-
הודעות
946 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי orenuchx
-
רשיון יבוא - מישהו יכול להגיד כמה זמן זה יקח?
orenuchx פרסם הודעה בנושא של orenuchx בתוך רכבי אספנות
תודה לעונים. נקווה לטוב -
שלום לכולם, היום הגשתי את הניירת במשרד התחבורה. האם מישהו יכול להגיד מה הצפי זמן לקבלת רשיון יבוא? איך מבררים מולם את הסטטוס של הבקשה? העניין קצת לוט בערפל מבחינתי, והשומרים בשער לא ידעו לענות... תודה לעוזרים אורן
-
אז מצד אחד אפשר להכנס שוב ל"רכב אספנות" זה רק סמנטיקה, אבל מצד שני אנשים פה דווקא כן מתייחסים לתופעת האספנות. בקיצור - אספנות זה בכל מקרה לא. אהבתי. סוף סוף מישהו שיש לו מונופול על להגדיר לי מה אני צריך לאסוף ומה לא... מישהו רוצה פיאט 133?.......
-
בדקתי את העניין ולא נראה לי שזה אפשרי. תוסיף את ה XXX דולר ותביא אופנוע. יותר עדיף בכל קונסטלציה ועבור כל אופנוע, גם אם יש לך אופנוע ללא ניירת בארץ.
-
פרוייקט שיפוץ רכב אספנות שהכנסות ממכירתו יתרמו לילדים חולי סרטן
orenuchx פרסם הודעה בנושא של אלירן שוורץ בתוך רכבי אספנות
אפשר לעשות את זה יותר מעניין - הרכב יעמוד למכרז שההצעות שיאספו בו יועברו לתרומה. מי שיציע את סכום התרומה הגבוה ביותר יזכה ברכב! אורן -
איזה מרצדס (יעני בודי...)? אצלי בw123 מודל 84 לא היו חגורת כשרכשתי אותה- אבל היו נקודות עיגון מקוריות. הזמנתי סט מקורי והכל היה קל להתקנה ועבד מצויין. נראה לי שתמצא נקודות עיגון מקוריות גם בשנתונים מוקדמים מאוד. אורן
-
bmw e28 m535i, bmw 635I or Mercedes 190 2.3 16?
orenuchx פרסם הודעה בנושא של ezl280 בתוך רכבי אספנות
אל תשאל אותי למה ואני לא מכיר את הבימרים - לעצמי הייתי קונה את המרצדס! אורן -
מדוע אסור לרכב אספנות לנוע בדרך בין השעות 7 - 9 בבוקר
orenuchx פרסם הודעה בנושא של No Nick.inc בתוך רכבי אספנות
ואני שואל: למה להגביל? למה בכלל להגביל? מישהו יכול לתת לי סיבה אמיתית להטלת המגבלות שאינה ניתנת לפתרון באופן שונה כך ש: תועיל לכלל הציבור, תשחרר אותו מכבלים ומגבלות, יעמוד מאחריה הגיון? לא רואה שום סיבה הגיונית לתקנת מגבלת התנועה מעבר ל: "נתנו לכם הקלות - עכשיו נדפוק לכם את החשק". -
מדוע אסור לרכב אספנות לנוע בדרך בין השעות 7 - 9 בבוקר
orenuchx פרסם הודעה בנושא של No Nick.inc בתוך רכבי אספנות
יכול מאוד להיות שזאת הסיבה וזהו ההגיון שעומד מאחרי התקנה (אני חושב שלא) אבל עוד עולה ממה שאתה כותב שהתקנה הזו תכל'ס אינה עובדת כי גם עם התקנה אנשים מתניידים עם גרוטאות.. אזי יוצא מצב, שאגב אופייני למדינתנו - התקנה פוגעת בשומרי החוק קרי מי שהוא אספן אמיתי שמחזיק מכוניות ראויות ובטוחות, ומי שאיננו כזה ממילא שם ז**ן על החוק. אם היו יושבים אנשי הגיון בצד המתקין את התקנות אולי היו לומדים את המציאות ומשנים אותה באופן שמטיב עם הציבור שומר החוק ולא ההיפך. דוגמא טובה לאיך מונעים מתפרנים לנוע עם גרוטאות זה לא לחייב מס של 120% על מכוניות חדשות... או לא לחייב לרכוש ביטוח חובה מחברת ביטוח עם אינטרסים כלכליים (לדוגמא מה שקורה בענף הדו"ג) לכן אני סבור שהסיבות שאתה מציג שגויות - ואני תמיד מסתכל על מה קורה במדינות " נורמליות", ושם אין כאלו חוקים דרקוניים של מקל וגזר-וכולם חיים שם יופי עם זה. ככל שאתה אוסר דברים כך אתה גורם ליותר אנשים לעבור על החוק. -
