכב שלי , אני מצרף תמונה של הרכב שלי , מבנה הרכב דומה לרכב שלך אשמח לקבל את הדגם המדוייק מינימן
  22. מינימן

    BMW E9

    שלום לכולם ראשית דבר נראה פחחות ברמה מעולה סליחה שאני נדבק לקישור , . יש ברשותי גם רכב כזה E9 שנת 73 4 דלתות גיר רגיל . והרכב למכירה . למי שמעוניין בפרטים נוספים , אשמח לענות בפרטי . מינימן
  23. שלום לכולם אהבתי את התמונות איפה אני יכול למצוא עוד תמונות של ה BMW E9 מההשקה , פשוט יש לי אחת כזאת 4 דלתות גם שנת 73 ורציתי לראות איך נראה רכב כזה משופץ . מינימן
  24. שלום לכולם טעות , המדינה הוציאה מליון שמונה מאוד שטרות כאלה ולא כפי שנכתב . מינימן
  25. שלום לכולם וחובבי המיני בפרט הבעיה הגדולה לדעתי היא המרחק , אני גר באיזור הצפון ונסוע במיני מהצפון לפארק הירקון זה לא חוויה גדולה בשביל המיני וגם בשבילי . אשמח להפגש עם בעלי המיני למיניהם באיזור חדרה ( גן שמואל ) , זה נראה לי באמצע פחות או יותר . בברכת חג שמח מינימן
×
×
  • תוכן חדש...