-
הודעות
284 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי מינימן
-
שלום לכולם אני מחפש קורא בר קודים לא יקר שיכול לקרוא את הבר קודים החדשים data matrix ו 2D ו 3D (הבר קורים המרובעים) הבעיה שבכל מקום שמצאתי בישראל הם מאוד יקרים , שאלתי היא האם ניתן למצוא באינטרנט מקום שמוכר אותם יותר בזול ? אני מתכוון מאתר דוגמת DEALEXTREME ודומיו , ( באתר שציינתי לא ממש מצאתי ) אשמח לכל עזרה בנושא . תודה מינימן - מיכאל
-
שלום לך יש לי את הכלי המקורי שמוכרים במיני ספייר המשמש לחליצת גלגל התנופה הכלי נמצא באיזור עפולה אם זה יעזור לך . צור עימי קשר בנייד 052-2828563 ואני יעזור לך מינימן
-
שלום לכולם אני התהליך (ארוך)של החלפת מנוע במיני שלי . לצערי , אני חייב להעביר אותה מקום , אבל לרכב מורכבים כרגע רק 2 גלגלים . איך אני יכול לגרור את הרכב בצורה כזאת , למישהו יש נסיון ויעוץ ? תודה מינימן
-
שלום לךולחובבי המיני יש לי את הכלי היעודי , צלצל אלי בשעות הערב ואני יעזור לך 052-2828563 מיכאל מינימן
-
שלום לכולם וחג שמח בחברה אצלנו אנחנו עובדים עם התוכנה הנ"ל בגירסה החדשה (2007A) בעקבות בעיה שהתעוררה יש לי כמה שאלות תמיכה לגבי התוכנה , אשמח אם יש כאן משהו מחברי הפורום , שמבין בתוכנה או עוסק בתמיכה בתוכנה ויכול לעזור לי . אשמח לקבל טלפון או מייל תודה לעוזרים מיכאל
-
שלום לך גם אני בימים אלה מחפש מקום איכותי להדפסה על שקיות , אשמח אם תעדכן אותי בנושא , ואולי לעשות הדפסה משותפת , אני צריך משהו כמו 10 שקיות . אולי נוכל לקבל מחיר יותר טוב בגלל הכמות . מיכאל מינימן
-
שלום לכולם למה לא שמים אבטיח בצילום ? איך אנחנו צריכים לנחש את הגודל בצילום ? חוק מספר אחד בצילומים בפורום הזה , שים אבטיח בצילום ! מינימן
-
שלום לכולם בהמשך להודעה על הווספה שזרוקה אצל השכן שלי . נתתי לכמה אנשים שפנו אליי את הטלפון של בעל הווספה , היום הוא התקשר אליי וצעק על זה שאנשים מתקשרים אליו בשעות לא סבירות ומשגעים אותו בנושא הנ"ל הוא ביקש לא להקשר אליו יותר בנושא , ומרוב עצבים הוא זרק גם משפט שמצידו שהיא תשאר חלודה ותרקב בחצר , ואין לו כוח להתעסק איתה . מצטער ניסיתי לעזור לו ולאנשים , אבל כנראה שהתקשרו אליו הרבה אנשים עד שנמאס לו אשמח לעדכן אם יהיו התפתחויות מינימן
-
שלום לכולם בהמשך לסיפור הוספה הקבורה אז יש לי סיפור נוסף היום בשיחת שבת בבוקר , אני מדבר עם שכן שלי על כל מיני דברים וזבל שהוא רוצה לזרוק מסתבר שיש לו וספה זרוקה בחצר והוא לא יודע מה לעשות איתה צלמתי כמה תמונות , אין לי מושג איזה סוג היא - אין לי מושג בוספות השונות אשמח לדעת מידע לגביה . בכל אופן מי שרוצה פרטים נוספים , אשמח להעביר בהודעה פרטית הספרות שלה רשומים על המגן של הגלגל היא בעלת 6 ספרות והספרות הראשונות הם 29 כל השאר לא ברורים . מקווה שעזרתי ויהיה אפשר להציל אותה להלן התמונות שבוע טוב מינימן
