Jump to content

מינימן

  • הודעות

    284
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי מינימן

  1. שלום לכולם אני מחפש קורא בר קודים לא יקר שיכול לקרוא את הבר קודים החדשים data matrix ו 2D ו 3D (הבר קורים המרובעים) הבעיה שבכל מקום שמצאתי בישראל הם מאוד יקרים , שאלתי היא האם ניתן למצוא באינטרנט מקום שמוכר אותם יותר בזול ? אני מתכוון מאתר דוגמת DEALEXTREME ודומיו , ( באתר שציינתי לא ממש מצאתי ) אשמח לכל עזרה בנושא . תודה מינימן - מיכאל
  2. שלום לך יש לי את הכלי המקורי שמוכרים במיני ספייר המשמש לחליצת גלגל התנופה הכלי נמצא באיזור עפולה אם זה יעזור לך . צור עימי קשר בנייד 052-2828563 ואני יעזור לך מינימן
  3. שלום לכולם אני התהליך (ארוך)של החלפת מנוע במיני שלי . לצערי , אני חייב להעביר אותה מקום , אבל לרכב מורכבים כרגע רק 2 גלגלים . איך אני יכול לגרור את הרכב בצורה כזאת , למישהו יש נסיון ויעוץ ? תודה מינימן
  4. שלום לךולחובבי המיני יש לי את הכלי היעודי , צלצל אלי בשעות הערב ואני יעזור לך 052-2828563 מיכאל מינימן
  5. שלום לכולם וחג שמח בחברה אצלנו אנחנו עובדים עם התוכנה הנ"ל בגירסה החדשה (2007A) בעקבות בעיה שהתעוררה יש לי כמה שאלות תמיכה לגבי התוכנה , אשמח אם יש כאן משהו מחברי הפורום , שמבין בתוכנה או עוסק בתמיכה בתוכנה ויכול לעזור לי . אשמח לקבל טלפון או מייל תודה לעוזרים מיכאל
  6. שלום לך גם אני בימים אלה מחפש מקום איכותי להדפסה על שקיות , אשמח אם תעדכן אותי בנושא , ואולי לעשות הדפסה משותפת , אני צריך משהו כמו 10 שקיות . אולי נוכל לקבל מחיר יותר טוב בגלל הכמות . מיכאל מינימן
  7. שלום לכולם למה לא שמים אבטיח בצילום ? איך אנחנו צריכים לנחש את הגודל בצילום ? חוק מספר אחד בצילומים בפורום הזה , שים אבטיח בצילום ! מינימן
  8. שלום לכולם בהמשך להודעה על הווספה שזרוקה אצל השכן שלי . נתתי לכמה אנשים שפנו אליי את הטלפון של בעל הווספה , היום הוא התקשר אליי וצעק על זה שאנשים מתקשרים אליו בשעות לא סבירות ומשגעים אותו בנושא הנ"ל הוא ביקש לא להקשר אליו יותר בנושא , ומרוב עצבים הוא זרק גם משפט שמצידו שהיא תשאר חלודה ותרקב בחצר , ואין לו כוח להתעסק איתה . מצטער ניסיתי לעזור לו ולאנשים , אבל כנראה שהתקשרו אליו הרבה אנשים עד שנמאס לו אשמח לעדכן אם יהיו התפתחויות מינימן
  9. שלום לכולם בהמשך לסיפור הוספה הקבורה אז יש לי סיפור נוסף היום בשיחת שבת בבוקר , אני מדבר עם שכן שלי על כל מיני דברים וזבל שהוא רוצה לזרוק מסתבר שיש לו וספה זרוקה בחצר והוא לא יודע מה לעשות איתה צלמתי כמה תמונות , אין לי מושג איזה סוג היא - אין לי מושג בוספות השונות אשמח לדעת מידע לגביה . בכל אופן מי שרוצה פרטים נוספים , אשמח להעביר בהודעה פרטית הספרות שלה רשומים על המגן של הגלגל היא בעלת 6 ספרות והספרות הראשונות הם 29 כל השאר לא ברורים . מקווה שעזרתי ויהיה אפשר להציל אותה להלן התמונות שבוע טוב מינימן
