Jump to content

_קופיקו_

  • הודעות

    803
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי _קופיקו_

  1. למקום בראש העין קוראים יוני סאונד או משו כזה. הוא מתקין טוב ובעל ידע, הוא כעיקרון עושה התקנות פשוטות שניגמרות בטבעת לוופר ופלטה למגבר לא משהו יותר מסובך. המחיר נורמאלי, והעבודה שלו בהתאם. אני לא אהבתי את העבודה שלו שהוא עשה לאימא שלי באוטו שהוא פרץ את הקוד של המפתח(מזדה לנטיס 01) הוא השאיר חוטים שמטיילים מתחת להגה ולא ממש סגר את העסק, בכל מקרה לא משהו שהיסתבכתי לסדר. עם זאת אני חייב לציין שהוא היתקין לחברים ומשפחה מראש העין מגברים וסטים מוצלחים ויקרים כמו שצריך עם כבלי מתח טובים ושהיה צורך הוא העביר גם כבלים לרמקולים דרך הקונקטורים. ההתקנות שלו סך הכל פשוטות אבל מקצועיות בחלקן לדעתי אין מה להשוות מחירים של בעלי מקצוע ובטח שלא לפרסם. שמשלמים הרבה אצלך מתקין מצויין, אתה יודע שהוא ישקיע כמו שצריך. שאתה משלם זול או ברמת הסביר אתה מצפה להתקנה ברמת הסביר, לפי החוקים "היבשים" של האודיו ברכב ולא יותר. עומר.
  2. בדרך כלל במזדה זה רמקול ביצה 7*5 אתה בטוח שאתה ראית שם רמקול 6.5? מאיפה אתה בארץ? אתה מתכוון להעביר את הכבלים של הרמקולים מהקרוס ישירות לוופר דרך הקונקטור? אם כן חייב שתדע מה אתה עושה! שלא תקרע בטעות את אחד החוטים ואז החלון המראה החשמלית והנעילה מרכזית לא יעבדו, או אחד מהם! עומר.
  3. אפשר אולי להרחיב עוד על השיטה של היצור טבעות הנ"ל? ניראית מעניינת ומהירה!
  4. אם תיתן יותר מידע על החומר וכמובן מחיר שהוצע אז נידע אם מתאים להיצטרף או לא..
  5. העצה של רוני נישמעת יותר הגיונית. לא יהיה מקום לסדק כי הפיבר מכסה את כל הפלסטיק. אני יודע שיש הרבה ליטושים אני עובד יחסית הרבה עם פיבר במיוחד בתיקוני פלסטיקה של טרקטורונים ואופנועים. אני חושב ששילוב של חורים בפלסטיק כיסוי כל הפלסטיק ביריעות פיבר משני צידיו יתנו מענה חזק לעיניין, אבל ככה יש יותר מדי ליטושים ואם אני מחבר טבעת למגרת פלסטיק כמו ברוב הדלתות אז יהיה צורך ללטש את הפלסטיק משני צידיו. יש עוד רעיונות?? תודה על העצעות חברה עומר.
  6. לאחר זמן רב שלא היה לי זמן להיתחבר ולהיות פעיל בפורום חזרתי. אבל כי אני צריך עזרה סתם, התחלתי את הסדיר בת"ש טוב ובעזרת ה' נעלה בניות והתקנות שלי שהיו ויהיו בהמשך. עכשיו, ניתקלתי בבעיה, אני עושה בניות מפיבר. בדרך כלל, אבל אני מכין אותם לריפוד. חבר שלי רוצה צבע בבניה ואני חושב שאני לא יודע מספיק טוב כיצד לעשות את החיבור בין הפיבר לפלסטיק באופן כזה שלא יהיו סדקים והיפרדות של הפיבר מהפלסטיק. אם היתי עושה ריפוד ניחה, אבל אני לא רוצה שהצבע יסדק לו. אם יש הצעות אני מוכן להכל. צירפתי גם תמונה להמחשה תודה מראש לכל המקצוענים עומר
  7. אריה לפני כשבועיים ראיתי את הרכב בבית חולים.. הרכב יפייפה ונישמע מצויין!! ישר כח!
  8. תמיד היתה לי הרגשה שאתה גר שם מול הגיפ של שי.. השינוי מדהים מתי אתה מתפנה לעשות לי פחחות בסובארו?
  9. לדעתי האסקורט של דורון יותר יפה הרבה יותר יפה עומר.
  10. לא אוטמים עם פוליאסטר, אוטמים עם חומר יעודי לכך לדוגמת הדיינמט. טבעת מMDF בין 10 מ"מ לבין 17 מ"מ תעשה את העבודה, העיקר שהרמקול ישב טוב. ולפני שאתה חותך את החור הפנימי תמדוד את הקוטר שמצריך הרמקול, זה משתנה בין הקומפוננטים. עומר.
