Jump to content

אנטיזחן

  • הודעות

    811
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אנטיזחן

  1. טוב בינתים אני לא יודע מה לעשות אני ינסה לבדוק שוב תחיבורים מחר אם לא נלך שוב לחנות ביום ראשון אבל בינתים אני מעלה תמונות של הממסר אולי זה יעזור(להזכירכם זה לא מהממסרים הפשוטים והקטנים!)
  2. חיברתי אותם בלי הרילאי והכול עב, מה אני צריך לעשות?
  3. אין אני לא יודע מה לעשות כל החיבורים בסדר, שני ממסרים ואותו דבר אני מחבר את שלושת המאוררים הם מתחילים לעבוד ואזז נחלשים כזה ומפסיקים לעבוד... כמו שאמרתי אם אני מחבר מאורר אחד הוא עובד בסדר שאני מחבר עוד אחד שניהם עובדים אבל עוצמתם נחלשת ושאני מחבר תשלישי הם נחלשים לגמרה עד שמפסיקים לעבוד
  4. ניסתי לבדוק את המאוררים כולם תקינים, החלפתי את הממסר לאחד יותר גדול וזה עדין לא עזר אני לא מבין מה הבעיה בממסר הקודם הכל עבד בבקשה תעזרו לי...
  5. שלום ברכבי מותקנים על המגבר 3 מאוררים אם ממסר שמפעיל אותם והוא מחובר כמובן + ו- קבוע ולרימוט, עכשיו לפני כשבוע התחיל כל הבלאגן כאשר שהיתי מוציא את הפאנל הי נישמע קול(תסס תססס) כזה מהרמקולים בדקתי את כל החוטים וגיליתי שהבעיה היא בקבל של הרימוט בדקתי אותו וגילית שהבעיה היא בממסר עצמו(שאני עוקף אותו אין צלילים), עכשיו החלפתי ממסר לאחד קצת יותר מורכב וגדול ממה שהיה לי(הקטנים האלה אם החיבורי הלחמות) ויש לו גם חיבורים נוחים יותר מהפשוטים, אבל מה שהיה לי היה 12A והחדש שקניתי הוא 5A. עכשיו הרעשים הפסיקו אבל מה שקורה זה שכאשר כל המאוריים מחוברים לממסר הכול פועל לכמה שניות ואזכאילו נחלש כזה ומתכבה אבל שמחובר רק מאורר אחד זה עובד כמו שצריך... אז מה הבעיה שנוצרה לי? האם זה בגלל שהממסר החדש הוא רק 5A?
  6. אוקי הכל הסתדר הו סידר לי בלי תוספת תשלום כאשר הוא חיבר את החיווט למנורה שנדלקת אם פתיחת הבגאג' ועכשיו זה עובד. אבל בקשר לקליטה במקום של בנינים גבוהים הוא אמר שזאת הבעיה באזעקה שהיא מתקשה ליקלוט בתוך בנינים וכאלה וגם על יד אנטנות סלולריות...
  7. יש מישהו שמגיע מבאר שבע או מאזור הדרום?
  8. הוא אומר שזה בעיה ברכב שלי כי צריך להיות בבגאג' לחצן כזה שמדליק את האור כמו שיש בדלתות ואצלי אין אז הוא אמר שצריך להוסיף את הלחצן הזה... מה בקשר לשאר השאלות?
  9. אוקי מה הכדאיות של גלאי נפח? כי הרי צריך להיכנס לאוטו בשביל שהוא יפעל והגלאי זעזועים מזהה זאת בכל מקרה על כל מכה קטנה...? בקשר למה שכתבתי בהודעה הקודמת על הטווח עשיתי עוד פעם בדיקה באזור של מרכז מסחרי אם קצת מבנים נמוכים ויצא שהקליטה רחבה מאוד אני משער כ500-600 מטר, הבדיקה הראשונה שעשיתי היתה באזור של בנינים גבוהים והטווח לא עלה על 100 מטר... מה אתם אומרים? ומכיוון שבבגאג' שלי אין לחצן של האור שפוצחים את הבגאג' ושיהיה אפשר לחבר אליו את האזעקה בשביל שיראו בשלט בגאג' פתוח המתקין אמר לי שאני צריך להוסיף את זה וזה עולה 80 שקל האם המחיר טוב?