מדוע אסור לרכב אספנות לנוע בדרך בין השעות 7 - 9 בבוקר
orenuchx פרסם הודעה בנושא של No Nick.inc בתוך רכבי אספנות
כל מילה בסלע! האבחנה שעשית היא מדוייקת וברורה. העניין בכלל לא קשור לתקנות תעבורה או תחבורה ושלא יסיתו (הטעות במקור) את הדיון לשם. העניין הוא חד משמעי אנתרפולוגיה ישומית (שלילית) - יש כאן שלטון, ויש נתינים (אנחנו). וכדי למשול יש להשתית סדרי מקל וגזר. אין פלא איפה שבמדינה שנתיניה תפקידם לקיים ולשרת אותה, במקום שהיא תקיים ותשרת אותם - ישנם חוקים משוללי הגיון. דוגמא זניחה היא איסור התנועה לרכב אספנות. אורן -
אם אני לא טועה אפשר לקנות פוליסת ביטוח לשבוע בלבד ב"פול". מדובר בביטוח חובה בלבד והתעריף יהיה יקר יחסית. הבעיה שצריך להגיע לשם פיזית ולהוציא את הפוליסה ובוא נגיד... אין להם פיזור סניפים נרחב .. מצד שני לא מבין את העניין של הסוכן שלך - הוא יכול להוציא לך פוליסת ביטוח ברגע שיש בידיו את הפרטים כלומר די מיד בזמן הרכישה, ותשלם לו ברגע שתפגוש אותו.... למה אתה צריך להגיע אליו - אנחנו כבר לא בשנות ה 90..
-
מדהים!!! לכמה דקות המדינה שלנו נראתה... אשכרה נורמלית. שאפו ליוצרי הסרט. אורן
-
חברים יקרים מזמן שלא עידכנתי. וואלה עברה שנה. הסיבות היו גם כי לא היה מה לעדכן וגם כי שמתי לב שהפורום קצת התעייף. נראה שכולם בורחים לפייסבוק. חבל. בכל מקרה הנה אני מעדכן ומקווה שיהיו שנים שלושה אנשים שזה מעניין אותם. החדשות הגדולות - הרכב (למי שלא זוכר מדובר באקזוטיקה איטלקית - פיאט פנדה שנת 90) הניע לראשונה מזה שנים רבות. לסיפור המעשה: במהלך החודשים שעברו אספנו דבר דבר סידרנו והחלפנו את כל מה שאפשר. שמנים רצועות מסננים, פלאגים, חוטים נוזלים... הכל כדי לישר קו ולהביא את הרכב מוכן ליום פקודה. יחד עם זאת הבעיות העיקריות שהשביתו את הרכב אצל הבעלים הקודם היו קשורות למערכת הדלק. ראשית כמו שכתבתי במהלך השרשור משאבת הדלק היתה מפורקת לגורמים כשאספתי את האוטו ולא ניתן היה להשמישה מפאת חוסר בחלקים משמעותיים כמו... משאבת הדלק עצמה. חיפוש של משאבה בארץ העלה חרס, ולכן משאבה משומשת מקורית הגיעה מגרמניה. במאמר מוסגר אגיד שאני אוהב להזמין ח"ח מגרמניה כי 95% שתפגוש מישהו אמין, וחלקים במצב טוב. ואז הגיעה המשאבה ו... אבויי! שוד ושבר! התיאוריה שלי תעמוד במבחן כי המשאבה לא הגיבה כאשר בדקנו אותה בחיבור ישיר לחשמל. (מדובר במשאבה טבולה ובדיקה טרם שמרכיבים אותה עושה חיים קלים.) טלפון לגרמניה והבחור המליץ לנסות לשחרר את החלקים על ידי ממיסי דלק כשהתיאוריה מאחרי היתה שהדלק הישן הדביק את החלקים של המשאבה. "אם לא - תחזיר ותקבל את כספך חזרה..." לא היה בכך צורך- ספרי קרבורטור וקצת wd40 והיא מסתובבת כמו חדשה. אז משאבה יש וכל הגישפט נכנס למיכל הדלק והנ"ל חזר אל מקומו בבטן המכונית. עכשיו ניגשים למלאכה ובודקים האם יש לחץ דלק. יש. המשאבה בונה לחץ. כמה נסיונות התנעה אבל שום דבר. ידענו שיש כמה דברים שימנעו מהמנוע להניע אבל לא יהיה מנוס לעבור דבר דבר. עובר שבוע, וגם חודש... ממשיכים. כדי למצוא את הבעיות ולתקן אותן אני מגייס למשימה חבר ילדות שזה עתה נחת מאוסטרליה הרחוקה לביקור מולדת. החבר הוא מכונאי מחונן במקצועו, ומיד הוא מצביע על הבעיות האפשריות: ראשית, הוא אומר לי - צריך לבדוק עם מגיע פולס לאינג'קטור. (למי שלא מעודכן הפנדה הזו מצויידת במערכת הזרקת דלק חד נקודתית של בוש. כן, כן עשו שם חיים בשנות ה90 בפיאט..) "את הפולס צריך לבדוק עם לד". "למה לד אני שואל?" ...."