Jump to content

סטוורוס

  • הודעות

    486
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי סטוורוס

  1. שלום. יש אפשרות לאפס את המערכת ? (ריסטרט) תודה.
  2. ערב טוב. מבקש המלצה למקום בירושלים. במרכזי השתגעו רוצים 1000 שקלים לא פחות. תודה.
  3. עדכון. ביום ראשון (שלשום) הרכב חזר למוסך לצורך בדיקת התקלות שהופיעו אחרי שיפוץ הגיר. לדוגמה: הסל"ד אינו תאם את מהירות הרכב בכל הילוך ומהירות.(תמיד יותר גבוה בלפחות 500-700 סבובים). ממיר לא ננעל במהירות שיוט. קוד שהופיע (במהירות שיוט) P1870=החלקה. ועוד. אני חייב לציין שעוד באותו היום לקחו אחריות על הכל,וביקשו שאשאיר את הרכב להמשך טיפול. הבוקר התבשרתי מהמוסך שלאחר בדיקה מקיפה שנעשתה בגיר,הגיר כלל אינו תואם את דגם הרכב,(גיר שהוחלף באיזה מוסך לפני כשנתיים "מיבוא") ואולם מתאים רק לדגמי ה -3.1 (פונטיאק וביואיק). יש לציין שבמוסך המטפל הרימו את הכפפה ולקחו על עצמם יוזמה לטפל לי בשורש הבעייה. לצורך כך הם רכשו גיר מקביל לזה שבמקור,פתחו אותו שיפצו אותו ורק אז שתלו אותו אצלי ברכב. מרגיש חובה לציין שסירבו בתוקף לקחת ממני כסף על הגיר/והעבודה הכפולה (למעט הסכום של השיפוץ הראשון בשבוע שעבר) ולמרות שיכלו לעשות את זה בכייף.מפני שלדעתי לא היו חייבים לי. הנה לכם דוגמה אישית בהבדלים בין מוסך למוסך. מעל שנתיים אני נוסע כך.{נראה שלא הייתי מודע} ההבדלים: הרכב מרגיש הרבה יותר קל, מהיר מאוד. העברות הילוכים נעשות בצורה יפה וחלקה. הטורק ננעל כמו שעון בדיוק ב 90 קמ"ש (ואז השעון סל"ד צונח,כמו הילוך נוסף) מהירות שיוט 110 קמ"ש = 2.0 סל"ד בדיוק.(שקט מאוד) אין יותר את בעיית סל"ד הגבוה במהירות נמוכה.(בעיר) חברים,תודה ענקית לכל אלו שעזרו לי,ובמיוחד בפרטי. "רפי לין",אתה מלך.
  4. שלום אסתר. באופן כללי את/ה לא ממש ברור/ה,לא ציינת דגם לנטיס/שנה.ואם בעיית הסל"ד היתה אף טרם שיפוץ הגיר.חזרי/ור למוסך המשפץ כמו שהציע דניסאן. סליחה,אבל אני חייב משהוא קטן. השעיה = השהיה. בשאוטו לא נוסעה ??? אני מפעיל מזגן = לא קוראים לך אסתר ? דרך אגף = דרך אגב. נירא = נראה. סחף = סחב. ועוד. בהצלחה.
  5. אתה חושב שמישלין יחזיקו יותר מפאלקן - רק כי הם מישלין? בוודאי,ללא ספק. אתה חושב שאריכות חיים הם סימן לאיכות הצמיג? גם,אבל לא רק.קרא שוב מה כתבתי.
  6. שבת שלום. גיל ממה בדיוק אתה בהלם ? אם לטענתך כל פנייה היא אתגר. מילא היה מדובר בצמיג מישלין,ניחא הייתי מבין. אבל פלקן ? ze512 ? שהדגם הנ"ל ז"ל היה רק "איכות" בינונית ולמטה ממנה.(אם בכלל אפשר לומר את המילה איכות) מצטער הייתי חייב. גם אצלי נגרסו בכייף תוך פחות משנה וחצי רבעייה כזו.ולמרות שאופי הנהיגה שלי רגוע מאוד. מה לעשות זבל=צמיג שלדעתי,כבר לאחר חצי שנת שימוש איבד כל קשר עם הכביש,וגם שנוטה להתייבש ולפתח סדקים בכל מקום אפשרי, והאמת היא שלא הבנתי את הקטע לייצר צמיג שפורמט הסולייה שלו נראה מראש עגול נמוך ושחוק כמו רכב שנסע על 45 מעלות. מקווה בשבילך שבדגם החדש שרכשת תוקנו הליקויים הזוועתיים. בהצלחה.
  7. דניאל תודה רבה. אחזור לעדכן ביום ראשון כשהרכב יחזור למוסך.
  8. הבנתי,תודה על ההסבר. אבדוק את זה באור יום,ואעדכן. אם בכל זאת נמצא שהמתג מחובר כראוי,יש דרך מסויימת לבדוק את תקינותו ? (אולי עם רב מודד?) תודה.
  9. תודה על התגובה. אבל לא הבנתי את הקשר למתג אור בלם. תודה.
  10. למבינים בדבר. מחכה לתגובה,העניין חשוב עבורי. תודה.