  10. אוקי התקנתי את האזעקה הזאת אם תוספת של מרימי חלונות ב1200 ש"ח אבל הבעיה היא שהטווח שלה הוא רק כ60-70 מטר ולחבר שלי יש את אותה אזעקה והטווח שלו זה הרבה יותר במאות מטרים... מה יכולה להיות הבעיה ומה אני יכול לעשות?
  11. למה חשוב עוד סירנה וסוללת גיבוי?
  12. נכון זה לא כזה פשוט... אבל מה שכן אפשר לעשות זה שמי שמבין ויודע ויודע לכתוב יפה יכול לכתוב כמו כתבות על רכיבים שונים או השואות בין רכיבים שונים, כמו בפורום של המכוניות שמידי פעם אחד מחברי הפורום סוקר סקירה מלאה של מכונית חדשה שנסע עליה או השואה בין כמה.
  13. האזעקה הזאת לא מגיעה גם אם גלאי נפח וטמפרטורה? איזה תוספות אני יכול להוסיף אזעקה(כמו עוד חישנים צופרים וסוללות גיבוי והאם זה נחוץ וכדאי)? והאם כאשר אני מנתק תמצבר ההגדרות של האזעקה מתאפסות וצריך לכוון אותה מחדש?
  14. הציל אותך מדו"ח? איך בידיוק זה רק אזעקה לא גלאי רדר או משהו חח...?
  15. כן 900-950 זה בערך אותו דבר... מישהו יודע משהו בקשר לשאר השאלות?
  16. שלום ניסתי לחפש בחיפוש אבל הדברים שם קצת מבולגנים אם תוספות חיצוניות וכל מיני ולא עונים לי על השאלה במדויק!!! מה שאני שואל זה מה בידיוק מגיע באזעקת ביפרMVP-625 של רב בריח איזה חישנים(אם אפשר גם מה תפקידו של כל אחד) ואיז אופציות יש לי כאשר הכל בלי תוספות ומקורי? איזה תוספות אני יכול להוסיף להזעקה? מה אמינותה והאם 950 שקל+התקנה זה מחיר טוב? האם אחרי ההתקנה אם אני מנתק את המצבר צריך להגדיר אותה מחדש? וכמה עולה שלט ביפר נוסף? תודה.
  17. + מהמצבר ו- מהמגב לשלדת הרכב תתפוס את הכבל אם איזה בורג רק תודא שהוא נוגע בשלדה ויש מעבר חשמל טוב
  18. מצטער אני לא יכול לערוך אבל שכחתי פרט חשוב ואני חיב לקבל את החלטה כמה שיותר דחוף יש לי שתי אפשרויות להחליט ביניהן: JBL GTO 75.4 שכולם כמובן מכירים מהדיוטי פרי ב200$ או היפוניקס TITAN TXI-4406 משומש כחדש ניקנה לפני כחודש ב800 שקל! http://www.onlinecarstereo.com/CarAudio/ProductDetail.aspx?ProductID=16333
  19. טוב אני רואה שבינתים אף אחד לא ענה... אבל יש לי עדכון ושאלה אחרונה בהשוואה של המגבר של הJBL למגבר של היפוניקס מסידרת titan דגםtxi-4406 הוא נותן 55 RMS לערוץ ו220 האם הוא יותר איכותי/חזק מהJBL? מה עדיף והאם הוא יחזיק לי את הסאב של FOCAL בגישור(מקבל 250RMS)?
  20. רק שאחד מהם יוציא אויר אל הבגאג' שיהיה תחלופת אויר
  21. גם ליש יש התקנה דומה תשים מאורר או שנים(לפי הצורך) על המגבר שיזרקו עליו אויר(אם אפשר אל הצלעות קירור שלו או חריצים קטנים כאלה של המגבר) ועוד מאורר שיוציא אויר דרך פתח בפלטה
  22. מישהו אני פשוט חיב חוות דעת אם ליקנות או לא...?
  23. תודהעל התגובה המהירה אבל פלאשינג = ניקיון לכל מעכרת הקירור והרדיאטור? וכמה זה אמור לעלות בערך את יודע? ואני שואל שוב זה לא יגרום נזק?
  24. הרכב המדובר הוא פיאט טיפו 1.4 שנת 95 הזרקה. הבעלים הקודמים לא טרח לשים מים מזוקקים לפי מה שאני רואה. ואני רוצה להחליף את המים למים הירוקים/מזוקקים. אז רציתי לדעת אם זה יכול לגרום נזק? או שאני צריךלהמשיך למלאות במים רגילים
×
×
  • תוכן חדש...