Jump to content

סטוורוס

  • הודעות

    486
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי סטוורוס

  1. טוב.יש לא מעט חילוקי דעות פה בהמון אשכולות בנוגע לסוגייה הנ"ל,ובעיקר ההמלצות הן בין החברות מורל פולס/טמפו לבין gbl gto 6507.(כמובן בהתייחס לתקציב שדובר) ממה שלמדתי מהאשכולות פה, המורל רמקול מצויין שמתאפיין בצליל מרוכך עדין חם ונעים בעל גוון בשרני הן בצליל הנמוך והן בצליללים הגבוהים. לעומת ה gbl שמתאפיין בצליל יותר קשוח ומושחז ופחות יורד לפרטים בנמוכים ובצלילים הגבוהים די דוקר. אני טועה ?
  2. מה זה נורמלים ? כל מה שמופיע בתקציב הנ"ל בזאפ לא נורמלי לדעתך ? אני בכל זאת רוצה המלצה על שני זוגות בתקציב הזה,ובהתאם למגבר הצנוע.
  3. שלום לכולם. אני די חדש בתחום,ולכן אבקש המלצה לשני זוגות קומפוננטים ''6.5 (שני סטים לדלתות קידמיות ואחוריות) שייעבדו עם המגבר JBL CS60.4,בן ארבעה חודשים שקניתי ממש לפני חצי שעה ב 350 ש"ח. באופן כללי בשלב הזה אני לא מתכוון להשקיע הרבה כסף על מכלול האלמנטים,ולכן התקציב הוא פלוס מינוס 1000 ש"ח לשני הזוגות. הדרישה המועדפת:רמקולים אמינים ושישמעו חדים כמו סכינים אם יש. תודה.
  4. מה הסיבה שאתה חושב שהבעייה באימובילייזר?יש עוד כמה סיבות לתקלה זו,בהתחשב בעובדה שהבעייה לא חדשה אצלך ואף היתה טרם החלפת המנוע. נידלקת/מהבהבת נורית ה-security?
  5. שלום חיים.חשוב שתזכור.השימוש בממירי חלודה הוא פתרון זמני בלבד עד לטיפול האמיתי. הפתרון הקבוע,כמו שאמרו פה מעלי.ליטוש איזור הנגוע עד לרמת המתכת הצלולה,שפכטל,יסוד וצבע. במידה והפח הפך לחלודה במצב מתקדם,הטיפול לא יהיה יעיל ולכן היה צורך בהחלפת האיזור הנגוע בקורטוב פח אחר.עבודה לא פשוטה ומעט יקרה. אגב.להמלצות על פחח טוב.ציין מקום מגורים. בהצלחה.
  6. בכללי. המכשיר מזהה תקלות שנתקבלות ע"י קודים שתקבל בספר או בדיסק המצורף. בנוסף,באפשרותו לכייל קריאת תקלות. בקיצור מכשיר פשוט שלא ניתן לעשות בו שימושים נרחבים לדוגמה:בדיקת חיישנים ומפעילים בזמן אמת כשהמנוע עובד וכו'.
  7. לפותח השרשור. במסגרת הטיפולים במוסך המורשה UMI בשברולט סוואנה 07 שייש לנו במשפחה,הם משתמשים בשמן פורמולה 500 15W40 נאמר לנו במורשה שהשמן הנ"ל איכותי תוצרת ארה"ב ומאושר מטעם החברה. כמובן.אני לא בא לסנגר או לבקר את המוצר,רק לפי דעתי אם המוצר היה פרמיטיבי ונחות בדרגתו כמובן שלא היו משתמשים בו במוסכי החברה. לשי. נתקלתי בכמה מכונים לשיפוץ תיבות אוטומט,שבהם משתמשים רק בדקסרון של דלקול היות שלטענתם המוצר הנ"ל טוב יותר ממתחריו המקבילים בשוק.(גם אני חושב כך)
  8. מצטרף. לדעתי הבעייה חד משמעית,משאבת דלק.אין כלל קשר לתיבת ההילוכים.
  9. כן יש. בחלק מהמקרים ניתן לפרק את אגן שמן,ומשם לפרק את מיסבי גל הארכובה לצורך הבדיקה.
  10. אין בעייה כאשר בנסיעה ממושכת הטמפרטורה 75 ? אני מתכוון לבלאי המנוע וצריכת הדלק בטמפרטורה הנ"ל.
  11. שלום לכולם. הרכב.לה סייבר 3800 96. בנסיעה רצופה המחוג במד החום מראה על רבע סקאלה. בעמידה.חצי סקאלה.(חום תקין 90 מעלות). חשבתי שאולי הבעייה בטרמוסטט שנפס במצב פתוח,ולכן החלפתי אותו פעמיים בחדש מקורי.והבעייה לא נפתרה. מה עלי לבדוק ? תודה.
