Jump to content

art sound

ספונסר לשעבר
  • הודעות

    447
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי art sound

  1. אני הייתי ממליץ לך לבדוק את הנושא באופן מיקצועי. לגבי קבל גם מניסיוני זה פותר המון בעיות. ובטח בריא יותר לכל מערכת החשמל ברכב. וגם זה לא מצרך יקר ערך ( כמו בעבר ) קבל טוב יעלה לך בין 250-500 ש"ח ולגבי פיוז 80 עדיף שתשים כזה וזה לא עולה יותר מ 10 שקלים
  2. אם אתה יכול להגיע אליי לבדיקת המכשיר אשמח לתת לך תשובות מדויקות וגם שירות למכשיר במסגרת אחריות לפי הסידורי במידה ויש אחריות למוצר בחברה שזה די סביר היות וזה דגם חדש
  3. שלום איתמר אין ספק שהמבחר גדול וההיצע ענקי. אבל עדיף לשים עוד כמה שקלים ולקבל מנחת טוב. ה אקסס של דרור עובד יפה מאוד ועצם הקנייה בארץ פותרת בעיות שנובעות מהרבה מקרים שאני מכיר שלקוחות שלי רוכשים בחול ומגיעים להתקנה ובסוף ההתקנה לעיתים יש תקלות ואז נוצר מצב לא נעים . ונכון להיום ההבדלים לא גדולים .
  4. בסכומים האלו אני ממליץ לך על פיוניר 400 החדש שהוא נציל איכותי ושוה את הכסף
  5. מורל טמפו קומפוננט ו6X9 כולל קיט 4 גייג איכותי יעלה לך בסהכ 1000 ש"ח וזה סט מאוד מוצלח שאנו מוכרים המון !
  6. אני ממליץ לך על HERTZ EP4X או על KIKER 650.4 חזק ואיכותי
  7. אני מציע לך לקחת סט קידמי את HERTZ-SPACE שהוא גם איכותי וגם דק ! ויתאים לך בול. מגבר הרץ HE 4 או EP4 X סט אחורי הרץ קואקסיאלי סאב הרץ ES300 רדיו דיסק פיוניר סדרה גבוהה לפי הטעם \ אלפיין מעלה את התקציב \ קלריון נחמד ולא יותר בסכומים האלו
  8. אני מציע לך 4 אופציות טובות . 1.DLS \ K5 K6 נציל מדויק ועמיד . ( יש אחריות מלאה על כל הסט ) 2.HERZ DSK\ 130 \165 שאני ממש אוהב אותו כמובן גם נציל גם איכותי אחריות לוופרים .נציל מאוד נשמע טוב ודינמי. 3. מורל טמפו סט מצוין אך לא נציל במיוחד ולא הכי מתאים לרדיו דיסק בהגברה פנימית. 4.קלריון SRQ 1620 שהוא מתאים להיי פאוור היות וגם הוא נציל וטוב מאוב גם להתקנה נוחה וגם הוא הכי זול בקטגוריה. לכל שאלה ועזרה שתצטרך אשמה לעזור גם פרטי וגם אתה יכול להתקשר ולקבל מידע במה שרק תצטרך.. המשך יום נעים.
  9. השקעתה על רכב איכותי אז עדיף שגם תשים ציוד איכותי ולא כל הבלגן הזה. תתקין דיברית PARROT9200 ממספר לא מבוטל של התקנות ברכבים אלו שביצעתי עד היום זה נראה מצוין ועובד מצוין. או שתבחן אופציות לשים מכשיר מקורי .
  10. תתחדש על הרכב . לגבי קומפוננט ההרץ מצוין ( אנרגי ) ואם כבר DLS אז את סדרת RS רפרנס שזה רמקול סופר איכותי ומפורט והוא באותו טווח מחירים של האנרגי. הדוטק אמנם טוב אך צעקני מעט.
  11. לא רק שואו אלא כמו שאמר חברינו זה חשוף לבלאי של הסאב ! וזה לא ממולץ.
  12. תתחדש ציוד איכותי והתקנה טובה ! מדי פעם רואים פה סטאפים טובים שמביאים את ההשקעה שלהם .
  13. יש לי המון המלצות למכשירים מצוינים כולל המקורי RCD 510 במחירים שפויים ואטרקטיביים סביב ה 2500=-4000 ש"ח
  14. אני הייתי משדרג את המגבר ל EP4X או SOLID F45 לדעתי זה ישדרג אותך למקום יותר גבוה
  15. מה שראית זה באלק שיש בו 9 יריעות גדולות ! אתה צריך כמו שדרור ציין 2 יחידות
  16. חד משמעית לדעתי ומניסיוני 1.DLS 1269 2.HERTZ DCX 690 רמקולים איכותיים נצילים ומחיר סופר אטקטיבי ( אצלנו )
  17. על כל פנים מצבך מצוין היות ואיתמר דאג לך לאחד ! ואם זה קרוס אז תגיע אליי ואתן לך מתנה
  18. ב300 ש"ח מערכת קומפלט יש רק בחלומות ! ב 3000 זה ניהיה יותר שפוי ! גם הדוטק וגם ההרץ טובים מאוד כל סט והאופי שלו
  19. הלייטינג לפי מיטב ידיעתי עולה פחות מ 1000 הרבה פחות ! ולגבי סאב תיקח CVR אם אתה מחפש משהו ממש חזק אז סולובריק L3 \ L5 \L7
  20. פיוניר 3300 עוזי רדיו בלבד כולל בלוטות וכל מה שרצית ואפשרות להוסיף גם ניווט בהמשך. ב 2890 ש"ח או קלריון באותו הסגנון ב 2690 ש"ח דגם 401
  21. ואל תנסה לבד לפרק כי זה מורכב וגם לא לתת את הרכב לאדם שלא מכיר את הדגם הזה
  22. דרור היקר תלוי איזה שנה הרכב ומה רמת הגימור ויש 2 אופציות לפאנל ! 1din עם תא אינטגרלי או דאבל מקורי
  23. אם כבר גדלת בתקציב אז אני מציע לך ללכת על 1.HERTZ HI ENRGY עולם מגוון של סאונד 2.מורל היבריד אובישן 3.DLS RS6 \ DLS R6A חזקים איכותיים ומדויקים והכל בטווח ה 1000-1500
  24. הזול עולה ביוקר רדיו דיל זו התחנה האחרונה במקרה ולא יהיה איפה לקנות סטריאו לרכב בכל הארץ !!! ולא ארחיב יותר . ב 2000 ש"ח אתה יכול וצריך לדעתי לשדרג סט קימי מגבר וסאב וזה לדעתי מצריך 2000 ש"ח בערך ואם כבר שידרגת אז תתקדם ל DLS הרץ ועוד מוצרים טובים מבית טוב ואם תרצה עזרה אשמח לעזור ברצון !
  25. norex זאפ הוא גוף מכירה הכי גדול שיש ! אבל לא כל מה שמופיע בו קיים במציאות ! למשל פיוניר 4050 לא קיים מ2008 ועדיין נמכר " בזאפ . ב 715 ש"ח . דוטק ב 750 ש"ח נמכר רק אצל מי שלא באמת מוכר אותו כמו טומקאר ! צריך לבנות מערכת מציוד שקיים בשוק וב3K אפשר לרכוש רדיו דיסק .מגבר קומפוננט וסאב טוב !
×
×
  • תוכן חדש...