Jump to content

אנטיזחן

  • הודעות

    811
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אנטיזחן

  1. טוב אז כרגע הצלחתי להוציא את נורות התאורה של לוח השעונים כאשר הוצאתי אותם מהצד האחורי של הלוח כזכור הם מהירות אור צעוב רגיל(כמו בבית)ורציתי לעשות שיאירו בכחול על ידי החלפתם אם יש כאלה אחרים או להלביש אליעם משהו כחול. עכשיוו להפתעתי מתברר שחיצונית הם כן"צבועים" בכחול אך עדין מאירים אור צהוב(כמו בבית) אז בבקשה תעזרו לי עד מחר בבוקר אני רוצה לסגור את הענין: -למה הם כחולות ומהירות בצהוב? -מה לעשות כדי שהם יאירו בכחול? או שאני צריך להחליף לכאלה כחולות?
  2. ובאזור באר שבע?
  3. שלום, יש לי יונדאי אקסנט שנת 96 ואני רוצה לשפר את מראה לוח השיעונים להחליף את הנורות מאחורה לכחולות או לצבוע אותם בכחול ואת המסגרת(יש תמונה) של כל השעונים לצבוע בלבן. עכשיוו הבעיה שלי בלהחליף את הנורות היא שאני פשוט לא מצליח להגיע אליהם, תסתכלו בתמונה הם נמצאות מאחורי הספידומטר שבשביל להורידו מקדימה צריך להוריד את המחוג ות זה אני לא מצליח לעשות אז אם מישהו יודע איך לעשות זאת שיגיד לי?או צריך לעשות זאת מהצד האחורי של לוח השונים? ואופציה אחרת יותר טובה רק שאני לא יודע אם היא אפשרית להחליף את לוחות שעונים עצמם לצבא אחר כמו כחול או לבן רק שלא ניראלי שאפשר להשיג כאלה אבל אם כן אז מה טוב? ולצביעת המסגרת של השעונים במה באיז חומר עלי להשתמש?
  4. ניראה שהיה טוב חבל שלא באתי מי זה אם שני המגברים של קיקר ואם אפשר לדעת איזה דגמים? ומי זה ששם סאב של רוקפורד ואל המגש האחורי 6X9 פלוס עוד 6.5 אם אפשר לדעת איזה רמקולים אלו ולמה לשים שני זוגות רמקולים אל המגש מאחורה?
  5. בענין הקטגוריות מצד אחד זה נכון שזה לא השוואה נכונה ותחרות אמיתית אבל מצד שני סתכלו את זה מחול שפורסם פו לפני כמה זמן התרד שלו מחול(זה אפ הואן השחורה ה100-200 מצברים והחלונות הממוגנים ) הוא התחרה אם איזה 6-8 סאבים והוציא איזה 176-8 DB וזה בטוח לא המערכת היומיומית שלו הוא מתחרה רציני שעבד ימים רבים רק כדי לזכות ולשבור שיאים עולמים וזה בטוח לא עושים אם מערכת רגילה וימיומית אז קיצר מה שאני אומר זה שצריך קטגוריות אבל גם לא יותר מידי לדעתי מספיק חובבנים(1-2 סאבים) ומקצוענים(3 ומעלה אם חריגות לכאלה של 1 כמו הסטרוקר)
  6. האם הם "מפליצות" בעוצמות גבוהות(בHU)?
  7. alpine cda-9827 מכשיר תותך עבודה נטו ובלי כל הדולפינים ובלה בלה בלה
  8. טוב אני כבר לא יגיע אבל אני מחכה לתמונות בהצלחה
  9. בדרך כלל לכל סאב יש כמה גרסאות תבדוק אולי תימצא גם אחד מתאים לך
  10. כן התכונתי יותר לשלושה מצבים כאשר בראשון רק הרימוט עובד(מפעיל תמגבר) בשני רק האחורים ובשלישי שניהם זה אפשרי?
  11. טוב יש קצת שינוי תוכניות אני רוצה מפסק לרימוט ואז שהוא פועל הוא יפעיל תמגבר (קידמים וסאב) אבל אני רוצה שלמפסק יהיה מצב שלישי שבו אני מפעיל רק תאחורים בצורה כזאת:מצב 1=שומ דבר לא פעיל מצב 2=רק רימוט מחובר ואז המגבר פועל(קידמים וסאב ללא אחורים) מצב 3=אחורים מחוברים(מגבר לא פועל) עכשיו בשביל מצב 3 אני צריך לחבר למפסק את שני המינוסים של שני הרמקולים האחורים, האם נגיעת שני המינוסים אחד בשני יגרום לנזק כלשהו? *אם לא הבנתם תגידו אני ינסה להסביר שוב
  12. טוב הצלחתי לפרק את הרשת הזו של המזגן והיתי אצל מוסך שמתעסק במיזוג הוא אמר לי שאין בעיה לסתום זמנית את צינור האורור הזה והוא הסביר לי שהמפוח מוציא אויר שמתפצל לצינורות וכאשר אני יסתום את הצינור הזה הוא יחזור ויצה מאחד אחר אז הבעיה שלי עכשיו זה אם איזה חומר אני יכול לסתום את הקצה של הצינור?
  13. ובקשר ל30 ערוצים מישהו מוכן בבקשה להסביר לי למה הכונה 30 ערוצים זה 30 רמקולים או מה?
  14. חחחחחחחחחחחחחח אהבתי רצח :roflmao: :roflmao: :roflmao:
  15. טוב אז אני כניראה יגיע איל אני ירשם יום לפני שאני יהיה בטוח סבבה?
  16. טוב אז ככה אני רוצה לשים מפסק אל כבל הרימוט לפני הHU כדי שבמקרים מסוימים אני יוכל שלא להפעיל את המגבר ועדין להפעיל את הHU אם הרמקולים האחורים שמחוברים אליו אז שאלתי היא האם זה יעבוד והאם זה אפשרי?
  17. נו לי יש תכסוף ואין חיבור לאלמנט שלישי אתה בטוח?
  18. MIND READER:wink: וכמה כלJL כזה יכול לקבל?
  19. מה זה דור שני איזה שנת יצור לי יש את זה של ה2004 האם יש לו אפשרות להוספת אלמנט שלישי? ואם כן אז איך ואיפה?
  20. מתן מה זה בידיוק רכב נוח לאודיו?
  21. כן אכן הכול היה מותקן למס' ימים עד לפני חודש אם אמרתי שאני יודע שהמיקום טוב כבר מספר פעמים אז ברור שזה מניסיון כי אחרת לא היתי יודע בבקשה תנסו להתעסק במה ששאלתי
×
×
  • תוכן חדש...