  10. שלום לכולם ולחובבי המיני בפרט למי שייכת המיני מיינור שהייתה באח הגדול ? מינימן
  11. שלום לכולם לאחר שמכרתי את הרכב הישן אודי A4 שנת 2001 שהיה רכב מפנק ומרווח החלטתי אני ואישתי לרכוש רכב בתקציב המצויין הדרישות מהרכב הם : שיהיה לא פחות מפנק מהרכב הקודם , שיהיה מרווח לפחות כמו האוודי ההצעות שראינו עד כה גם הגולף פלוס החדשה שנראת לא ראה בכלל וסוזוקי גראנד ויטרה . אשמח לשמוע עד רכבים והמלצות בתקצים המצויין . האם משהו מכיר את הרכבים שציינתי שיכול לכתוב חיסרונות ויתרונות ודעתו על הרכבים הללו אשמח לשמוע . תודה לעוזרים מיכאל - מינימן
  12. שלום לכולם ולחובבי האספנות בפרט לפי הדיווחים שקראתי (לצער כולנו) החוק יוצא לדרך ב 1-1-2010 רעיון שעלה לי הוא למה שמועדון החמש וקבוצה של חברים חובבי אספנות לא יפנו למדינה בבקשה על מנת לשמור על רכבי האספנות במדינה ופיתוח הנושא בארץ . שכל בעל רכב המבקש לגרוט את רכבו ישלח בקשה גם למשרד התחבורה וגם למועדון החמש . או שמשרד התחבורה ישלח בקשה למועדון החמש , מועדון החמש יפרסם בפורום על בסיס שבועי על הרכבים המבקשים לגרוט אותם בשבוע . ויהיה אפשרות למועדון או למי מאנשי המועדון תוך שבוע לרכוב את הרכב הנ"ל מבעל הרכב לפני הגריטה בפועל . במידה ותוך שבוע לא יהיה דורש לרכב - יופעל תהליך הגריטה . זאת שיטה מבורכת וטובה לפי דעתי על שתי הצדדים - גם למדינה הרוצה להפטר מרכבים ישנים ו"גרוטאות" וגם לחובבי האספנות שתיהיה להם זכות לשמור על הרכבים הללו . בברכת יום טוב מינימן
  13. שלום לך הדבר הראשון שנעשה זה החלפת המפסק , אך עדיין זה לא עובד . אשמח לרעיונות נוספים מינימן מיכאל
  14. שלום לכולם וחג שמח היום בצהריים , התריס החשמלי בבית החליט שהוא שובת (בלי הודעה מוקדמת ) העלינו אותו עד למעלה , ואז הוא נעצר ולא רוצה לרדת , לא נשמע שהמנוע עובד . לפי דעתי לא מגיע אליו חשמל , אני לא רואה את הכבל של החשמל , שצריך להגיע אליו , ואני לא רואה שום גישה לכבל החשמל . אשמח לקבל עזרה איך לתקן את הבעיה , או פיתרונות אפשריים לבעיה הנ"ל ממתין לתגובה מיכאל
  15. שלום לך אני זוכר את הדבר הזה , בעבר הרחוק שלא היה חיוג צלילים בטלפונים , היה ניתן לעשות עם המכשיר פלאים , ואפילו לחייג בשיטות מקוריות בחינם . זה היה מכשיר שחסך לכמה אנשים הרבה כסף . רק חבל שהיום הוא לא שווה הרבה . מינימן
