Jump to content

Guy20

  • הודעות

    346
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Guy20

  1. אז אתה אומר שהחידוש הפנסים יהיה הצלחה?
  2. אביב איך אתה יודע שהם מפלסטיק?
  3. צילמתי תמונות של הפנסים אצלי מקדימה אני מעוניין לדעת האם הם עכורים: מדובר בסיאט איביזה 2003 1400 סמ''ק 75 כ''ס ידנית דגם signo אני לא יודע אם זה פלסטיק או זכוכית אבל הפנס השמאלי של האוטו נראה עכור לעומת הפנס הימני. זה הפנס השמאלי (נראה עכור): וזה הפנס הימני (נראה יותר טוב): האם ליטוש הפנסים יעזור או שעל זכוכית לא יכול לקרות כלום
  4. מה הסיבה לרדת מהתנעה מרחוק? ואשמח לקבל תשובה בנוגע לביפר האם הוא מתאים או יתאים לאזעקה הקיימת
  5. אני רוצה להוסיף לאזעקה הקיימת שיש לי באוטו שמגיעה אורגינל מVW זה סיאט איביזה ראיתי שהיא אורגינלית לפי הצופר שיש עלייה את הסמלים של אודי סיאט וופלסווגאן. נדמה לי שהיא אורגינלית הנה התמונות שלה: זה הקודן: http://www.carsforum.co.il/vb/attachment.php?attachmentid=191024&stc=1&d=1267271796 כפתור לשינוי הקוד בקודן (נראה לי): http://www.carsforum.co.il/vb/attachment.php?attachmentid=191025&stc=1&d=1267271796 וזה הצופר של האזעקה: http://www.carsforum.co.il/vb/attachment.php?attachmentid=191026&stc=1&d=1267271796 באינטרנט ראיתי את שני הביפרים האלה: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/EXTRA-LCD-REMOTE-CONTROL-FOR-CAR-ALARM-FREE-SHIPPING_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem2305305ee8QQitemZ150410911464QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories http://cgi.ebay.com/ebaymotors/EXTRA-LCD-REMOTE-CONTROL-FOR-CAR-ALARM-FREE-SHIPPING_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem2305305c92QQitemZ150410910866QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories מה אומרים?
  6. הכותרת השתנתה תסתכלו למעלה בטעות רשמתי כותרת אחרת ואז ערכתי זאת הכותרת החדשה: אני צריך המלצה לאזעקת ביפר להזמין מEBAY אני מחפש המלצות לאזעקות ביפר לא ישראליות (כי יקר לי) המלצות לאזעקות ביפר תוצרת חו''ל שעושות את העבודה לא פחות טוב מרב בריח וGUARD אני צריך המלצות עד 80 דולר אפשרי עם אופצייה להתנעה מרחוק
  7. אתה חושב שזה יתאים כי קראתי המלצות כאן שליליות לנורות האלה..
  8. על איזה ללכת? איזה דגם ומאיפה להזמין? תודה לממליצים
  9. אז ללכת על המורל טמפו? זה יתחבר כמו שצריך למערכת שלי ולא תיהיה בעייה של חיבורים?
  10. אוף לא רשום בספר רכב את המידה מישהו יכול לעזור לי ניסיתי לפרק את הכיסוי ולא כלכך הצלחתי מדובר ב: איביזה 2003 1400 סמ''ק 75 כ''ח דגם signo (ספורט)
  11. אז ללכת על מורל טמפו איזה גרסה? אשמח לקבל לינק ישיר לZAP .
  12. וואי אני מקווה שאין איזו פאדיחה כאן אפשרי לחבר למגבר בכלל עוד קומפוננט? כרגע יש לי רמקולים של היצרן מקדימה והם עובדים זה ייכנס לאותו חיבור של הישנים נכון?