כי ללד אין התנגדות" . "הפולס" הוא מסביר "מגיע מהמחשב, ולא כדאי שאת הבדיקה יבצע מכשיר שיציב התנגדות גבוהה למתח שמגיע מהמחשב". "טוב שאתה כאן" אני אומר. אז בדקנו. הפולס מגיע. אבל לא מוזרק דלק בנסיונות ההתנעה... "זה יכול להעיד על תקלה בסולונויד של האיג'קטור" הוא אומר. החבר מציע: "ננסה לתת מתח ישיר לאינגקטור, אולי זה יגרום לו לזוז וישחרר אותו כי יתכן וגם הוא נתפס מדלק שעמד שם והתיבש" וכך עשינו. כמה נגיעות של מתח ישיר ושומעים את האינגקטור מתקתק ושמחה וששון - דלק מרוסס ישר אל לוע המצערת.. החיים יפים. טוב- פולס מגיע, האינגקטור עובד, יש לחץ דלק. הכל צריך לעבוד. מנסים להניע.... כלום. ושום דבר. מנסים עם ספרי קרבורטור, אולי זה יעיר את המערכות. המנוע מניע אבל עובד רק על הספריי. מגרדים בראש, פותחים ספר ומגלים (ידענו מראש אבל לא חשבנו ששם הבעיה) שישנם שני ריליים ששולטים האחד על האינגקטור והשני על משאבת הדלק. הריליים חדשים ומה כבר יכולה להיות הבעיה..? מגשרים את הריליים ומנסים שוב. ואז מגיע אתגר מחשבתי: כשיש לחץ דלק אין פולס לאינג'קטור. משנים את הגישור של הריליי ומגלים - כשיש פולס אין לחץ דלק... אז זהו - מישהו בעבר שיחק והחליף את רגלי החיבורים של הריליים ועשה בלאגן... חיבור נכון של כל רגלי הריליים, סיבוב הסוויץ' ו.... המנוע מניע בנגיעה! עובד מדהים, עגול, חלק. מעלה סלד מוריד סלד. כמו חדש!!! החבר מבסוט. "שמע" הוא אומר, "יש לי באוסטרליה לקוחות עם ב.מ.וו של חצי מליון דולר אבל להזיע בישראל, לחשוב, לאתר את התקלות ולפתור אותן בפיאט הישנה שלך עושה לי הרבה יותר נחת". אז המנוע מניע ונותר כרגע לעבור על כל הרכב לסדר ולהחזיר כל דבר למקומו ולגשת לטסט. ויוה איטליה! אורן
-
מזל טוב על הרכישה! נראה רכב במצב מצויין וגם אני הייתי רואה אותו בק. אונו וחושב מתי משהו יגאל אותו. תתחדש. אורן נ.ב - הדרבי שלך היה פעם שלי...
-
טוב לפחות ניסית... (יש מצב שהוא פשוט לא רצה להתעסק?.... דני, הליטוש נותן אפקט של ציפוי ניקל והוא עמיד ביותר, באיזור החם מאוד של יציאת הגזים מהראש מתקבל גוון חום-זהוב וכל השאר נשאר מבריק ונוצץ - לפחות אחרי חצי שנה של נסיעה. מנסיון- אגזוזים מקוריים לאותו אופנוע עשויים פלדה מצופה בניקל לא מחזיקים מעמד זמן רב והניקל נשרף ונהיה שחור די מהר, ועם השנים האגזוזים נחלדים למוות. מה שכן אני לא בטוח איך יגיב אגזוז ישן ושרוף לעניין, והאם בכלל ניתן לליטוש. אני ייצרתי אגזוזים חדשים מנירוסטה 304. פסיבציה זה טיפול כימי שעושים לנירוסטה אבל לא סגור בדיוק מהו התהליך - שווה בדיקה לעומק. בחלקים שלא עומדים בתנאי חום קיצוני יחזיק לדעתי שנים, ומן הסתם זהו גם התהליך המקורי שהחלקים עוברים בייצור. הנה דוגמא לתוצאה - נירוסטה 304 אחרי ליטוש כימי אורן
-
ריינג' רובר עם מספר שילדה 001 מוצעת למכירה.
