Jump to content

מינימן

  • הודעות

    284
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי מינימן

  1. שלום לכולם היום עשיתי טיול קטן לרמת ישי בצפון . באיזור התעשיה ליד מכון הטסטים יש כמה דברים מעניינים . 1. פורד אסקורט 4 דלתות , נראה שיש את כל החלקים - חלון אחורי שבור . - שזועקת תצילו אותי. 2. וולו ישנה בצבע לבן , עם שלט למכירה . מי שמעוניין בפרטים נוספים שיכתוב לי - ואני יעביר לו את מספר הרשוי של הפורד . בברכת חג שמח מינימן
  2. שלום לכולם בשבוע שעבר הייתי עם חברתי ( אשתי לעתיד ) באנטליה בקלאב שנקרא טופקפי , אני חייב לומר שהמקום פשוט יפה , עם הרבה פעילויות , ומומלץ ביותר . חדרים מרווחים , ים קרוב מאוד לחדרים , וארוחות ופעילויות מכל טוב בקיצור מומלץ מינימן
  3. שלום לכולם השבוע אני נמצא בחופשה , אני מקווה שביום שישי בעוד שבועים אני במפגש הצפוני . אני מחכה לראות את החברים במפגש . מינימן
  4. שלום לכולם ולחובבי המיני בפרט אז כמו שהבטחתי את הבעיה נפתרה: לכל מי שלא מכיר את המיני : להלן מסלול הדל עד למנוע ( לפחות אצלי במיני) 1. מיכל דלק -> צינור דלק גמיש -> ניכנס לצינור מתכתי (הצינור דלק והצינור המתחתי מחוברים בבנד ברזל) -> הצינור מגיע לאיזור הקידמי של הרכב -> מחובר בעזרת בנד מתכת לצינור גומי -> נכנס למשאבת דלק -> פילטר דלק -> כניסה לקרברטור . ראשית דבר ניתקתי את כל המסלול וחיברתי את מיכל הדלק עם צינור דלק לכניסה למשאבה בלי הפילטר , מה שגרם לדלק לזרום והרכב היניע (דבר מרגיע ) אז הוחלט להחליף את הצינור המתכת לצינור גומי שימשך עד למשאבת דלק , החזרתי את פילטר הדלק והרכב היניע בלי בעיה , הבעיה נפתרה . הרכב היניע ושימחה התמלאה בליבי . אבל לא מספיק לפתור את הבעיה צריך להבין מה עומד מאחוריה. אז צינור המתכת פורק והתגלת הבעיה , סדק קטנטן באמצע הצינור ,שכמעט ולא נראה לעין , שגרם לכניסת אויר ובכך לא לאפשר לדלק להגיע , ולגרום למשאבה לעבוד על ריק. ( לא ראיתי נזילת דלק מהאיזור הזה .) לקחתי את הצינור , יצרתי אחד חדש לפי הכיפופים הדרושים הרכבתי אותו כמו שצריך להיות , חיברתי את כל צינורות הגומי לדלק . והמיני חזרה לחיות ולנסוע . בהזדמנות זאת רציתי להודות לכל העוזרים והעוזרות בנושא . תודה מינימן
  5. שלום לכולם בהמשך לשאלתי הקודמת , אני טס בשבוע הבא לאנטליה עם אשתי לעתיד שתחייה שאלתי היא האים משהו יכול להמליץ על מקומות בילוי טובים באנטליה , או דברים מעניינים הקשורים למוטוריקה ורכב , וכמו כן אזורי קניות טובים בעיר עצמה . אני חושב שזה יהיה משעמם להיות כל כך הרבה זמן במלון , אז אני חושב על דברים אחרים . ממתין לתגובות תודה מינימן
  6. שלום לך לפי הטלפנית היא אמרה שבטורקיה , זה פחות או יותר כמו בארץ , אני מקווה שהיא צודקת . מקווה שעזרתי מינימן
  7. שלום לכולם בשבוע הבא , הפתעתי את אישתי לעתיד בחופשה באנטליה , דרך הדקה ה 90 . המלון שהוצע לנו הוא מלון בשם טופ קאפי TOPKAPI PLACE , רציתי לשאול אם משהו מכיר את המלון ויכול לתת חוות דעת על המלון . מחכה לתגובות תודה מינימן
  8. שלום לכולם בהמשך לשירשור שאלתי היא : מה זה מצב "barn find"? תודה מינימן
  9. שלום ליאור בהמשך לשאלתי . תוכל לכתוב את רשימת החומרים שאיתה אתה מנקה , על מינת שנוכל ללמוד ממנה . חברות , והיכן ניתן להשיג אותם. תודה מינימן
  10. שלום לכולם לא החלפתי את פילטר הדלק . כנראה שאני יעשה את זה מחר . לגבי אינפוזיה , אם אני ישפוך קצת דלק לקרבוקטור הדבר לא יגרום לבעיות כלשהם ? אני יעדכן מחר בערב תודה וברכת שבוע טוב מינימן