  11. בוקר טוב לחברי הפורום. שתי שאלות בנוגע לשסתום הנ"ל. 1.האם השסתום הנ"ל אחראי באופן ישיר לפעולת ההצמדה/נעילה בממיר המומנט,שאמורה להתבצע במהירות שיוט ? 2.כאשר שסתום TTC תקול,תהיה השפעה לרעה כלשהי בהתנהגות הגיר גם במהירות שאיננה מהירות שיוט ? (נניח בנסיעה שגרתית בעיר). הגיר הוא.של ביואיק 96. הבעייה.לאחר שיפוץ הגיר ברכב השבוע,אין נעילת מומנט.לדוגמא:מהירות 100 קמ"ש=2.7 סל"ד. לעומת טרום השיפוץ.מהירות 100 קמ"ש=2.0 סל"ד. מחשב המנוע/גיר מזהה את התקלה,(סל"ד יותר גבוה ב-500 סיבובים,במהירות הנתונה) ולכן מדליק את נורית ה"בדוק".הקוד שנתקבל - P1870.(החלקה) קראתי ברשת הרבה בחומר בנושא הזה,והתשובות מאנשי המקצוע יעזרו לי להשלים את הפאזל האישי. אבקש התייחסות למהות העניין תודה רבה.
  12. שלום רב, מבקש חוות דעת על צמיג "המקביל" ל-T1R, אבל של הנקוק ? כי פשוט אין T1R של טויו במידה שלי ( 215-60-16 ) . תודה רבה.
  13. יפה מאוד. 1.מהו הבד בו השתמשת?(אני מניח שלא דק,כי הדבק היה עובר דרכו) 2.מרחת דבק גם על הבד או רק על הקרטון? תודה.
  14. לדעתי,אחרי שקראתי טוב מה שכתבת. אל תבצע ניקוי פלאשיג למנוע,לא היה בזה שום תועלת עבור המנוע במקרה שלך."ואף יכול לגרום לנזק מיידי". במוקדם ומאוחר תצטרך לטפל בבעיית הזיהום ברכבך,וזאת ע"י שיפוץ המנוע או החלפתו,אך בנתיים השתמש בשמן שהוצע לך. בהצלחה.
  15. תודה רבה.
  16. שלום. מה אומר הקוד H98, לעומת W98, לעומת V98, באותו מידה של צמיג ספציפי,ואפילו של אותה חברה? תודה.
  17. שלום לכולם. האמת,אני לא מכיר את טיב החברה toyo,אבל מכמות האנשים שדורשים אותם באשכול הזה אני מניח שהם צמיגים טובים. אז אם כן אני מעוניין לדעת מחיר על 215/60/16 ומקום התקנה,כי השבוע בכל מקרה אני מתכוון להחליף את הפלקן המזורגגי* שלי. תודה.
  18. תודה על התגובה המהירה. כרגע הרכב נח לו בסופר גיר ת"א (לצורך שיפוץ) לפני חודשיים זה היה המנוע,כך שאני מודע לבעיית התקציב.אבל מה לעשות תכף החורף והטסט מגיעים יחד.
  19. ערב טוב ומבורך. טוב גם אצלי צריך להחליף צמיגים, הייתי שמח להמלצות מכם על צמיגים/מתקין,באיזור ירושלים/ת"א. התקציב העומד לרשותי כרגע 2000 ש"ח.ולא מעוניין בזבל שנקרא פלקן. תודה רבה.
  20. שלום רב. 1.אני מניח שבכל רכב התגובה לנדנוד תהיה שונה. זה תלוי באופן התקנת הגלאי,שדרך אגב הוא גם זעזועים/שטח,ותלוי גם בכיוון הרגישות. 2.אצלי גם מותקנת האזעקה הנ"ל.וכשמנדנדים אז היא עובדת.ולפעמים כשרק עוברים ליד האוטו היא גם עובדת (רק בשמש).ואני לא מתכוון לאזעקה ממש,אלא לשלוש הצפירות המפורסמות. 3.ניתן בהחלט לחבר יותר מגלאי אחד.אצלי מחוברים שלושה לאורך כל האוטו. לגבי אי מניעת מגיני הרוח שלך,אין לי תשובה.(אצלך זה מגיני רוח אצלי זה היה סמל) בהצלחה.
  21. אני משתמש בד"ד JVC 820,מכשיר מצויין בלי ספק. גם עם מסך נשלף ראה פרטים בזאפ.
  22. לא נראה לי שחדרו מי גשמים,בדוק איפה תדלקת. אצלנו במשפחה אותו רכב אותו שנה מעולם לא נדלק. באופן כללי המסנן אמור לפתור את הבעייה.
  23. העליון זה מיים בסולר,השני אני אבדוק.
  24. שלום לכולם. מהמון קריאה בארכיון הפורום הבנתי שאחת הבעיות המרכזיות לתיבה תקולה הוא לחץ שמן נמוך. בגלל שלא מצאתי התייחסות לנושא,הייתי שמח אם משהו שדווקא מבין בנושא יוכל להסביר לי בצורה מפורטת ע"י מה נבנה הלחץ,ובאלו נסיבות/מקרים יש ירידה בלחץ ומהן ההשלכות לכך? (אולי ממיר מומנט,משאבה אם יש?לא יודע.) תודה.
×
×
  • תוכן חדש...