Jump to content

oranp83

  • הודעות

    644
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי oranp83

  1. שכחת את ה- A5 2.0T 211 סוסים אגב אולי תנסה לסוע עם המערכת ESP או מה שאין לך שם במצב מופעל ותראה שהרכב לא מפרפר (לפחות ככה זה אצלי בקופרה) כשמכבים את המערכת האלקטרונית אתה תתגלגל במקום.
  2. לפי הכתבה ה"אוהדת" בYNET, יש עוד זמן...
  3. ומה התוספת לרכב מוגדש, פרט לניקוי הפיח והעלאת האוקטן?
  4. החוצפה של צמפיון להגיש הודעת צד ג כנגד העובד זה פשוט מדהים. בטח עם העבר של הרכב הזה, כאשר הכל מתועד. אני לא מבין למה הוא תבע רק על 214 אלף. הייתי תובע במקומו על חצי מיליון ועל הנזק שנגרם לאורך כל ה3 שנים של השימוש ברכב הלא תקין, שלא לדבר על עוגמת נפש.
  5. חבל על המאמץ, גרוע בדיוק כמו 4. אקשן לילדים מפגרים, מה כל כך כואב לעשות היום אקשן בסרטים שלא נראה כמו אליזה בארץ הפלאות? למה הכל צריך להיות כל כך מטופש, ומה זה כל המשפטים הנדושים האלה? אם הייתי עושה מבחן אייקיו לפני ואחרי הסרט, אני בטוח שהותצאה הייתה שאיבדתי שם כמה וכמה נק'.
  6. אני ללא ממיר עם צנרת מלאה עד לדוד המקורי (לא עובר טסט). אצלי בקופרעע השיפור מורגש בהחלט בכח של הרכב ועל אחת כמה וכמה בסאונד, אך לא ברמה כזאת שיגרום לשוטר לחשוד, לדעתי אידיאלי. מה שכן הייתי ממליץ כן על ממיר, בהחלט ניתן להרגיש (להריח) את הזיהום אוויר
  7. אני החלפתי את כל הצנרת עד לדוד והשארתי את הדוד המקורי ככה שיחסית הרכב נשאר שקט כמעט כמו עם הצנרת המקורית
  8. האם בסל"ד גבוה, בהילוך גבוה הגדישה אמורה להיות נמוכה יותר למשל 1 באר במקום 1.5 באר? או שזה מצביע על תקלה כלשהי והרכב אמור לגדוש בפיקים קבועים ולאט לרדת? תודה
  9. אני מתדלק גם בכפר יונה, אתמול אפשר היה לחשוב שמחלקים שם דלק חינם. אנשים כמעט הלכו מכות. טפו טפו כרגע הרכב שלי לא מרגיש שונה ו/או מראה על בעיה כלשהי. אתמול המחיר היה שם 7.45 לליטר
  10. oranp83

