Jump to content

אנטיזחן

  • הודעות

    811
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אנטיזחן

  1. מה אתה מחפש יותר כיונונים ושיכלולים או תצוגות יפות
  2. טוב בדקתי קצת יותר לעומק את סוג המתכת שמאחורי המושבים וגיליתי שזה לא פח מעפן שאפשר לגזור אם מספרי פח(מראיה ראשונית) אלה סוג של ברזל חזק ועמיד אך דק. לכן אני חוזר לראיון הקודם שלי להלחמת הכלוב למגבר אל שילדת גב המושב(שבעזרת השם יצה לפועל) ובקשר לביטוח אני יבדוק. ועוד שאלה (תיקראו לה טיפשית) אבל בעת ההלחמה הריפוד של המושב לא יכול להינזק(גיץ אחד עף יכול להדליק משהו)(אה ואם זה יצה לפועל זה יהיה אצל מישהו מיקצועי)?
  3. במקרה שהרכב והמערכת המותקנת בו לא דורשת קבל אך עדין ההספקים והצריכה של המגבר גבוהה יחסית, אם נשים קבל זה יעזור לשם שמירת חיי המצבר?
  4. בסדראבל השאלה זה אם וכאשר המערכת מבוטחת ומנסים לפרוץ לא מצליחים ואז הם למשל הורסים תממברנה של הסאב אז מה קורה אני יקבל תכסף?
  5. אה עוד שאלה אם באים ומנסים לגנוב ולא מצליחים ואז מעצבים הורסים לי למשל את הסאב והמערכת מבוטחת הביטוח יכסה?
  6. תאמת האזור שבו אני גר מחייב אותי לזה וחוץ מזה אני הולך לעשות גם ביטוח אחשיוו מה זה לשים מוטות אם ברגים שלא ניראים אני לא מבין? ואיזה בעל מקצוע עושה ריתוכים והלחמות?
  7. אני לא התכונתי להלחים אם בדיל אלה לרתך אבל בצורה כזאת של שתי ברזלים אחד מאונך ואחד כאשר אחד מהם יהיה באמת מרותך והשני אם מנעולים בשביל שאם אני ירצה אני יוכל באמת להוציא אותו ואני ממש לא מתכוןן לרתך משהו למגבר עצמו והקטע של היופי ממש לא מזיז לי אז עוד פעם אני מבקש איך אני מאורר שם והאם אני צריך(תא הגלגל) ומה אפשר לעשות אם הגלגל?
  8. בתקציב הזה מארה"ב אתה יכול להביא ALPINE CDA-9827 ושגם אין בעיות איתו בנושה הרדיו בארץ
  9. צודק זאת לא הקוונה שלי להסתיר, מה שאני רוצה זה להלחים לו כלוב אז בבקשה תנו חוות דעת אל מה שהצעתי מה שאנשים עשו בבניה כזאת או אחרת של המגבר התא הגלגל ואם יש עוד רעיונות נוספים אז בכיף.
  10. טוב שלום כזכור התכנון שלי היה להתקין את המגבר מאחורי הספסל האחורי על השלדה שלו ולהלחים לו אליה מאין כלוב כנ"ל לגבי הסאב. הרכב הוא יונדאי אקסנט 96 והבעיה שצצה היא שהסתכלתי והעובי של הפח שם ממש מגוחח כימעט כמופחית של קולה רק יותר חזק (וחותך להיזהר) אחשיוו אמרו לי שלשם הלחמה אל דבר כזה צריך הלחמה מקצועי אמרתי סבבה אין בעיה אבל מה שהבנתי היום הוא שגם אם אני ילחים אין בעיה גם לחתוך תפח עצמו אם מספרי פחאו לפחות להקם אותו. אז חשבתי אל משהו אחר להוציא תגלגל שם לשים תמגבר בחור של הגלגל ושם לסגור אותו (תסאב נשאיר לאחר כך) אחשיוו תגלגל חשבתי לבנות לוכמו איזה תא אל הגב של המושבים ולהעמיד אותו שם(כמו בג'יפים שהגלגל עומד אל הדלת מבחוץ) ככה רק סגור או משהו בסגנון. אחשיוו מה אתם אמרים בנושא האיורור? ומקום הגלגל? אני יודע שהרבה התקינו ככה מגברים(רק אם בניות ליופי בעיקר) אז אם יש לכם רעיונות גם איפה לשים תגלגל אני ישמח? *המגבר די גדול 25*56 ס"מ