orenuchx פרסם הודעה בנושא של LotusElise בתוך רכבי אספנות
באסה רציתי לקנות אבל אי אפשר לייבא - הגה ימני... -
אני משדרג את ההמלצה שלי לליטוש כימי ומוסיף קישור. ביצעתי שם ליטוש כימי לאגזוזי נירוסטה של אופנועים - והתוצאה ליטוש ברמה של מראה ממליץ בחום לבדוק את העניין במקום לשבור את האצבעות. http://www.limat.co.il/148370/%D7%9C%D7%99%D7%9E%D7%AA-%D7%9B%D7%99%D7%9E%D7%99%D7%94--%D7%97%D7%95%D7%9E%D7%A8%D7%99-%D7%9C%D7%99%D7%98%D7%95%D7%A9-%D7%9E%D7%AA%D7%9B%D7%95%D7%AA-%D7%95%D7%99%D7%99%D7%A2%D7%95%D7%A5
-
מעוניין לקנות ולשפץ פורד טורינו GT 68', אשמח לקבל עזרה.
orenuchx פרסם הודעה בנושא של RookieMuscle בתוך רכבי אספנות
אני עוקב מדי פעם אחרי המודעות ביד 2 של מי שמכנים עצמם קלאסיק אוטו. בעבר היו מפרסמים מחירים מלאים של הרכבים כפי שיתקבלו בארץ כולל כל ההוצאות והמיסים. לאחרונה עברו לפרסם מחיר של הרכב בארה״ב כולל כמה שלבים שהם מתיימרים לעשות שם. כנראה שמשהו לא עבד להם בחישובים.... לי אישית המודעות שלהם נשמעות כמו חומר לכולבוטק (הכל לכאורה כמובן -שלא יתבעו אותי...) …אם להביא מארה׳ב רכב על ידי סוכנות הייתי פונה לליאור ברוך מ ushopsmotors שמפרסם כאן את שירותיו. מצד שני אם התקציב שלך הוא מה שכתבת זה יספיק אולי לחיפושית וגם אז תצטרך הלוואה אורן -
בין גרעין 120 לגרעין 1000 יש עוד "כמה" גרעינים... בלי קשר - 120 הוא גרעין גס מדי בשביל הברקת מתכות והוא עצמו מייצר שריטות איפה שלא היו קודם. צריך לעבור בוא נגיד מגרעין 600 עד ל 2000 ואח"כ לבצע פוליש. בשביל נירוסטה צריך סבלנות זו מתכת קשה יחסית נגיד לאלומניום .. בכלל בנירוסטה, או יותר נכון פלדת אל חלד, הייתי בודק אם ניתן לבצע ליטוש כימי. אורן
-
זקוק לעזרה באיתור מעבדה מוסמכת לבדיקת רכב מיושן
orenuchx פרסם הודעה בנושא של orenuchx בתוך רכבי אספנות
תודה לכולם על התשובות, אני אבדוק את הפרטים שניתנו כאן. הרכב הוא פיאט פנדה שנת 90, הרשיונות היו בהקפאה כ 5 שנים, הרכב איננו אספנות כמובן, ולכן אין מנוס מבדיקת מעבדה. ממה שאני מבין העניין לא כזה נורא אלא טסט מתוגבר (ויקר) אורן -
שלום לכולם, במסגרת השבת הפנדה לחיים אני נדרש לבדיקת מעבדה, אשמח לשמוע ולדעת היכן ניתן לבצע בדיקת מעבדה עבור רכב מיושן באיזור המרכז או בצפון. תודה לעונים אורן
-
ביטוח לאופנוע אספנות, נשארו סוכנים שמוכנים לבטח?!
orenuchx פרסם הודעה בנושא של amitexc בתוך רכבי אספנות
אודי דגן -
שוקעתיק: קניה בלבד של רכבים קלאסיים. תגובות / מו״מ שאלות ימחקו. פנו למפרסם ולא בלוח
orenuchx פרסם הודעה בנושא של razmel בתוך רכבי אספנות
עומדת אחת באיזור צהלה כמדומני מקושטת בשלט למכירה. אם תרצה אעבור שם ואבדוק -
תחליף לבורג עם אום
-
התלבטות לגבי בחירת גימור לאחר שיפוץ לאונה קופה
orenuchx פרסם הודעה בנושא של Focus 04 בתוך רכבי אספנות
שחור!
