Jump to content

Gal Atun

חברים פרימיום
  • פרסום הודעות

    211
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

64 נייטרלי

אודות Gal Atun

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • איזה רכב יש לך?
    Panda
  • מקצוע
    סטודנט לתואר שני בפסיכולוגיה קוגניטיבית; סטודנט לתואר ראשון במתמטיקה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. נסית להתחבר לחיישן חמצן ולראות אם הוא נותנים output תקין? הקוד שאתה מתאר הוא עבור החיישן שאחרי הממיר. אתה אמור לראות דפוס יציב של החיישן; תן לרכב להתחמם כמו שצריך לפני שאתה עושה את הבדיקה. בנסיעה עם מצערת קבועה יחסית אתה אמור לקבל משהו כמו 0.4-0.7 תראה אם יש שינוי בהתאם ללחיצה על הגז, לראות שבאמת יש שינוי במתח והוא לא תקוע.
  2. @innvision יש לך עדיין את המכשירים שקנית בזמנו? אמרתי אולי נעשה את הניסוי עם הנגדים... דרך אגב, היום הגיעו כל המתאמים וכמצופה הכל עובד חלק. הייתה לי תקלה c1002 (חיישן זווית הגה) בעקבות שלולית ענקית מיום רביעי שכנראה גרמה לקצר קטן. כמובן שהכל חזר לקדמותו אחרי כיבוי והדלקת המנוע. כרגע התקלה נמחקה ותחת מעקב.
  3. זה נקבע בדיוק כפי שיגאל תאר, לפי הארביטרציה. זה שורה של 11 ביט (או 29) שהיא בעצם קובעת מי מקבל קדימות (יש מודולים שגם נעזרים בשורה הזו כדי לפלטר או להכין תגובה הולמת במקרה של בקשה ולא פעולה). זה בעצם גם מה שנוח כאן. כל צומת, בעזרת הרסיבר, בודק מה המצב של הbus. אם הוא קולט 1 (הbus פנוי; במצב רצסיבי) הוא מנסה לשדר. אם הוא קולט 0 זה אומר שכבר מישהו משדר והוא צריך לחכות עד שהוא יסיים (אני חושב שזה עד שמגיע ה acknowledgement bit ועוד איזה 8/9 ביטים של 0, יעני פנוי). ברגע שצומת קולט 0 הוא עובר רק למצב של האזנה. ככה יוצא מצב שרק אחד מדבר והאחד הזה נקבע ע"י כללי הארביטרציה. בגלל ש0 בעצם הו
  4. אני חושב שהתעמקנו מספיק 🙂 תודה לך על התשובות המפורטות! באמת שסגרת לי כמה פינות שלא הניחו לי.
  5. שמע יגאל רק בשביל התשובה שלך היה שווה לפתוח את השרשור הזה! הרחבת והסברת בדיוק את התופעה שציינתי בסוף ההודעה הראשונה שלי. נתת סגירת מעגל (סטגידיש) מעולה! תודה לך. אוסיף עוד קצת מהידע שצברתי במהלך הלילה האחרון (הסקרנות הרגה אותי). לפי ההודעה שלך, אם עומד מולי רכב שdlc מתנחל על סנף אחר, ויש לי נגד במכשיר הדיאגנוסטיקה, אז אני אמור לקבל שגיאה. במציאות, זה כמו לוטו. יש מכשירים שיעבדו ויש שלא (למרות שבשניהם כנראה מותקן הנגד). מה שאני מצליח להבין מזה שאולי לא תמיד הטופולוגיה ברכבי fca היא הבעייתית (נתקלתי בסקירה שמישהו עשה למכשירי elm327 זולים ורובם לא עבדו על מגוון רחב מאד של רכבים
  6. @Igalzאם הבנתי נכון (ואני ממש אשמח אם תתקן או תוסיף כי אני ממש סקרן לגבי הנושא), כל צומת בbus יש לו סנף (אתה מתכוון לstub?) משלו ובכל סנף כזה מתבצעת טרמינציה (לפי מאמרים שונים ופורומים שונים זה מתקיים בדרך כלל בlow speed can ולא בhigh speed). פיאט התירו לשקע obd להיות פרזיט על חשבון סנף אחר שאצלו כבר מתבצעת טרמינציה ולכן תוספת של נגד טרמינציה נוסף משבשת את התקשורת. טרמינציה בכל סנף (אני מקווה שהכוונה היא לstub. אם לא אז אני כנראה לא הבנתי נכון) זה תלוי במרחק של כל stub מהbus נכון? זאת אומרת, יכול להיות שהstub ששקע הobd מתנחל עליו הוא קרוב לbus ולכן ה טרמינציה בדונגל עצמו משבשת; או לחלופין הst
