Jump to content

אנטיזחן

  • הודעות

    811
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אנטיזחן

  1. שלום ראיתי בebay אחת של Sound Quest שפעם המליצו עליה כאן היה באה אם הכול כבל4G פיוז 80 ,RCA שזור וכל השאר והיא עולה 25$ וכל היבוא שלה לארץ הוא 52$ כולל הכול דרך MUSTOP ובלי מכס כי זה פחות מ50$ http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&tc=photo&item=7915067448&category=38636 מה אתם אומרים שווה לקנות את זה משם?(למשל ראיתי באתר בארץ ערכה של החברה הזאת של8G ב250 שקל שזה אותו המחיר?
  2. מה זה?
  3. מזל טוב תתחדש? כמה עלתה ההתקנה? ולמה כל כך הרבה (זמן 10 שעות)?
  4. הוא התכוון למגבר של ההד יוניט
  5. שזה סוכן של איזה חברה? איפה הוא נימצה? והאם אני יכול לשלב בין שני סוכנים: את האוטו אצל הסוכן הקים ואת המערכת אצל אחד אחר?
  6. ה9833 לא יכנס בתקציב שלו מה שכן יכנס זה האלפין CDA-9827 ומאוד מומלץ
  7. באיזה חברת ביטוח אתה מבוטח?
  8. טוב התקשרתי לסוכן הביטוח שלי(אלון סוכן של ארהל) הוא אמר לי שלא לא אכפת לבטח בכמה שאני רק ירצה אבל הוא אמר שהחברה עצמה מסכימה לבטח רק עד 3500 ש"ח אלה אם אני יתקין איתורן ברכב, אז דיברתי איתו והוא אמר שהוא ינסה לברר מה אפשר לעשות ויחזור אלי. אז מה אתם אומרים? ומה אמרו לכם(אלו שמבוטחים)?
  9. זהו שאני גם לא הבנתי אבל הוא אמר שהוא יבדוק
  10. טוב התקשרתי לסוכן הביטוח שלי(אלון סוכן של ארהל) הוא אמר לי שלא לא אכפת לבטח בכמה שאני רק ירצה אבל הוא אמר שהחברה עצמה מסכימה לבטח רק עד 3500 ש"ח אלה אם אני יתקין איתורן ברכב, אז דיברתי איתו והוא אמר שהוא ינסה לברר מה אפשר לעשות ויחזור אלי. אז מה אתם אומרים? ומה אמרו לכם(אלו שמבוטחים)?
  11. יפה יפה באמת התרשמתי אבל מה אתה יכול לעשות אם הפרשי אויר דלק
  12. כמו שאמרתי לסאב יש מגבר פנימי
  13. סאב אקטיבי זה סאב אשר יש לו מגבר פנימי הוא לא נועד לאוטו(מיראלי שיש רק אחד כזה לאוטו) והוא נפוץ במערכות קולנוע ביתיות
  14. ולפי הביקורות הוא לא ברמה של קודמו בכלל.
  15. למה צריך לחבר את ה+ כאשר הכול מחובר? והכבל הראשון שמחברים למגבר הוא צריך להיות הראשון.
  16. קח תפיוניר 240W לדעתי הכי טוב במחיר הזה
  17. איזה באסה זה בידיוק היום שבו אני מתכנן להרכיב את המערכת שלי אין מצב שבאמת תדחו בשבוע ואז אני כבר יוכל לבוא אם המערכת שלי(אמן שיהיה גשם)
  18. פששששששששש זה פשוט מפחיד איך הם גרמו לסאבים לרקוד ככה מה זה הספקים גבוהים מה במצב כזה הסאב לא צריך להישרף תוך שנייה ולהפסיק לעבוד?
  19. מה המחיר?
  20. מצטרף להמלצה הרעה יש גבול לכמה שאפשר לקנות בזול בסוף הוא ישרף מהר ותצה בנזק גדול יותר ותקרא את חוקי הפורום אסור לפתוך שני אשכולות זהים תכף ימחקו לך אחד מהם
  21. או קי בבקשה תסביר לי איך אני מנתק את כל אלה (יונדאי אקסנט 96) והאם זה שהמיכל דלק ממש קרוב לאזור האיתוך מפריעה לזה ואצל איזה בעל מקצוע אפשר לעשות זאת?
  22. נו חברה בבקשה זה חשוב
  23. ברובם יש תסעיף הוא אומר שאצלו אין תבדוק מה אצלך, פשוט מאוד. בכל מקרה לא כדאי להשאיר תפאנל באוטו.
  24. אני לא רוצה להתערב ממש כי גם לי אין את כל הידע הדרוש אך גם לפי הוראות היצרן זה אמור להיות צמוד למגבר כמו שגם באורהות יצרן כתוב שהפיוז צריך להיות צמוד למצבר והכבל- צריך להיות קצר
×
×
  • תוכן חדש...