    במוצ"ש 7.62 ש"ח לליטר דלק

    הבעיה בארץ שיש ה שנקרא "אדישות רציונאלית". כל אחד מחכה שהשני יעשה משהו וכמובן שבפועל לא קורה כלום. בארץ ממזמן כבר אנשים מתעסקים רק בפינה שלהם ולא בכלל. אפשר לראות את זה בהמון תחומים וחבל שכך. וכמובן שחלק בלתי נמנע מזה נגרם עי "הפוליטיקאים" כגון מר ד"ר יובל שטייניץ - זה מה שקורה כאשר מרצה לפילוסופיה נבחר להיות שר האוצר, שיושב במגדל השן שלו. כמו שפורסם שהייתה צמיחה של 8 אחוז במשק. אני לא מכיר הרבה אנשים שהרגישו על בשרם את הצמיחה הזאת... מדינת עולם שלישי כבר אמרנו?
  11. תודה על הטיפ של כפר יונה, העיקר אני משלם באזור ה9 שח פה ברעננה . בטח כשהדלק עוד צפוי להתייקר. חג שמח
  12. פורק לא מוסיף כח לרכב.
  13. שמתי לב לאחרונה כי בכביש 5 לכיוון מזרח לפני היציאה לפתח תקווה (היציאה הבאה היא ירקונים), בוצע בכביש תיקון בצורת 4 מעויינים, כנראה שהמצלמה בדרך.
  14. לא מדובר על לחנך אחרים בכביש. תקרא טוב את מה שכתבתי. אם כל אחד ידאג "לחנך" את עצמו ואת הקרובים לו, אז כבר יהיה שינוי. ואגב בדיוק על זה פתחתי את הפוסט: "שכל אחד יסתכל על הפינה שלו" - בדיוק זאת הבעיה. אם כל אחד ירים את הראש ויראה גם את האחרים אולי הכל יראה אחרת. וקל וחומר במקרה של כביש מהיר - קו ישר ללא פניות. לא צריך להיות מסובך מדי.
  15. אם לא שמת לב, לשם אני מכוון באופטימיות יתרה. דרך ארץ. ראית?
  16. אני יותר מכוון לאלו שהגיעו לכביש במקרה וישנים בנתיב השמאלי, ומאלצים אותי לעקוף אותם מימין או להשתרך אחריהם. ויותר מזה, גם אם יעקפו אותי בנתיב השמאלי על 140 לצורך עקיפה, אין לי שום בעיה עם זה.
  17. רציתי להעלות פה נושא חשוב לדעתי, שמשליך על כל הנהיגה הישראלית. אצלי הגיעו מים עד נפש, קל וחומר כשאין אכיפה בתחום, לא נותר אלא לנסות להעלות מודעות אצל כל אחד ואחת, ובתקווה שמפה לאוזן אולי יקרה פה שינוי. נשמע נדוש אבל השינוי מתחיל בכם. זה מתחיל בזה שכל נהג/נהגת נוסע בנתיב השמאלי כשהכביש פנוי, למה? כי ככה, ולדעתי משם ועד לעקיפה בפס לבן או להדחף ביציאה ימינה, המרחק אינו גדול (אלף אלפי הבדלות). זה נקרא דרך ארץ. למותר לציין, כי נסיעה בנתיב השמאלי הינה בניגוד לחוק וכי הנתיב השמאלי משמש לעקיפה בלבד. אין יום אחד שעובר שמי מאיתנו לא נתקל במישהו שחושב שהכביש כנראה שלו בלבד, מנותק מהמציאות ובוחר לנהוג דווקא בנתיב השמאלי מתחת למהירות המותרת (ואין נפקא מינה גם אם נוסע מעל המהירות המותרת), בהתעלמו משאר הנהגים, בין במודע ובין שלא מודע - לא שאני מסוגל להבין איך. לא חסרות בעיות במדינה מבחינת נהיגה, אבל אפשר להתחיל גם בשינוי קטן, אם רק כל אחד יפנים את העניין וידאג לשכנע אחרים, אולי יהיה ניתן לנהוג בכבישים בצורה הולמת ובטוחה יותר.
  18. בוא נשמור על קורטוב של אופטימיות, אולי סוף סוף משהו יקרה במדינה הזאת
  19. לקרוא ולא להאמין, איפה נרשמים?
  20. חבר רכש לאון חדשה ואחד העובדים אמר לו שישנה תוכנה מקורית שאמורה להעלות את הרכב מ160 לאזור ה200 סוסים וכל זאת בלי לאבד את האחריות. מישהו מכיר?
  21. ואוו. הגאנטים של הקאמרו הלבנה גרמו לי להחסיר פעימה, יראה טוב על האיביזה שלי
  22. באיזה מכון עברת טסט בלי ממיר?
  23. חברים אפשר תשובה לשאלה שלי למעלה? לאיזה מהרעשים אתם מתכוונים באיזה מהפורקים? ממתין..
  24. הנושא כבר נטחן מספיק, ברור מאליו שברגע שיהיה מסלול מסודר התופעה גם אם לא תעלם תקטן בכבישים. אמנם הנהגים עברו לכאורה על החוק (מה שלא ברור מאותה תמונה), אבל לעניות דעתי ישנם מספיק גורמים אחרים אשר לגביהם הייתי מציע למשטרת ישראל לנצל את משאביה. כמו לגבי נהג הפורשה 911 שעקבו אחריו במשך שבועיים למי שזוכר. השוטרים אוהבים מאוד כתבות מצולמות, אבל במציאות בפועל העבודה שלהם עוזרת כקליפת השום. ואנחנו בסוף אלה שמשלמים בין בכסף או בנפש. הייתי מתחיל מאכיפת נסיעה בנתיב השמאלי שלא לצורך עקיפה...
×
×
  • תוכן חדש...