  16. שלום לכולם ברחוב אברבנל בשכונת פלורנטיין עומד רכב מסוג WV דגם קובואן - ( או משהו כזה ) שנת 84 , יש שלט למכירה כתוב 32K , במידה ומישהו מעוניין בפרטים אני יכתוב . מינימן
  17. שלום לך אשמח לעזור לך , נסה ב www.rsm.co.il מיכאל
  18. למכירה רכב מסוג Audi A4 שנת 2001 מנוע 1800 סמ"ק יד שניה צבע שמפניה מטופלת במוסך מורשה בלבד - מיום שעלתה על הכביש. לפרטים נוספים ניתן להתקשר 052-2828563 מיכאל
  19. שלום לך תגיע אלינו לחנות המחשבים אר אס אם שירותי מחשוב , אנחנו יושבים בכפר סבא - טשרניחובסקי 28 המחיר של דיסק כזה הוא 4 ש"ח . אתה לא חייב לקנות בחבילה של 10 דיסקים - תבוא ותקנה בבודדים . לפרטים , כנס לאתר שלנו www.rsm.co.il מינימן
  20. שלום לך המיני הנ"ל היא בציר 69 ? אם כן , היא היתה שלי בעבר , והיא נמכרה למישהו בצפון הארץ . אם אני צורק , אשמח להעביר לך היסטוריה של הרכב הנ"ל ותמונות בזמן שהרכב היה ברשותי . בברכה מיכאל
  21. שלום לחובבי המיני זה יוצא כמעט 300000 ש"ח להביא דבר כזה לארץ מישהו מרים את הכפפה ? מינימן
  22. שלום לכולם יש לי חנות מחשבים גדולה בכפר סבא - וגם שם יש את ה"קנס" המשונה הזה , הקנס משולם גם ע"י בעלי עסקים (כל חנות וחנות) וגם על כל בית אב (אם יש לך עסק בכ"ס ואתר תושב כ"ס אתה משלם פעמיים ) קנס זה נחתם על ידי שר הפנים בתקופת האוטובוסים המתפוצצים ובתקופת הפיגועים , דבר שגרם לראשי העיריות לבקש סיוע . אבל תקופת הפיגועים עברה לשמחתנו , אבל הקנס לא הורד או הוקטן , את סכום זה גובות העיריות על רק על שמירה , זה מן סעיף בתקציב שמכסה הוצאות אחרות , מחיפוש ברשת האינטרנט יש נסיונות רבים מצד תושבים לבטל חוק זה , אבל לשווה . לעיריות השונות זה מתאים , זה עוזר להם תקציב , וגם למשרד הפנים זה מתאים - הם נותנים פחות תקציב לעריות - אבל מי שמשלם זה האזרח . אז לשתי הגורמים הנ"ל אין אינטרס להוציא חוק זה אל מחוץ לחוק - דבר היוצר סחבת בבית המשפט לדיון בענין הזה . כולי תקווה שנפסיק לשם קנס זה . מינימן
  23. מקפיץ שוב אין תגובה ?
  24. שלום לכולם בתחילת חודש מרץ הקרוב , אני יהיה בהנובר אשר בגרמניה לשבוע ימים לצורכי עבודה . מתוך זה יומיים יהיו חופשיים , שאלתי היא האם יש משהו נחמד / איכותי / יפה - שקשור לתעשיית הרכב באיזור הזה שמומלץ לראות . מחכה לתשובה תודה מינימן
  25. שלום לכולם ולבעלי המיני בפרט לפרט את הבומבות במיני זה פשוט , אם יש לך את הכלים הדרושים . אני בצעתי בעבר החלפה של הבומבות במיני עם "מכווץ הבומבות" וזה הלך מעולה . אם תרצה שאני אלווה לך את הכלי הזה , תצור קשר ותקבל . חבל לבזבז זמן ולנסות להוציא את הבומבות ללא הכלי -זה ניתן , אבל זה קשה מאוד , ולוקח הרבה זמן בברכה מינימן
×
×
  • תוכן חדש...