-
שלום לכולם ולחובבי המיני בפרט למי שייכת המיני מיינור שהייתה באח הגדול ? מינימן
-
שלום לכולם לאחר שמכרתי את הרכב הישן אודי A4 שנת 2001 שהיה רכב מפנק ומרווח החלטתי אני ואישתי לרכוש רכב בתקציב המצויין הדרישות מהרכב הם : שיהיה לא פחות מפנק מהרכב הקודם , שיהיה מרווח לפחות כמו האוודי ההצעות שראינו עד כה גם הגולף פלוס החדשה שנראת לא ראה בכלל וסוזוקי גראנד ויטרה . אשמח לשמוע עד רכבים והמלצות בתקצים המצויין . האם משהו מכיר את הרכבים שציינתי שיכול לכתוב חיסרונות ויתרונות ודעתו על הרכבים הללו אשמח לשמוע . תודה לעוזרים מיכאל - מינימן
-
שלום לכולם ולחובבי האספנות בפרט לפי הדיווחים שקראתי (לצער כולנו) החוק יוצא לדרך ב 1-1-2010 רעיון שעלה לי הוא למה שמועדון החמש וקבוצה של חברים חובבי אספנות לא יפנו למדינה בבקשה על מנת לשמור על רכבי האספנות במדינה ופיתוח הנושא בארץ . שכל בעל רכב המבקש לגרוט את רכבו ישלח בקשה גם למשרד התחבורה וגם למועדון החמש . או שמשרד התחבורה ישלח בקשה למועדון החמש , מועדון החמש יפרסם בפורום על בסיס שבועי על הרכבים המבקשים לגרוט אותם בשבוע . ויהיה אפשרות למועדון או למי מאנשי המועדון תוך שבוע לרכוב את הרכב הנ"ל מבעל הרכב לפני הגריטה בפועל . במידה ותוך שבוע לא יהיה דורש לרכב - יופעל תהליך הגריטה . זאת שיטה מבורכת וטובה לפי דעתי על שתי הצדדים - גם למדינה הרוצה להפטר מרכבים ישנים ו"גרוטאות" וגם לחובבי האספנות שתיהיה להם זכות לשמור על הרכבים הללו . בברכת יום טוב מינימן
-
שלום לך הדבר הראשון שנעשה זה החלפת המפסק , אך עדיין זה לא עובד . אשמח לרעיונות נוספים מינימן מיכאל
-
שלום לכולם וחג שמח היום בצהריים , התריס החשמלי בבית החליט שהוא שובת (בלי הודעה מוקדמת ) העלינו אותו עד למעלה , ואז הוא נעצר ולא רוצה לרדת , לא נשמע שהמנוע עובד . לפי דעתי לא מגיע אליו חשמל , אני לא רואה את הכבל של החשמל , שצריך להגיע אליו , ואני לא רואה שום גישה לכבל החשמל . אשמח לקבל עזרה איך לתקן את הבעיה , או פיתרונות אפשריים לבעיה הנ"ל ממתין לתגובה מיכאל
-
שלום לך אני זוכר את הדבר הזה , בעבר הרחוק שלא היה חיוג צלילים בטלפונים , היה ניתן לעשות עם המכשיר פלאים , ואפילו לחייג בשיטות מקוריות בחינם . זה היה מכשיר שחסך לכמה אנשים הרבה כסף . רק חבל שהיום הוא לא שווה הרבה . מינימן
-
ענתיקות בדרכים ובחצרות, יולי - אוקטובר 2009
מינימן פרסם הודעה בנושא של Benni Haspel בתוך רכבי אספנות