  11. שלום ליאור שיפוץ לתפארת . יש לי שאלה קטנה , אם איזה חומר אתה מנקה את החלקים שהם יוצאים כמו חדשים ? האם החומר טוב גם לניקוי המנוע? תודה מינימן
  12. שלום ותודה לכל העוזרים לאחר כתיבת השורות למעלה , החלטתי להחליף את הצינור מהמיכל עד המשאבה , ממש צינור חדש. ולצערי הבעיה לא נפתרה . כמו כן ברגע שאני מנתק את הצינור מהמיכל זורם דלק החוצה , כך שאין סתימה כלשהיא . חזקתי את כל המחברים של הצינורות וזאת על מנת למנוע כניסת אוויר . אך לצערי לא מגיע דלק . לכאורה הכל נראה תקין וטוב , מה יכולה להיות הבעיה ? יש עוד רעיונות ? בבקשה . אני רוצה את המיני שלי בחיים , עזרו לי . בברכה סוף שבוע נפלא תסעדו ותשבחו . מינימן
  13. שלום לכולם ולחובבי המיני בפרט. להלן הבעיה אני מקווה שיעזרו לי לפתור אותה בפורום זה . לאחר החלפת ה"בומבות" במיני דבר שעשה פלאים לגובה הרכב והגביה אותו באופן משמעותי , צצה לה בעיה חדשה שלא הייתה קודם לכן . המיני פשוט לא רוצה להניע . , לאחר בדיקה ראיתי שדלק לא מגיע לפילטר דלק ( הוא שקוף ולכן אני יכול לראות את זה . במיני שלי ישנה משאבת דלק חשמלית ולפי התקתוקים נשמע שהיא עובדת טוב מאוד , מה שכן חשדתי בה ולכן הרכבתי משאבת דלק מאותו סוג - חדשה , אך הדלק מסרב להגיע . כמו כן על הדרך כבר הוחלפו כל הצינורת בין דלק מאיזור המנוע למשאבת דלק הקטע המחבר בין המשאבה לפילטר דלק ולקרבורטור . וזאת על מנת לשלול סתימה באחד הצינורות . אבל הדלק לא רוצה להגיע לפילטר דלק ולאחר מכן למנוע. יש לי כמה שאלות : 1. אין אני יכול לבודד את הבעיה שנוצרה ? 2. האם הפרש הגבהים שנוצר עליה של כ 4-5 ס"מ יכולה לגרום לכך שלמשאבת הדלק לא יהיה מספיק כוח לשאוב את הדלק מהמיכל ? אם הפרש הגבהים הזה משפיע מה ניתן לעשות ? 3. איך אני יכול לעקוף את המשאבת דלק ולהזרים דלק ישירות למנוע על מנת לנטרל בעיה זאת . בתודה וברכת שבוע נפלא מינימן
  14. שלום לך המכון בעפולה ובעכו הוא מכון מעולה ונקרא : מכוני הספידומטר , יש שם חברה מקצועיים ברמה מאוד גבוה יש את ישראל ואת אשר , ממש חברה מעולה , יודעים את העבודה . מומלץ בחום . מינימן
  15. שלום לך כדאי שתפרסם את המספר המודפס על הפלטה האלקטרונית . הוא נמא בצד שמאל בצורה מודגשת זה יעזור מינימן
  16. שלום לכולם ולחובבי המיני בפרט אחרי שלא הגעתי הרבה זמן למפגשים בצפון , אני מקווה להתחיל להגיע כבר משבוע הבא . לפי התמונות מקום המפגש עבר מקום וכבר לא נמצא בתחנת הדלק ילו, לאן עברו המפגשים ? מינימן
  17. שלום לכולם אני מבין את החוששים מענין השינוי ,ותרחישי האימה כאשר רוני רהב ובעלי ממון ינסו לשנות את התקנות לגבי רכבי אספנות אבל בואו ניקח את הדברים לכיוון השני , אולי בעלי ממון אלי יעזרו לנו לפתח לובי חברתי גדול יותר ובעל כוח חזק יותר שיכול רק לעזור לנו . כמו הורדת המיסוי על כניסת רכבי אספנות לארץ , במקום 130 אחות מס בערך למס יותר נמוך - אחרי הכל הם גם רוצים לשלם פחות מיסים , יש לנו אינטרנס משותף , בעל הממון יביא כמות של 5 עד עשרה רכבים בערך - הוא לא ירצה לשלם מס גדול כזה יש לו מניע לשנות את זה , דבר שיכול לעזור לכולנו . דבר נוסף שהבעלי ממון אלו מביאים בדרך כלל רכבים מיוחדים לארץ ועל ידי כך שומרים ועוזרים להתפתחות התחביב בארץ ע"י הבאת רכבי אספנות בעלי היסטוריה מפוארת ורכבים מיוחדים . דבר נוסף לגבי רוני רהב , ניתן לרתום אותו ליחצן את המועדון , וליחצן את הלובי החברתי שכתבתי בתחילת המילים שלי , הוא יכול לעזור לנו מהבחינה הזאת . דבר נוסף לסיום , אולי רהב רצה לפרסם את העסק החדש שלו , נראה שהוא יצליח , עובדה היא שאנחנו מדברים על זה . הוא קיבל את מה שהוא רצה . בברכת סוף שבוע מעולה מינימן נ.ב ובהמשך לחברת ההסעים של רוני רהב : " להשכרה מיני מיינור במצב תצוגה לצילומי חתונות ובר מיצווה , בריתות , ולויות העלות היא רק 250 $ ליום ,( לא כולל הלילה ) , לפרטים נוספים , ניתן פנות אליי להודעה פרטית "
