Jump to content

thunderbird

  • הודעות

    187
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי thunderbird

  1. יגאל, תודה תוכל לפרט מהם הגורמים ללחץ שמן גבוה במנוע?
  2. מהי המועדפת מבחינת אמינות וצריכת דלק? להבנתי לקיה גיר 6 הילוכים, האם ישנה השפעה על צריכת הדלק? האם לכל הרכבים מ-2011 יש גיר 6 הילוכים? משיטוט ביד2 נראה כי הקיה יקרה במעט מהיונדאי, ויש יותר CW למכירה מאשר פורטה.
  3. שלום רב, הרכב הוכנס למוסך לפני כשבועיים ימים עקב נזילת שמן. בעל המוסך (מומלץ בפורום) החליט כי יש להחליף את בית המסנן השמן. ניתנה הצעת מחיר (הוגנת) ואושרה העבודה. לפני מס' ימים שמתי לב כי הנזילה חזרה. הרכב הוכנס היום שוב למוסך, ובעל המוסך מסר כי כנראה יש לחץ גבוה במערכת השמן, ופריצות שמן נוספות עלולות להתרחש. בפעם הקודמת מבית מסנן השמן, הפעם זה ממחזיר שמן שבין המנוע לגיר, ולטענתו בפעם הבאה יכול להפרץ מהטיימינג ומעוד רכיבים שונים במנוע. לרכב 114K ק"מ בלבד, מטופל באופן קבוע ובאובססיביות עם שמנים סינטטים וחלפים מקוריים בלבד. הרכב עם עבר של נסיעות עירוניות קצרות יחסית, היום החלוקה בין עירוני לבין עירוני פחות או יותר שווה. לטענת המכונאי, רינגים במנוע שמבצע נסיעות עירוניות מלא בפיח, ויש מצב שהלחץ נגרם כתוצאה מכך. אגב, בעל המוסך עומד על דעתו כי מסנן השמן חייב היה להיות מוחלף בפעם הראשונה שהרכב נכנס עם התקלה. שאלתי מדוע לא אובחן כבר אז כי המנוע מייצר לחץ גבוה, וכך היה נחסך הטיפול הראשוני, לא נענתה. אינני מכונאי מדופלם, לכן אבקש דעתכם בנושא. כיצד מאבחנים מנוע עם לחץ שמן גבוה, ומהו הפתרון לכך?
  4. שאל את גיל מ- ג.ו. אלקט' ברמת השרון, מתעסקים עם ציוד אודיו Hi-End
  5. במידה ואכן הבעיה בגיר, ממליץ לתקנו אצל מכונאי גירים, אחד מהמומלצים כאן
  6. לפני כחצי שנה התקשרתי לג'אן חלפים ושאלתי מחיר למק"ט 9136AA שדומה לחלק שאתה צריך, נאמר לי כ-400 + מע"מ על החלק בלבד, חדש כמובן. תוסיף עלות פירוק והרכבה שלו ותגיע למחיר המבוקש. על פניו נראה ש-500ש"ח הוא מחיר לא רע, אך במקומך הייתי מתעקש על חדש, אפילו במחיר קצת יותר גבוה.
  7. אשמח למקור מידע בנושא פקיעת תוקפם של צמיגים לאחר 4 שנים. תודה
  8. ^ 1+ בהחלט מוגזם לדרוש צמיגים בני חצי שנה, בהתחשב שיש להם דרך ארוכה מהיצרן בחו"ל עד למתקין בארץ הקודש. אינני רואה שום בעיה בשימוש בצמיגים "ישנים" יותר (בני שלוש +), כל עוד אופסנו במחסני היבואן בצורה טובה, ונראים חדשים לגמרי טרם ההרכבה. כמובן, שהתשלום עבורם יהיה נמוך במעט מסט "טרי" יותר.
  9. ^ +1 באמת שהיה ניתן לפרוש לעוד מספר פרקים, במיוחד את החזרה מקזחסטן לקפריסין, ואף את הסיבוב ליוון. תענוג לצפות בכם במהלך הטיול. ניסינו לשים את עצמנו במקומכם, ולשהות במקום קטן לתקופה כ"כ ארוכה, בספק אם היינו מצליחים. ממתינים לחדשות בעניין המשאית וכמובן בעדכון תאריך היציאה לאפריקה, סיום המסע שהתחלתם ב-96... עלו והצליחו!
  10. היכן ניתן לרכוש קיט של INA בארץ למנועי NFU? האם זה הקיט הנכון למנועי 1600 ש"י 2002?
