Jump to content

erez10

  • הודעות

    173
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי erez10

  1. הייי ! אחותי רוצה לקנות רכב באזור ה40 אלף, בשביל לאסוף את הילדות מהגן ולנסוע לעבודה במרחק 10 דקות מהבית, פרט לזה לא יהיה לאוטו עוד שימוש. מה שמאוד חשוב באוטו זה שיהיה קטן אבל בטיחותי (כמה שרק אפשר ),אוטומט, כריות אוויר, ושיהיה יחסית חדש (משנת 2000) מה הכי חסכוני ובטיחותי גם יחד ? יונדאי גטס זה אוטו טוב? שמעתי רק טענות עליו.. ואיזה עוד רכבים מומלצים? בברכה, ארז.
  2. האחריות אינה הבעיה שלי, שוב, ניסיתי להבין ממה זה נובע חבר'ס, לא לנהל דיון על מוסכים משרד הרישוי ומוסכי פורד, אני מבין שאני כנראה הראשון שנתקל בבעיה כזו, בכל אופן מתברר שכן היה שמן בנוזל הברקסים והוא שקוף לכן לא שמתי לב (המוסך אומר שאין שום בעיה ויש שמן והאוטו נוסע להם בסדר גמור) כולי מבולבל מהמקרה!
  3. הרכב נקנה מלייסינג וישנה שנה אחריות (שעדיין לא פגה) הרכב נגרר לפני כשעה, אבל מעניין אותי לדעת ממה הכל נבע
  4. עוד פרטים בקשר לנורה שנדלקה כשנדלקה לי הנורה של הברקס פתחתי את מכסה המנוע וראיתי שאין בכלל שמן ברקס, כל הכוסית התרוקנה, יכול להיות שמזה הבעיה?
  5. ממש לא, הייתה קפיצה נורא חזקה במעבר בין ההילוך הראשון לשני, בלם יד הורד, ישר אח"כ הופיע מנורה שיש בעיה בברקסים. המשך הנסיעה (קצרה ככל שהייתה), הייתה בסדר עד לעצירה הבאה שבה שוב, מראשון לשני הייתה קפיצה חזקה ברכב.
  6. היום בבוקר יצאתי מהחניה ובמעבר מראשון לשני הגיר קפץ ממש חזק(הגיר אוטומטי), ניסיתי להמשיך לנסוע לראות אולי זה עובר וזה באמת עבר חלק בשלישי, כששוב בלמתי והתחלתי מראשון הבעיה חזרה, מה שעוד יותר מוזר (לדעתי, אולי בכל זאת יש קשר, זה שנדלקה לי מנורת אזהרה בקשר לברקסים) האם למישהו יש מושג איך למה וכמה דבר כזה קורה?
  7. כן , תודה, הסתדרתי הורדתי תוכנה שמריצה בקשר להעתקת דיסקים מקוריים.. כל עוד אתה לא מקודד אותם ומעתיק אותם כWAV ישר למחשב ואז צורב, אין שום נפילת איכות, וטוב שכך לעשות.
  8. ממה יכולה לנבוע התחממות מאזור מרכז הדשבורד, בהתחלה חשבנו שזה מגיע מפתחי המזגן אבל אז שמנו לב שכל האזור דיי חם, דבר זה קרה רק פעם אחת לפני שבוע, האם ישנה סיבה לבהלה?
  9. חברה אני לא מצליח לנגן את הקבצים של FLAC, ומן הסתם גם לצרוב אותם מישהו כאן נתקל באותה בעיה \ יודע איך לפתור ?
  10. לא הבנתי בכל הסיפור הזה איך צורבים FLAC ובכלל, איזה תוכנה יודעת להשמיע אותו :}
  11. אני גם מצטרף לשאלת אבוקדו.. איך אפשר לנקות את המסילה של הסאנרוף ואת חלקו העליון של התריס מתחת לשמשה? למען יאריך ימים ולא יחרוק
  12. תודה לאל (טפו טפו טפו) עוד לא נתקלנו בתקלות, ואיך מוסיפים משקל למראות?? איזה רעיונות ביזאריים רצים פה אני מקווה שזה עובד לא כמו שזה נשמע אם זה יעזור אני יעלה מחר תצלום של המראות..
  13. בעיה במערכת חשמל אין(נבדק), והמראות, מה לעשות שבאס מדגדג להן , האוטו בן 4 שנים ורק לפני חודשיים עשה טיפול 30 אלף לא כזאת גרוטאה!
  14. ואיך אני יוכל לקפל את המראות אחרי זה?
  15. להכניס את זה לציר? נראה לי בלתי אפשרי, וגם אם אני יצליח, בחניה הראשונה שאני יקפל את המראות פנימה זה ייצא
  16. לא הם לא, הן רועדות רק מבאס, זה רעשים מעצבנים כאלה , קירקושים, לא מפגע בטיחותי
  17. קודם כל שבת שלום! (וצום קל למי שצם מאיתנו) המראות אצלי ברכב (אאודי A4) משמיעות קירקושים ואין לי מושג איך להתחיל אפילו לפתור את הבעיה זה קרה לפני שהתקנתי סאב, וזה (מן הסתם ) התגבר טיפה יותר אחרי שהתקנתי סאב אני חושב שהרעש מגיע מהחיבור של המראה לגוף הרכב (הציר הזה שנועד לקפל את המראות כדי שנשים לא יורידו לנו אותם) כשאני מחזיק את המראה מלמעלה ולוחץ כלפי מטה הרעש מפסיק, למישהו יש רעיון?? כמובן שהמראות לא רועדות או רופפות, מה שיותר מקשה על הפתרון! צריך להפעיל אפילו קצת הרבה כוח כדי לקפל אותן פנימה
  18. דבק מהיר יעשה את העבודה קצת יותר קשה, אבל הרבה יותר יפה ואסתטית
  19. כמו שגיאות כתיב, גם זאת מכת מדינה
  20. הבנתי שהמפגש יהיה בשישי, תודה , אבל עדיין מוקדם ב12, ושוב פעם העובדים שבינינו לא יוכלו להגיע
  21. אני מקנא בכולכם, למי שעובד בשבת אין סיכוי להספיק להגיע בשעות כאלה, אולי מפגש הבא יהיה באזור 5? ! אני חושב שזה יגדיל לא מעט את הנוכחות :>
  22. מכשיר קיטור? זה מוריד מהר את כל הפיח? גיהנום אצלי לנקות את כל הפיח..
  23. ודרך אגב גם הלינק לא עובד.. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959#post1011959 אני מת לראות איך החומר הזה נראה
  24. טוב יצאתי נורא מבולבל.. אבל לפחות אופטימי... הדבר הזה נראה כאילו הוא חלק אינטגרלי מהצבע.. ממש מכוער גם הייתי מציין בקיצור מה הכי פשוט להתחיל איתו? ואתם חושבים שהכל בגלל החומר שקניתי או שבגלל שפיח נזל על זה ובשילוב עם החומר הוא פשוט התמזג עם הג'אנט?
  25. לפני כחודשיים קניתי שפריצר של טורטל (בקבוק בצבע ירוק) לניקוי ג'אנטים.. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959#post1011959 מה שקרה זה שאחרי יממה שמתי לב שכמה טיפות שנזלו מסיבה שלא ידועה השאירו אחריהם שובל שחור שלא רוצה לרדת... http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959#post1011959 כאילו צבעו מחדש את צבע המתכת, אני לא יודע איך להוריד את הדבר הזה ואני מבקש את עצתכם.. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959#post1011959 תודה, ארז.
×
×
  • תוכן חדש...