  18. שלום לכולם לאחר הצעת נישואים שהצעתי לחברתי , ואישתי לעתיד אנו חושבים על אולמות וגני אירועים באיזור שפיים . יצא לנו לראות את המקום שנקרא " הטירה " אשר בגעש . אנו מבקשים ביקורות ( טובות ורעות אם יש על המקום ) , פשוט המקום מאוד קסם לנו וסביר להניח שנסגור שם . אבל אנו מעוניינים לשמוע קצת מאנשים שהפיקו שם אירוע ( בעדיפות לחתונות ) וכאלה שהיו בין החוחגגים באירוע . ביקורות אודות המקום , האוכל , יחס בעלי המקום וכו' בברכה שבוע טוב ותודה מינימן
  19. שלום לך אני לא יודע לגבי סיטרואן אבל במיני זה נקרא CONE SPRING להלן קישור http://www.minispares.com/Product.aspx?pid=34436 אם הכלי גם מתאים לסיטרואן , אני בוודאי שאשמח לעזור . בברכת פורים שמח מינימן
  20. שלום לכולם ולחובבי המיני בפרט לאחר חיפוש ונסיון להשיג מכווץ בומבות למיני , החלטתי הזמין את המכשיר הזה ממיני ספייר השימוש במכשיר ממש נוח ומפשט את העבודה הכרוכה בהחלפת הבומבות במיני . לאחר שיחה עם כמה בעלי מיני , נאמר לי שממש יהיה קשה לי לפרק ולהוציא את הבומבות מבלי להשתמש במכשיר הזה , ויהיה עדיף להזמין את המכשיר . לאחר השימוש והחלפת הבומבות במיני לבומבות חדשות , אני חייב לציין שהשיפור היה משתמעותי וממש נראה לעין , ומומלץ לבצע אותו לכל מי שהמיני שלו ירדה בגובה והקשת כמעט נוגעת בגלגל כפי שהיה אצלי במיני . לכן לכל מי שצריך עזרה ולא מצא את ה"מכווץ הבומבות" - אני יכול לעזור ואף להלוות את הכלי הזה - ללא תשלום ואו תמורה כלשהיא רק לשם עזרה לבעלי המיני בברכה מינימן
  21. שלום לכולם ולחובבי המיני בפרט לפי החדשות , יש בעיה עם חבילות , ראש המכס , הודיע לחברות התעופה שאין יותר מקום לאחסן חבילות במחסנים והוא לא יקבל ואו יכניס חבילות לארץ . והחבילות יוחזרו לחו"ל השאלה היא האם נשלם נשלוח כפול ? למישהו יש מושג ? בברכה מינימן
  22. שלום לכולם ולפותח השרשור רצוי היה להוסיף כללי בטיחות לפרוייקט , מכוון שמי שלא נזהר עלול להפגע (חבל ) מינימן
  23. שלום לכולם בתקופה האחרונה אנו ערים לכך שגונבי המתכות לוקחים כל מתכת שבה להם , ולצערנו הם לא עוצרים אפילו נגד צה"ל קראו את הכתבה . http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3516376,00.html בברכת שבוע נפלא מינימן
  24. שלום שוב לכולם , עדיין לא קיבלתי תגובות להודעה הזה , יכול להיות שאף אחד לא התעסק ואו החליף בומבות במיני ? האם יש דרך נוספת לבצע זאת מבלי להשתמש במכווץ בומבות ? תודה מינימן
  25. שלום לכולם ולחובבי המיני בפרט. אני מעוניין להחליף את ה"בומבות" הקדמיות של המיני שלי מכוון שהמיני ירדה יותר מידיי בגובה . יש לי כמה שאלות : 1. אני צריך את מכווץ ה"בומבות" המיוחד שיש ברכבים אלו , האם למשהו יש את המכשיר הנ"ל והוא יכול להלוות לי אותו ? או לחילופין למכור לי אותו ? 2. במידה ואני לא ישיג את המכשיר הנ"ל , הבנתי שיש שני סוגי "בומבות" מטרית ואינצ'ית , איך ניתן לדעת את סוג ה"בומבה" שיש ברשותי ? 3. איך משתמשים במכשיר הזה לכיווץ ה "בומבות"? , אשמח לקרוא הסבר לדבר הזה . תודה וברכת שיפוץ נעים טוב ואיכותי לכולנו . מינימן
×
×
  • תוכן חדש...