  11. ניפתרה הבעיה? עומר.
  12. פשוט מדהים! אם תוכל לשכתב את המאמר לעיברית ולהעלות לפורום זה יהיה מצויין!
  13. +1 למה לא להחליף כבר לפלאנג מים יעודי ומתאים? המחיר שלו לא הכי יקר ואתה יכול להחליף לבד. עומר
  14. :lol: :lol: דווקא פרה??
  15. יפיפייה! תתחדש! עקבתי מההתחלה על התהליך, לא היתיאשת ולכן מגיע לך את כל הכבוד עומר.
  16. האוטו ימכר! http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=253466 המודעה למכירה לא יורד שקל מ 3.5K כל הקודם יזכה ברכב
  17. המצב הכלכלי לא מאפשר לי להחזיק את הרכב.. או שאני מעמיד אותו או מוכר אותו.. לא לחוץ לכסף סובארו הצבק שנת 82 מנוע 1300 גיר 5 הילוכים מזגן סאן רוף מצב כללי מצויין לגילו אצלי יד שלישית.. נהג יחיד על הרכב עבר טסט ב 10.1.09 צמיגים בני פחות משנה במצב מצויין קרבורטור עבר שיפוץ אצל צביקה לפני חודשיים כבל קלאץ חדש כבל גז חדש בלמים הוחלפו לפני 7 חודש בולמים אחוריים הוחלפו לפני 9 חודשיים מגבים חדשים חסרה בקלית איתות עקב תאונת חנייה הכנף עברה פחחות+צבע הרכב יעבור בשבוע הקרוב שיפוץ מפלג והחלפת פלטינה וקבל תרמוסטט חדש טיפול 10 אלף הרכב טופל בהמון אהבה.. המחיר שאני מבקש הוא 3.5 אלף.. גמיש למי שרציני עוד שלל חלקים ינתנו חינם עם הרכב
  18. המצב הכלכלי לא מאפשר לי להחזיק את הרכב.. או שאני מעמיד אותו או מוכר אותו.. לא לחוץ לכסף שנת 82 מנוע 1300 גיר 5 הילוכים מזגן סאן רוף מצב כללי מצויין לגילו אצלי יד שלישית.. נהג יחיד על הרכב עבר טסט ב 10.1.09 צמיגים בני פחות משנה במצב מצויין קרבורטור עבר שיפוץ אצל צביקה לפני חודשיים כבל קלאץ חדש כבל גז חדש בלמים הוחלפו לפני 7 חודש בולמים אחוריים הוחלפו לפני 9 חודשיים מגבים חדשים חסרה בקלית איתות עקב תאונת חנייה הכנף עברה פחחות+צבע הרכב יעבור בשבוע הקרוב שיפוץ מפלג והחלפת פלטינה וקבל תרמוסטט חדש טיפול 10 אלף הרכב טופל בהמון אהבה.. המחיר שאני מבקש הוא 3.5 אלף.. גמיש למי שרציני עוד שלל חלקים ינתנו חינם עם הרכב
  19. הרכב של חבר, הרכב עבר כ160K הבעייה: הרכב בזמן נסיעה מראה במחוג על היתחממות מלאה, עוצרים בצד אחרי כמה שניות המחוג חוזר לנורמאל. לפעמים באמצע נסיעה מעבירים לN לשתי שניות ומחזירים לD לוחצים על הגז המחוג מתחיל לרדת. החום בצינורות נורמאלי, הצינור מהמנוע חם היוצא מהרדיאטור חמים. בהתחלה הוחלף תרמוסטט לחדש לא עזר, שטיפת רדיאטור במכון רדיאטורים לא עזר, היתחברנו למחשבים במספר מוסכים ולא אותרה הבעייה. החבר הוציא כבר הרבה כסף ואין פיתרון לבעיית ההיתחממות, מחכה לתשובות המומחים. עומר.
  20. אין בעיה להגיע לשם! כמה אמורה לעלות התקנה של פאנל? במוסך המרכזי מבצעים עבודה מסוג זה? מה לגבי קיט איטום לשני דלתות, איזה קיט הכי משתלם? והיכן לקנות? כמו כן היכן אני משיג חיווט אכותי באזור?? תודה עומר.
  21. חבר שלי קנה מזדה 3 ספורט 2007, המערכת מבעסת טילים, והפור נפל עלי אני צריך לבנות את המערכת. אני מעוניין להעיף את המערכת המקורית, ואני זקוק למתקין הכי מקצועי שיש כי הוא פדנט ברמות. כמה יעלה כל העסק? האם בחברה מתקינים את הפאנל הניכסף, עם צמת חשמל נורמאלית? אני מעוניין לקנות קיט איטום לשני דלתות, איזה קיט הכי משתלם? והיכן לקנות? כמו כן היכן אני משיג חיווט אכותי באזור? אודה לעוזרים עומר.
×
×
  • תוכן חדש...