Jump to content

_קופיקו_

  • הודעות

    803
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי _קופיקו_

  1. הינה דיון על המגברים של פייל http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=197522&highlight=pyle
  2. מצטער על ההודעה הנוספת לא הצלחתי לערוך. גל לא יפריע שהיציאות למגבר הם רק 2V? זה לא חלש מדי? רק עכשיו שמתי לב.. אני מסתבך עם המגש האחורי חבל לי על הזמן. אני מפחד לשבור אותו. מישהו יודע איך להוציא אותו? עומר.
  3. בבניה מפיבר אתה יכול לתת לרמקול זוית אליך וזה סיפור יותר יקר בהרבה טבעת עץ זה הפיתרון הכי זול ויעיל. הרמקול יושב במקום המקורי שלו מוסתר עם כל הפלסטיקה של הדלת. אבל החיסרון זה שאתה לא יכול לתת זוית כמו בבניה מפיבר עומר.
  4. מקביל: לחבר כל פלוס של רמקול לפלוס של המגבר ככה שבכל פלוס במגבר ניכנסים שני פלוסים מהרמקולים עם המינוס אותו עיקרון טורי: הרמקולים בטור. מחבר פלוס של רמקול למגבר את המינוס של הרמקול הראשון לפלוס ברמקול השני ואת המינוס של הרמקול השני בחזרה למגבר
  5. תודה גל. שלחתי להם אימייל לבדוק אם יש הדגם הספיצפי הזה אם יש להם במלאי ואם יש להם אני קונה אותו. אני יחזור לעדכן. אני יחזור על שאלה ששאלתי.. מישהו יודע איך מפרקים את הכיסוי פלסטיק מעל המגש האחורי במזדה 323 שנת 01? תודה על העזרה עומר.
  6. המחירון של 1.4 ידנית מ34 הוא 7600 ש"ח יש מלא למכירה ב5-7K אפילו אני מוכר את שלי אם אתה מעוניין פנה אלי בפרטי
  7. צינתי אצלי את הקנווד בנתיים ברשימה.. אני צריך עוד כמה תגובות לגבי המכשיר או מכשירים אחרים כדי להיות בטוח ב100% מתן תודה על המאמץ אני מכבד אותו מאוד ותודה על העזרה אבל בשבילי בשביל השקט אני רוצה לחכות לעוד תגובות. תודה לכולכם על המאמץ והעזרה, אני ישמח לעוד תגובות. בתודה עומר.
  8. רדיו דיסק איכותי וסאונד טוב קורא MP3 במחיר 1200+/- חדש לא יד שניה לא אכפת לי מהמראה שלו. אפילו יותר טוב אם הוא ינקר פחות עיניים שיהיה לו לפחות 2 יציאות למגבר שבאחת מהם אני יוכל לנטרל לגמרי את הסאב וזהו בערך..
  9. ניתקלתי בבעיה לפרק את כיסוי הפלסטיק במגש האחורי מישהו יודע אולי איך להוציא אותו? שמעתי את הסאונדד של ה9855 ואהבתי מאוד סאונד מאוד טוב ביחס להמון מערכות של פיוניר וקנווד עם שאר רכיבים זהים ו/או דומים. לבלאופנקט יש גם סאונד טוב מקודם שמעתי הרכב של חבר אבל יש יציאה אחת למגבר וזה לא יעזור לי ממש. גם לאלפיין וקלריון יש דגמים במחיר הזה אבל גם להם יש את הבעיה של יציאות למגבר. וגם אני לא רוצה לקנות דגם כלשהו בלי חוות דעת טובות עליו. היתי בחנות עם תצוגה והסאונד של בלאופנקט ואלפיין יותר טוב בהרבה משאר החברות אני צריך עזרה, מרוב דגמים אני לא יודע לאיזה כיוון ללכת אני צריך שיכוונו אותי כי הלכתי לאיבוד.. תודה עומר.
  10. יעקוב וגל היופי בכלל לא משנה לי. איכות מעל הכל. אבל לפי מה שאמרו פה לבלאופנקט אין דגם בארץ עם 3 יציאות למגבר. לגבי בי אמפינג זה בתיכנון ואני מקווה לרכוש אלפיין 9855 אבל התקציב למערכת ירד משמעותית והוא ירכש רק בחודשים הבאים לגל- יש לך דגמים ספציפיים מומלצים? אני מוכן להיתפשר על שתי יציאות למגבר כל עוד יציאה שולטת על סאב אני צריך להגיע להחלטה עד ה10 לחודש היום שאני משתחרר ממלווה וניכנסת לי משכורת תודה לעוזרים עומר.
