הגעתי לשלב שאני מאוד רוצה להתקין טאבלט ברכב. הוא יחליף מכשיר Pioneer DEH-X8500BH שמחובר למגבר ומעבד קול.
עברתי על הרבה שרשורים כאן, כולל מודל טכני של אדי, וגם פורומים בחו"ל.
המודל שאני רוצה להגיע, זה טאבלט שישלוט על רדיו דיסק של סוני עם remote app.
הרעיון הוא שאני עדיין צריך דיבורית וקשי לי מנטאלית להתנתק מרדיו אמיתי.
קשה לי לצפות מבחינת איכות סאונד, אני מרוויח או מפסיד בהשוואה ל - DAC סביר $50-$100.
מצד שני אני מרוויח פידר, קדימה אחורה.
דגם של מכשיר סוני כנראה יהיה MEX-N6000BD. כרגע בודק גם MEX-GS610BT. פשוט עדיין לא הבנתי איזה מהם יעבוד בארץ.
אם יש המלצות אחרות, אני תמיד פתוח. זה כנראה יהיה פרוייקט ארוך ועדיין לא הזמנתי כלום.
אפו אני צריך עזרה? ובטוח אנשים נתקלו בזה.
1. איך מחייגים? אני לא רוצה לחייג מטלפון ועדיין לא מצליח למצוא תוכנה שתחייג מטאבלט דרך טלפון רגיל.
על אותו משקל, איך מקבלים שיחות?
האמת, כבר חשבתי להתקין כזה
http://www.huaweimobileshop.com/huawei-honor-x1-4g-fdd-lte-quad-core-2gb-16gb-phone-tablet-7-inch.html
2. ברור לגבי tasker לכבות ולהדליק. ואיך מגדירים פרופילים שונים לאנשים שונים?
למשל אני ואישתי מחליפים רכב בינינו. כול אחד ורשימת אנשי קשר שלו, מייל משלו ועוד הרבה דברים.
3. מישהו ניסה לחבר לסוני USB HUB? הם כותבים שלא יעבוד.
אבל ראיתי שאנשים מחברים והכול בסדר. פשוט מחפש בעלי ניסיון.
4. שליטה מהגה. יש לי טויוטה פריוס.
שווה להיכנס לזה? זה סיפור לחבר לכפתורים מקוריים?