  11. באוטוסטור אין את ה-C4, וגם אין צפי למלאי. אם למישהו יש את החומר, אשמח לשלם עבור השימוש בו לשני מקטעים קטנים כמו בתמונה המצורפת למעלה. תודה
  12. שלום רב, הפלסטיק שצבעו במקור היה שחור, הפך תודות לשמש הישראלית לאפור כהה (מצ"ב תמונה אשר מראה את מצבו כחדש). ערכתי חיפוש בפורום כאן (ובהפניות לפורומים אחרים מכאן) והבנתי כי המוצר הזה יעשה פלאים ויחזיר את הפלסטיקה כמעט למצבה המקורי. שאלתי היא, האם אכן כך הדבר? אינני רוצה לרכוש את הנ"ל (שהוא מוצר לא זול) ולהתאכזב. אם למישהו כאן יש נסיון עם המוצר הנ"ל על פלסטיקה דומה לזו שיש לי על הקטנוע, אשמח אם ישתף. תודות
  13. הרפידות כמעט חדשות לגמרי, שימו לב בתמונה הראשונה. מבין שסט (דיסקים ורפידות) מומלץ להחליף כיחידה אחת, אבל אם הרפידות חדשות, מדוע יש צורך בהחלפתם?
  14. תודה אסף, אצלי לפי המק"ט הקוטר 283 מ"מ. 24.3 כאשר המינימום הינו 24 - כמה קריטית ההחלפה?
  15. הגלגלים כבר הורכבו, אך נותר הרבה מעבר ל-2 מ"מ. תודה רבה! מה בדבר הלכלוך, האם יכול להכשל בטסט? (2 התמונות האחרונות).
  16. פירקתי היום את הגלגלים בכדי לבדוק את מצב הבלמים. מדדתי עם מיקרומטר את הנקודה הצרה ביותר של כל דיסק, קדמי- 24.3 מ"מ, אחורי 8.2 מ"מ. קצת קשה לראות בתמונות אך השחיקה של הרפידות שווה בשני הצדדים של כל דיסק. לדעתי אין צורך בהחלפתם, האם נכון הדבר? קדמי: אחורי: עוד שאלה, הרכב צריך לעבור טסט בקרוב, צילמתי 2 תמונות של הציריה הקדמית בה נראים סימנים של לכלוך/גריז ישן. הגומיה תקינה ושלמה לחלוטין. האם יכול הרכב להכשל עקב הלכלוך הנ"ל. תמונות: סליחה על האיכות הנמוכה של התמונות.
  17. בשבוע שעבר הגיע המפתח. בשיחה עם איתי נאמר כי אינו יכול לשכפל את המפתח כיוון שעבור הקוד (מספר) חב' לובינסקי דורשת כ-150 ש"ח! עבור מה שאמור להיות קניינו של בעל הרכב, פשוט חוצפה שאין כמוה. לצערי הכרטיס עם הקוד לא נמצא ברשותי, כיוון שהרכב משומש ולא ידעתי שיש כזה כלל במועד העברת הבעלות. אם למישהו יש את הידע איך ניתן לבצע שכפול ללא הקוד, או לקבלו בחינם מפיג'ו, אשמח לדעת. שוקל לכתוב מכתב לפיג'ו צרפת, אך אינני יודע עד כמה יעזור בנושא אל מול היבואן החמדן.
  18. מרפדיית עמירה בחולון, ביצעו ברכבי עבודה מקצועית ונקיה. ממליץ!
  19. שלום רב, היום פירקתי את האזעקה הסוררת שהיתה מותקנת ברכבי והשבתי את השלט המקורי לפעילות תקינה - עד כאן הכל טוב ויפה. בידי עוד מפתח עם אמובילייזר, אך שלט נוחות יש רק אחד. בשיטוטי בחנות הממתקים (איביי) ניסיתי לברר איזה שלט מתאים לרכבי. האם השלט הזה יתאים לרכבי? תודה!
  20. שכחתי לעדכן התקלה לא היתה קשורה ל-OBD. החלק החשמלי בסוויץ קיצר וכך נתן לסטרטר מתח קבוע, אף שהמפתח כבר הוצא מהסוויץ. צירוף מקרים משונה...
  21. מצטרף להמלצה, אם אינך מעוניין לבצע זאת בעצמך
  22. שנה 2002, מנוע 1600 אוט' נשמע כמו וונטה אבל בוודאות אלו לא הן שמרעישות. לא חושב שמשאבת הגה עושה כזה רעש, אני יכול לבדוק מחר. לגבי משאבת אוויר אשמח לדעת האם נמצאת ברכבי. לגבי משאבת דלק, היא לא נמצאת במיכל הדלק מתחת למושב האחורי?
×
×
  • תוכן חדש...