  7. עברתי בזריזות על הסקירה מההתחלה בהחלט אחלה רכב ונראה מעולה! ניכר שהוא אהוב אצלך בבית 🙂 המנוע הזה נהדר!
  8. בכיף 🙂 אכן עניין המתאמים הוא רגיש והאמת שלפני שהחלטתי לקנות קראתי את השרשור שלך ועוד כמה בfiat forum והבנתי שאין מוצא מלשלם קצת יותר. יש אחד שהוא זול יחסית וקיבלתי עליו כמה המלצות - konnwei KW902 יש מצב שאזמין אותו כדי לראות האם באמת הוא עובד טוב. אם כן, לא אתנגד שיהיה גם סורק בלוטות' בבית.
  9. @shellcase עקבתי אחרי הדלק, יצא 1:16 משולב (ממש חצי חצי). אני נוהג רגוע יחסית אבל לוחץ בלי רחמים כשצריך. מדידה במשאבה. נראה לי שיפור מהפעם האחרונה. יכול להיות חוטי ההצתה או הפלאגים. הפלאגים הקודמים היו סגורים ממש אבל ממש קל. כאילו הייתי יכול לפתוח עם סיבוב בעזרת היד ומאריך, בלי להפעיל כוח בכלל.
  10. בהמשך לפוסט המצויין של @innvision: כיוון שבחודש האחרון הייתי בחיפוש אחר מכשיר אבחון לפנדה, יצא שקראתי המון חומר, ממקורות שונים ומשונים, ושמתי לב שאין כמעט חומר בעברית. דיאגנוסטיקה ברכבי FCA יכולה להיות לפעמים מאתגרת (מהפן של מציאת מתאם ותוכנה שבאמת יעבדו) וחבל שאין כמעט מידע בעברית או לפחות מידע מסודר. אני קראתי מידע מלפחות 10 מקורות שונים, ואני חושב שיחסית הצלחתי לעשות סדר (לפחות עבורי ואני מקווה שהסדר נכון. אשמח לתיקונים ותוספות!). אני לא מסביר פה בכלל על הפרוטוקולים השונים; קטונתי, באמת. (מה זה בכלל can-bus או k-line ואיך הם קשורים לobd. אצרף סרטונים לא רעים לכך). אתרכז בעיקר באילו פ
  11. אתה קראת את המחשבות שלי... התחלתי להסתכל על סקופ, אבל כרגע זה ממש אוברקיל ונראה לי שעדיף להתעמק ב multiecuscan קצת יותר. לגבי הפילטר, לסיגנל מהחיישן הקדמי הייתי אולי מריץ high pass, אבל כמו שאמרתי - אני די סבבה עם האות כמו שהוא וכנראה שפילטר כאן לא יתן דבר. לגבי הסיגנל מהחיישן השני, הרצתי טרנספום פורייה על האות והסתכלתי על תחום התדר. הרצתי את low pass יחד עם הpass band המתאים. כמו שאמרת, לא נותן כלום. פילטר עם חציון נתן דווקא תוצאות יותר טובות. חשבתי על זה, ובסך הכל הייתי צריך שם פילטר כדי להעיף כמה outliers. לגבי תקינות החיישן, שים לב שבסוף הוא נשאר קבוע על 0.76 בערך. אז לא ה
  12. תיקון קטן: כל יחידת זמן היא קצת פחות מ 1.2 שניות.
  13. תודה רבה על התגובה המפורטת! כן, הייתי יכול להוסיף legend, אבל בגלל הדפוסים של שני האותות השונים יצאתי מנקודת הנחה שזה ברור מי זה מי. היחידות הן בערך שניות (כל נק זמן בציר x היא בערך 1.6 שניות). לא מצאתי כל כך איפה הקצב דגימה ב multiecuscan. אם תוכל לכוון אני אשמח! החיישן מגיב בקצב של 1hz תיארתי לעצמי שזה setup לא אידאלי בכלל לעיבוד איכותי (יש לי ידע יחסית מוגבל בנושא, השתמשתי בזה בעיקר כשעסקתי בעוקב עיניים והייתי צריך לפלטר טיפה את הדאטה). מכיר את הפילטר, אבל קיבלתי איתו אפקטים מוזרים (היום אני אנסה לשחק שוב עם הפרמטרים). האמת שאני צריך לפתוח סקריפטים ישנים שלי כדי
×
×
  • תוכן חדש...