  12. dotan118 שלום. ק"כ צא מהדיכאון בסה"כ חתיכת נייר עם קצת עבודה. לא נוצרת שום ריאקציה כימית בין מים מהברז "לדקס קול".ולדעתי.הפריצה מיקרית לחלוטין.
  13. פומפה. אם כמו שציינת לחץ השמן נמדד בשעון חיצוני והממצאים הראו שיש נפילה בלחץ כשהמנוע מתחמם,אזי אתה רק מחזק את השערתי שהבעייה אכן במיסבי המנוע ולא במשאבת השמן. אם הבעייה היתה במשאבה ?! אז מראש לא היית מקבל קריאה של חצי סקאלה בשעון עד שהשמן התחיל להתחמם. אגב. אתה צריך להבין את ההבדל.שאני כותב מיסבי מנוע,אני מתכוון למסבי ההחלקה בגל הארכובה ואו במיסבי גל הזיזים,שכאמור אם הם פגומים ולא אטומים אז יברח מהם שמן בלחץ חזרה לאגן השמן.(להזכירך שוב,המערכת סגורה.) בניגוד לטבעות בוכנה שאם הם פגומות,הדבר יתאפיין בצריכת שמן גבוהה ובמנוע מעשן.(מה שלא קיים אצלך.)
  14. פומפה בוקר טוב. משום מה קבעת שמשאבת השמן לא תקינה ? אולי חיישן הלחץ שמן לא תקין ? ואולי יש בעייה במיסבי המנוע ? גש למוסך לאבחון לחץ שמן ע"י שעון לחץ שיורכב במקום החיישן (יוניט).ואז תוכל להיות קצת יותר ממוקד. בצע חיפוש בפורום,גם אני נתקלתי בבעיה כזו בדיוק.בהנעת הבוקר השעון היה מצביע על אמצע הסקאלה,אבל לאחר כחצי שעה של נסיעה מחוג השעון היה יורד על הקו האדום בסקאלה והנורה היתה מהבהבת בעמידה ברמזור או בפקק. וכמובן שאותו מנוע הוחלף. ולכן לדעתי. הואיל וציינת שבהנעת הבוקר הלחץ תקין,אך כשהשמן חם הלחץ נופל. הבעייה היא שמיסבי המנוע שחוקים.ולכן יש בריחה של שמן ממקומות אילו.ולהזכירך.מערכת שימון המנוע בלחץ היא מערכת סגורה וכל מיסב שהוא פגום,ממנו ידלוף שמן.והדליפה תלך ותתחזק יותר ככל שחום השמן עולה. (צמיגות יורדת) ועוד משהוא.אל תחשוב שמעבר לשמן סנטטי יפתור את הבעייה,אולי ההיפך. בהצלחה.
  15. יוסי כהן ערב טוב. לדעתי פותח השרשרור התכוון למיסבי הגלגלים.
  16. הבהרה קטנה. קצת מוזר שבמוסך המורשה ניסו למכור לי את הפרסטון הכסוף בטענה "שהוא" הנוזל המקורי.מה שלא נראה לי כ"כ. אבל בכל מקרה. נוזל הקרור המקורי לרכב הנ"ל,הוא בדיוק כמו בתמונה שהעלה glglz, צבעו אדום,והוא מתאים לשורה ארוכה של מנועים תוצר GM עם ראשי מנוע פלדה. אכן קיים במוסך המורשה (לפחות בירושלים), מחירו 88 ש"ח כולל מס. נוזל "הזרקס" הירוק איכותי ביותר,אך לא מתאים לסוג הרכב הנ"ל.ולכן מחר יוחלף. תודה לכולם.
  17. לא .אני לא בטוח.לכן אני שואל. אני רק יודע שהנוזל המקורי הוא אדום,(לא ידעתי איזה)ומה ששמתי לבנתיים זה את הנוזל של "זרקס" שהוא ירוק. בכל אופן אני אשמח לדעת מהחברים איפה ניתן לרכוש את הנוזל המקורי,כמו זה שציין גלגלצ. כי אני מעדיף אותו,מאשר את הפרסטון הכסוף. תודה.
  18. היכן ניתן להשיג את הנוזל שציינת פה ? באיזור ירושלים או טבריה בבקשה.
  19. שלום רב. במוסכי החברה המורשים,אומרים שהנוזל המתאים הוא - "פרסטון" בבקבוק הכסוף,המאושר ע"י GM. אבל בכל זאת. מהו הנוזל הקרור הרשמי המקורי ברכב הנ"ל,והאם ניתן להשיגו ? כרגע אני עובד עם הנוזל של "זרקס" הירוק.האם זה גם מתאים ? תודה.