  11. רק תזכור בקשר לפיוניר שאתה רוצה מארה"ב שאלה ששם לא מתאימים לתדרי הרדיו של הארץ ותצטרך לעשות לו כיול כ400 שקל בערך
  12. כימעט תמיד(אם יש למגבר הזה אמא ואבא) אז יהיה רשום בהגדרות יצרן בחוברת שלו או באתר החברה ונכון אתה צודק שנתון הW שווה לתחת אבל לפעמים בחברות המעפנות המספרים הם לא הכי מדויקים בעולם (יש בצורה סבירה ויש בהגזמה)
  13. הקישור לא עובד
  14. טוב אני מבקש שמישהו ישבור תווויכוך ויוכיך לנו מה באמת
  15. "תביא שני תאילנדים שיחזיקו אותו באויר בשביל שלא יגע בשילדה" איזה שטויות התקנה צריך לעשות כמו שצריך ולא מעפנה המעבר של הRCA לא בצד של הכבל + חייב להיות לא באותו צד בקשר לאורך של הפיוז והכבל- מהמגבר זה מאוד משנה מה האורך יודע מה אפשר קצת לחרוג מחצי מטר אבל 2 מטר תעשה לי טובה ואני לא אמרתי שיתחיל לקדוח חורום בשביל לחבר בהם את הכבל- אלה שינסה לתפוס אותו אל איזה בורג מחוזק לשלדה(שקבר קים)
  16. לא הבנתי מצה אתה רוצה לעשות מהמיטה שלך תיבה לסאב?או מה?
  17. וחשוב לצין הפיוז חיב להיות כמה שיותר קרוב למצבר מרחק עד חצי מטר וככה גם לגבי הכבל - הכחול עד חצי מטר מהמגבר לשילדהתתפו אותו על איזה בורג של הרכב הרימוט מהHU למגבר כמו גם ה RCA אבל תRCA אססור להעביר באותו צד של האוט אם הכבל+ של המצבר
  18. מה זה בידיוק iriver?
  19. alpine cda-9827 אני לא בטוח אם הוא 1700 בערך אבל שווה תחריגה הקטנה
  20. לא הבנתי איך עושים את זה בדיוק?האם חיב?והאם אפשר ללכת לעשות זאת אצל מתקין? וכמה אמור לעלות מודד כזה?
  21. כמה RMS יוזרם להם?
  22. מה בידוק צרי לעשות לקבל לפני התקנתו(pyramid 1F) ואיך אתה מודד את הזרם המערכת?
  23. הגזמתה במחיריםבקשר למנחתים אני לא מבין אבל 400 שקל כבלים יותר מידי הוא יכול גם לקנות משהו טוב ב200
  24. הינפנטי באמת תותך הוא סאב SQ אבל יש לו גם עוצמה 350RMS
  25. זהו בידיוק מה שניסיתי להגיד חוץ מכל הדברים האלה של מיקומים והתקנה נכונה(לפי הספר) ומושקעת ולא סתם להתקין מהר וזהו אין בתחום הזה אנשים שיש להם יותר כישרון מהשני אלא פשוט אנשים שעובדים נכון וחושבים ולא סתם כאלה שרק מנצלים אנשים שלא בקיעים בתחום ולוקחים סכומים מופקעים זה הסוג הנפוץ של המתקינים בארץ אבל יש גם הרבה מתקינים נורמלים וטובים שעובדים לא רק בשביל לסכות מאנשים כסף.
×
×
  • תוכן חדש...