Jump to content

yosik

  • הודעות

    464
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי yosik

  1. האם למישהו יש מושג אם אפשר להחליף מנוע, כיום יש ברכבי מנוע 2000 rgx ואני שוקל להחליף למנוע rfv האם יאושר לי ומה הפרצודורה? בתודה מראש לכל העוזרים. יוסי.
  2. אני מאיזור המרכז. מאיזה איזור אתה? אולי יש לי מישהו באיזור....
  3. יש מישהו שיש לו רעיון או פיתרון?
  4. החלפת את הפילטר אוויר ועשית ניקוי?
  5. יכול להיות שהיה גומי ביניהם והוא נשחק לגמרי. כי בטיפשותי לא טיפלתי בזה מיד שהתחיל הרעש.
  6. אכן אני מדבר על הגלגלת שיושבת על הפולי שמסובבת את הרצועת אביזרים. כבר פירקתי אותה והיא מחוברת עם בורג אחד. אני כרגע מחפש פיתרון לסדר את זה שלא יקרע אותי בכיס. אגב מה השם המקצועי של החלק?
  7. כן, זה קרה תוך כדי נסיעה. רק הרצועה החיצונית השתחררה, הרצועת טיימינג במקום, והרכב נוסע בלי אלטרנטור, ה"כ, וכו' מישהו יודע אם פולי של קסנטיה מנוע 2000 מתאים?
  8. ככתוב בכותרת הפולי מנוע התפרק, כתוצאה מזה החגורה השתחררה. יש אפשרות לתקן את הפולי? אפילו משהו זמני, ואם הברירה היחידה להחליף איך עושים זאת? האם אין מנוס מלפרק טיימינג ולהוציא את כולו? וכמה עולה כזה פולי? ובמקרה שגדול עלי העבודה כמה צריך לעלות עבודה כזאת במוסך? תודה מראש לכל העוזרים, וסליחה על החפירה פשוט הרכב מושבת. יוסי.
  9. שמו לי על הרכב לא מזמן, פירסום על מקום שמתקן דשבורדים, ופגושים, וכו' בת"א אם זה מעניין אותך אני יכול לנסות לאתר אותם.
  10. תודה אביב אני יבדוק. נעל כבל מינוס הוחלפה לא מזמן.
  11. תודה צביקה. מאחורי הדשבורד דהיינו, מאחורי תא כפפות? מאחורי קונסולה מרכזית? למעלה צמוד לחלון? או למטה לכיוון הרגליים? או שזה כלל לא משנה בכל מצב צריך לפרק את כל הדשבורד, מלמעלה למטה ימינה ושמאלה? בתודה מראש יוסי.
  12. נפח 1600. איזה כלים מיוחדים אני צריך. ואיזה ידע מיוחד? כי פירקתי דשבורדים פשוטים יותר. ידע די יש, מקצועיות פחות, וסבלנות המון.
  13. אני רוצה לפרק את היחידת מזגן הפנימית, עקב דליפת גז. האם למישהו יש שירטוט איך צריך לפרק? או האם יש למישהו ידע היכן היחידה ממוקמת?
  14. הרכב לאחר יומיים ואפילו שלושה מניע ללא בעיה. הקטבים מחוברים כמו שצריך ואין סימני קורוזיה. כשנתקעתי הסטרטר תקתק והקודנית צפצפה ממש לא היה מתח. והכבלים אכן עזרו.
  15. yosik

    רכב מעוקל

    אני לא רואה שום פיתרון בלפנות לבית משפט, כי יש מצב ש, א. בית המשפט יחייב את הקונה בלהחזיר את הרכב למעקלים כי הם היו מוחזקים ברכב ראשונים. ב. בית המשפט יחייב את המוכר לפצות את הקונה בסכום הרכב ואולי אף בהוצאות נוספות, אבל מכיוון שלמוכר אין כסף זה יכול להיגרר שנים, לעבור להוצל"פ ויותר מכך באם המוכר נורא מסובך והוא יוכל להגיע לאיחוד תיקים והצהרת יכולת, יש מצב שהקונה יקבל 200 ש"ח במשך משהו כמו 26 שנה ולא יצא לו מזה כלום.
  16. בתור בעל רכב כזה לשעבר, במשך שנתיים (מנוע 1100) רכב מעולה, אשתי נסעה איתו יום יום 80 ק"מ אפילו פעם אחת לא נתקע ולא התחמם (מלבד פעם אחת שנשרף הפיוז של הוונטה) הרבה יותר מהפונטו, סוחב סביר +. בקיצר אחלה אוטו.
  17. למה שאני יחשוש שיש בעיה עם הטעינה או עם המצבר (בן שנה +) אם עד לאותו יום אין שום בעיה עם המצבר, וגם לאחר מכן לא היתה שום בעיה עם המצבר. ולהזכירך אז עוד היתה טעינה של למעלה משלוש שעות. מה שכן עוד לא הספקתי אבל אני יבדוק מים בהזדמנות הקרובה לאמת את חששותי.
  18. וכמה עלה התענוג? ללא הגז והוואקום.
  19. הרכב בד"כ מניע ללא בעיות גם כשהוא עומד יומיים ללא התנעה. שבוע שעבר נסעתי עם הרכב עם מזגן נסיעות קצרות בלי לכבות במשך 3 שעות (לאחר נסיעה ארוכה) באחד מהמקומות הייתי צריך לכבות את הרכב ל 5 דקות וכשחזרתי ניסית להניע ולא היה מצבר, כמובן שביקשתי ממישהו כבלים, והוא סייע לי והרכב הניע, אח"כ כשכיביתי את הרכב והוא עמד שעה והמזג אוויר נהיה רגוע הוא הניע ללא בעיה. התיאוריה שלי: שחסר מים במצבר וכשחם מאוד בעיקר בתוך המכסה מנוע, המים במצבר מתאדים (עולים ללמעלה) ואז המצבר לא מספק מספיק זרם, וכשמתקרר המים חוזרים והתערובת הכימית מספיקה כדי לייצר מספיק זרם. הגיוני? בתודה מראש יוסי.
  20. לפי מה שאני זוכר ויודע את שניהם.
  21. שלום לכולם וסליחה שאני מתעלק על השרשור, אבל יש לי חבר שיש לו כזה רכב והלוח שעונים פעם דולק ופעם לא, תוך כדי נסיעה בלי כללים. לא הותקן כלום ברכב בתקופה האחרונה, אלא אם כן יש קשר לריליי במכסה מנוע, כי לפני כן היה בעיה עם האורות הראשיים גם כן פעם עבדו ופעם לא, והחלפתי בין הריליי וזה פתר לי את בעיית האורות. בתודה מראש לכל העוזרים, יוסי.
  22. חיפשתי ולא מצאתי דרך לגרוט רכב ששנת ייצורו מעל שנת 1990? אז מה הפיתרון בלהוריד את הרכב מהכביש?
  23. לדעתי כדאי לך לבדוק את הטולדו, tdi היא החזקה מבין ה vag אם אני לא טועה 110 כ"ס.
  24. המיכל נסדק כתוצאה מתרמוסטט סגור, ונהיה לחץ במערכת. כרגע אין תרמוסטט, ולכן אין סיבה שיהיה לחץ במערכת והוא יתפוצץ שוב. בכ"א תודה על העזרה.
  25. מישהו?
×
×
  • תוכן חדש...