שלום לכולם ברחוב אברבנל בשכונת פלורנטיין עומד רכב מסוג WV דגם קובואן - ( או משהו כזה ) שנת 84 , יש שלט למכירה כתוב 32K , במידה ומישהו מעוניין בפרטים אני יכתוב . מינימן -
שלום לך אשמח לעזור לך , נסה ב www.rsm.co.il מיכאל
-
למכירה רכב מסוג Audi A4 שנת 2001 מנוע 1800 סמ"ק יד שניה צבע שמפניה מטופלת במוסך מורשה בלבד - מיום שעלתה על הכביש. לפרטים נוספים ניתן להתקשר 052-2828563 מיכאל
-
שלום לך תגיע אלינו לחנות המחשבים אר אס אם שירותי מחשוב , אנחנו יושבים בכפר סבא - טשרניחובסקי 28 המחיר של דיסק כזה הוא 4 ש"ח . אתה לא חייב לקנות בחבילה של 10 דיסקים - תבוא ותקנה בבודדים . לפרטים , כנס לאתר שלנו www.rsm.co.il מינימן
-
שלום לך המיני הנ"ל היא בציר 69 ? אם כן , היא היתה שלי בעבר , והיא נמכרה למישהו בצפון הארץ . אם אני צורק , אשמח להעביר לך היסטוריה של הרכב הנ"ל ותמונות בזמן שהרכב היה ברשותי . בברכה מיכאל
-
שלום לחובבי המיני זה יוצא כמעט 300000 ש"ח להביא דבר כזה לארץ מישהו מרים את הכפפה ? מינימן
-
שלום לכולם יש לי חנות מחשבים גדולה בכפר סבא - וגם שם יש את ה"קנס" המשונה הזה , הקנס משולם גם ע"י בעלי עסקים (כל חנות וחנות) וגם על כל בית אב (אם יש לך עסק בכ"ס ואתר תושב כ"ס אתה משלם פעמיים ) קנס זה נחתם על ידי שר הפנים בתקופת האוטובוסים המתפוצצים ובתקופת הפיגועים , דבר שגרם לראשי העיריות לבקש סיוע . אבל תקופת הפיגועים עברה לשמחתנו , אבל הקנס לא הורד או הוקטן , את סכום זה גובות העיריות על רק על שמירה , זה מן סעיף בתקציב שמכסה הוצאות אחרות , מחיפוש ברשת האינטרנט יש נסיונות רבים מצד תושבים לבטל חוק זה , אבל לשווה . לעיריות השונות זה מתאים , זה עוזר להם תקציב , וגם למשרד הפנים זה מתאים - הם נותנים פחות תקציב לעריות - אבל מי שמשלם זה האזרח . אז לשתי הגורמים הנ"ל אין אינטרס להוציא חוק זה אל מחוץ לחוק - דבר היוצר סחבת בבית המשפט לדיון בענין הזה . כולי תקווה שנפסיק לשם קנס זה . מינימן
-
מקפיץ שוב אין תגובה ?
-
שלום לכולם בתחילת חודש מרץ הקרוב , אני יהיה בהנובר אשר בגרמניה לשבוע ימים לצורכי עבודה . מתוך זה יומיים יהיו חופשיים , שאלתי היא האם יש משהו נחמד / איכותי / יפה - שקשור לתעשיית הרכב באיזור הזה שמומלץ לראות . מחכה לתשובה תודה מינימן
-
עזרה במציאת קישור לקניית בומבות למיני מיינור בחו"ל.
מינימן פרסם הודעה בנושא של Avi66 בתוך רכבי אספנות
שלום לכולם ולבעלי המיני בפרט לפרט את הבומבות במיני זה פשוט , אם יש לך את הכלים הדרושים . אני בצעתי בעבר החלפה של הבומבות במיני עם "מכווץ הבומבות" וזה הלך מעולה . אם תרצה שאני אלווה לך את הכלי הזה , תצור קשר ותקבל . חבל לבזבז זמן ולנסות להוציא את הבומבות ללא הכלי -זה ניתן , אבל זה קשה מאוד , ולוקח הרבה זמן בברכה מינימן