  13. יש לי את המוצרים הבאים ברכב: מגבר Mac Audio zx4500 רמקולים MOREL TEMPO 6x9 סאב Rockford P212S4 + קופסה מקצועית MDF מהאיכותיות בקיצור רדיו דיסק DVD לרכב AVHP5050DVD Pioneer אני מעוניין להוסיף קומפוננט מקדימה המקסימום שאני מוכן להוציא גג עד 500 שקל לא מעוניין להשקיע יותר ונראה לי 500 יותר מידי גם. אשמח לקבל הצעות למוצרים. אגב חיפאי אם יש המלצות לאוטוסאונד ששם קניתי לפני כמעט שנה את כל המוצרים הנ''ל אשמח לקנות שם שוב את הקומפוננט יעשה לי מחיר טוב... תנו בהמלצות בבקשה
  14. אוקיי אני ביקשתי שירשמו סכום מתחת ל50 דולר ושירשמו GIFT נעדכן בהקדם אבל מתי הם יחייבו את הכרטיס אשראי שלי ותוך כמה זמן יגיע המוצר?
  15. עכשיו תוך כמה זמן מגיע החבילה ועם איזו חברת משלוחים הם שולחים את המוצר? מה הם רושמים על החבילה כדי שלא תיעצר במכס?
  16. בנוסף אני מעוניין בפנסי ערפל גם אבל המחיר שלהן של הדימונדויז'ן מאוד יקר לסתם נורות שכמעט ולא שימושיות ישנם איזה תחליפים טובים לפנסי הערפל H3 שיתאימו לגוון הדימונדויז'ן H7 שאני אזמין? כי לפנסי החנייה מצאתי תחליף כמו שאייל אמר שאזמין ממנו אחרי ההזמנה של הנורות H7 לערפל אילו נורות עליי להזמין תחליפיים טובים בעלי גוון דומה מאוד או חייב גם דימונדויז'ן לפנסי הערפל?
  17. מדובר בסיאט איביזה 2003 הצורה החדשה שהן יכולות להגיע מהחברה עם קסנון מקורי אפילו בספר רכב רשום שאפשר לשים קסנון שזה מתאים אז לא אמורה להיות בעייה איביזה 2003 לא אמורה להיות אוטו פשע וישן כי זאת הצורה החדשה קשה לזהות את השנה לא?
  18. אוקיי אחרי שאזמין את המוצר אעשה הזמנה ממך ואקנה את הנורות והכי זול זה לקנות מפה? http://www.autolamps-online.com H7 DiamondVision 12 volt 55 watt (per pair) 59.30 דולר למוצר לא קצת יקר?
  19. אני החלטתי להזמין את הנורות האלה ורציתי לשאול האם אני צריך להזמין רק את הנורות הראשיות (אצלי זה H7) האם אני צריך להזמין גם לאורות חנייה DiamondVision ? אם כן איזה אני אמור להזמין לאיביזה 2003 הצורה החדשה דגם signo 1400 כ''ס. תודה לעוזרים
  20. כמה צריך לעלות מנגנון כזה וגם יש בעייה כשמפעילים את המגבים אז המערכת קופצת כאילו המוזיקה משתתקת וממשיכה אחרי כמה שניות זה קורה לפעמים שממש יש מאמץ על המגבים שהם עובדים
  21. המגבים אצלי חדשים והם עבדו עד לא מזמן מצויין לאחרונה המגבים נתקעים על החלון וכאילו מתאמצים לסיים את הניגוב הם נתקעים על החלון וכל הפעלה של המגב מזיזה אותו מילימטר מה יכולה להיות הבעייה עם המגבים?
  22. יש לי סיאט איביזה 2003 1400 ידני דגם SIGNO 3 דלתות רציתי בבקשה לשאול האם הערכה לחידוש הפנסים תיהיה טובה גם עבורי כי עד כמה שהבנתי הערכה הזאת מיועדת לפנסי פלסטיק ולא זכוכית. האם זה תקף גם לפנסי זכוכית או שבכלל הפנס אצלי הוא פלסטיק איך בודקים או יודעים? תודה רבה לעוזרים. אני שואל לפני תחילת העבודה
  23. יש ברשותי איביזה 2003 1400 סמ''ק ידנית 75 כ''ס רציתי לדעת האם יש איזה דרך להעלות את הכ''ס ע''י צ'יפ כלשהו האוטו מאוד איטי עבורי וכאשר אני עם אוטו עמוס בעליות האוטו ממש לא סוחב רוב הנסיעה בעלייה היא בהילוך שני. אשמח לקבל פיתרון כלשהו עבורי תודה רבה לעוזרים הנחמדים
×
×
  • תוכן חדש...