אוקיי ואני אשאל שאלה אחרת האזעקה הזאת של גארד הוא איטלקית עד כמה שהבנתי והרב בריח זה כמו חיקוי כזה לא ניתן להזמין מחו''ל את האזעקה הזאת? אני בטוח שזה יהיה הרבה יותר זול
וכמה עולה הרכבה של דבר כזה ואיזה דגם מבית גארד ללכת 635 ?
ובמה גארד יותר טובה מהרב בריח?
ולגביי הסירנה יש לי סירנה כזאת מורכבת באוטו:
אני חייב לקנות אחרת?
גארד פשטו רגל ורב בריח לא פשטו רגל ויש אחריות מהם.
אני שואל בכוונה על האזעקה הזאת כי יש לי במחיר טוב אני חושב אתה ממליץ לעזוב את הדגם של האזעקה הזאת מאיזו סיבה?
יש לי מישהו שיכול למכור לי אזעקת ביפר של רב בריח דגם 650 במחיר של 400 חדש דנדש, עם אחריות.
האם שווה לקחת, הוא לא הצליח לארגן את הדגם 625 לכן אני שואל על דגם 650 ב400 שקל חדש ג'דיד.
תודה לעוזרים זה דיי דחוף לי כי אני צריך להחזיר תשובה לבחור
אז חד משמעית לא לקחת אותה במחיר של 400 שקל את הדגם 650?
ובנוסף התמונות האלה לא נראות לכם אותו דבר כמו הגארד או הרב בריח?
וזאת התמונה של כל הערכה:
וזאת התמונה של כל הערכה:
שווה לקנות אחת מהן ב200 שקל?
זאת שאלה אחרונה בעניין לפני קנייה מחר.
יש לי מישהו שיכו למכור לי אזעקת ביפר של רב בריח דגם 650 במחיר של 400 חדש דנדש..
האם שווה לקחת, הוא לא הצליח לארגן את הדגם 625 לכן אני שואל על דגם 650 ב400 שקל חדש ג'דיד.
תודה לעוזרים ושוב מצטער על החפירה כאן..
נו ואלה לא טובים :
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2x-194-168-W5W-T10-1W-Xenon-White-LED-HP-Light-Bulbs_W0QQitemZ260553651254QQcmdZViewItemQQptZMotors_Car_Truck_Parts_Accessories?hash=item3caa353436
כי לי יש באוטו בידיוק כאלה:
איך הנורות האלה
http://cgi.ebay.com/2x-T10-Bulbs-194-168-W5W-White-LED-Wedge-Inverted-Side_W0QQitemZ150414012423QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0?hash=item23055fb007
ב4 שקל