  20. שאלתי פעם את מנהל התחנה (בהמשך לה"ק),איך הוא מסביר ש 95 ו 98 אותו המחיר? הוא ענה שהוא קונה את שניהם באותו המחיר ולכן,כדי לעודד לקוחות לתדלק אצלו הוא לא מעלה את מחיר ה 98 אוקטן, בניגוד לתחנות תדלוק אחרות שלדעתי גם רוכשות 95 ו 98 באותו המחיר,אך מעלות באופן משמעותי את המחיר ל 98. ולמי שלא ידע:אין פיקוח מחירים על בנזין 98 אוקטן ועל סולר.
  21. שלום. לי דווקא לא נשמע מופרך בכלל. בתחנת הדלק "פאי" בטבריה עילית,נמכרים שני סוגי הדלקים 95 - 98 באותו המחיר כבר שנים.ויותר מכך,בהנחה של 42 אגורות לליטר.
  22. לזרוב 31,איזור תעשייה חדש,ראשון לציון, 03-9630000
  23. עדן,ידידי גם כן. אני מוכן להמר על כך שהבחור עם השברולט נוסע בשברולט שלו מיתוך ברירה מוחלטת. הוא פשוט אוהב את האוטו שלו ומוכן להשקיע כל מה שצריך מבלי לעשות חשבון לכסף.והראייה,שבשנה וחצי האחרונה,הוא שחרר למעלה מ 15000 אלף שקל על האוטו,חוץ מהמנוע שלדעתי יעלה לו עוד 11-12 אלף,וזה עוד לא נגמר את זה הוא יודע. הוא החליף כבר חצי מהאוטו,ואם יצטרך גיר חס וחלילה?!גם גיר הוא יחליף. לכן,הסקתי שמדובר על בן אדם כזה שיודע להבדיל בין מנוע ישן הרחוץ בקיטור חם,לבין מנוע במצב חדש גם אם הוא מלוכלך. בגדול אני מסכים איתך.שהיבואן לא מטומטם,אבל זה לא אומר שאנו הלקוחות טיפשים,ולא יודעים את ההבדל בין לבין. באופן כללי היבואנים למיניהם,דואגים לכך שהסחורה שלהים תיהיה טובה אחרת הם נידפקים.(להזכירך,יש אחריות)אבל הכל יכול להיות. עדן,כמו שניתן להבין ממה שכתבתי בהודעה הקודמת,אי אפשר להתווכח על טיב המנוע רק מראייה ויזואלית.אבל למה לבחור במנוע מבחיל,כשאפשר לבחור מנוע יפה. ואגב לא יודע איזה מנוע אתה החלפת,אבל במנוע הספציפי V 3.8,אין בעיות עם המותחן היחיד שקיים והפולי מנוע,אין רצועת טימינג יש שרשרת בפנים,כך שאין צורך להחליף דברים אילו. ול-V8 בצע ניקוי רדיאטור רק יומים שלשה לאחר החלפת המנוע,ולא טרם החלפת המנוע.(חבל על הכסף הוא יסתם שוב) ותגיד,מה לחץ השמן היה טרם הפטירה. בהצלחה,וחזור לעדכן
  24. V8 שלום. אני מניח שבסוף נצא מנקודת הנחה שקרוב לוודאי לא תפנה למכון ויצמן למחקר לצורך התאמת ההצעה למציאות באופן ממשי,כך שחתולים/חיתולים בשקים,הכל בירבורים וספקולציות אינסופיות לכאן ולכאן. אבל בכל זאת. הייתי מציע לך לבחור מנוע מפירוק יבוא.מנוע בשנתון הכי הגבוה האפשרי .(גם אם זה בא על חשבון החלפת אלטרנטור,מותחן,סעפות,ושאר ירקות) .מנוע שלא עשה הרבה ק"מ.שהמנוע ייראה כמו מנוע שצריך להראות בשנתון ובק"מ שלו.מנוע עם אפס בוצה מתחת לפקק מילוי השמן.(מעיד ברוב המקרים על מנוע שטופל טוב ובזמן)ותתעקש על מנוע קומפלט.(שהיה חלקים בעתיד במידה ותצתרך)וכמובן מיותר לציין שיש לצפות להרבה אמונה מזל. אני לפני חודש התעקשתי על הדברים הנ"ל והחלפתי מנוע בביואיק שלי (אותו מנוע כמו שלך 1/1) למנוע 2003 גם עם קצת שינויים (סעפת פליטה אחורית,וכאלה),ויצא לי מנוע חזק כמו אריה ושקט כמו 2009. ועוד דבר,אל תתפתה למנוע זול או ישן,בסוף תצטער. עלות משוערת למחיר 11000 ש"ח,למנוע טוב,כולל חוטי מצתים וחלקים מקוריים לטיפול,ניקוי רדיאטור,מס,ועוד. בהצלחה.
  25. סטוורוס

    צמיגי FALKEN

    צמיג מצויין.
×
×
  • תוכן חדש...