  11. בגלל הודעות כאלה ביקשתי במפורש לתת גם דגם ולא רק לזרוק חברה.. אני מכיר את רוב החברות הממוצעות+.. את המכשירים עצמם לא.. יש יותר מדי בכדי להכיר יש לבלאופנטק דגמים מסוימים מומלצים? כמובן עם המפרט שיתאים לי.. תודה על התגובות בינתיים אני ישמח לשמוע עוד חוות דעת עומר.
  12. ההורים קנו בשעה טובה מזדה 323 01 LX וברכב מותקן רדיו טייפ. האחריות על המערכת נפלה עלי אני זקוק להמלצה לרדיו דיסק עד 1200 ש''ח +/- אפשר קצת לחרוג. הדרישות חדש עם אחריות [וקבלה חובה כי אמא שלי מפחדת שאני ישיג גנוב..לא שאני יכול אבל..] תומך MP3 כמובן. 3 יצאות למגבר שאחת שולטת סאב כי אבא לא אוהב באסים. אני יודע שיש מלא רדיו דיסקים במחיר הזה, ואני לא יודע מה לבחור.. אני צריך המלצה לדגם מסוים להמליץ על חיפוש בזאפ פיוניר המחיר כך וכך לא יתן לי הרבה פרטים על רדיו דיסק כמו שבן אדם שנהנה מרדיו דיסק ימליץ לי.. המליצו לי במחיר הזה על Blaupunkt שיש להם סאוונד מעולה יותר מפיוניר וקרוביו. אודה מראש על התגובות עומר.
  13. לא רציתי לפתוח שירשור חדש אז אני מקפיץ את זה. הציעו לי במחיר ממש ממש טוב חדש מהקרטון עם אחריות אלפיין 9887 האם הוא מישתווה לאלפיין 9855 או לפיוניר 880? היבואן שהציע לי אותו אמר שהמכשיר אמריקאי ואפשר בלחיצת כפתור להעביר את הרדיו מאי זוגי לזוגי מבחינת התדרים מישהו מכיר את המכשיר ויכול לפרט לי עליו?
  14. תתחדש. קומפוננט חלום..
  15. עשיתי את זה גם עם המערכת בבית ומנוע של 1.5V ושומעים צלילים כמו מטויטר, איך היתי מתלהב מזה
  16. Eddyשלום חברים. חבר שלי קנה זוג סאבים של IMAGE DYNAMICS וביקש שאני יבנה לו תיבה מותאם. אחרי שנענתי בחיוב התקשרתי ל"מהנדס" AKA gal75 בפורום לקבל תיכנון מדוייק של התיבה. להסביר את כול השאר לא צריך כי אתם כבר יודעים איך זה הולך יש גם תמונות אז תהנו. מותקן בלאון טורבו יושבים על LIGHTNING AUDIO STRIKE MONO 500.1 והמגבר השני לרמקולים גם הוא STRIKE הסאבים יושבים בתיבה זוגית עם מחיצה..כול סאב יושב ב9 ליטר תיבה ומקבל 250 רמסים חמודים. הסאונד פשוט הפתעה לא להאמין מה זוג 8 של 300רמס מסוגלים לעשות SQL רציני אנשים. גל אתה חישבת אדי אתה ביצעת. יש בניכם החלטה? 14 או 9 ליטר?
  17. באוטו שלי ובאוטו של אימא שלי נישפך נוזל מהמצבר על הכנף הקדמית השמאלית שלנ ועל הימנית שלי אצלי לא קרה כלום[פיזו 205 שנת 93] ולאמא שלי נהיו כתמים מכוערים שבחלקם רואים את הפח..[מזדה 01 323]. יש לזה הסבר? חשוב לציין שכבר לפני 5 שנים אבא שלי הפסיק לעשות פוליש ווקס.. ואת המזדה רק קנינו וישר הלכנו לעשות פוליש ווקס עומר.
  18. אז סהכ' התיבה היא 18 ליטר? התיבה יותר קטנה מכל תיבה אטומה לסאב 12''. כמה עלה כל אלמנט?
  19. יש אנשים שצריכים אישפוז.. מקווה שיקחו לה את הילדים.. הם זכאים לאמא נורמאלית
  20. מאוד מומלץ לעבור לקטנוע אם יש לך רשיון. ואם אין לך ויש לך לפחות שנתיים רשיון על רכב אתה יכול להוציא עד 125 בלי תאוריה.. רק שבוע שיעורים וטסט בסללומים במגרש.. אפילו לא יוצא לעיר. אין בעיה בכלל לעלות על הכבישים הבין עירוניים בין פרדס חנה גבעת עדה בנימינה וזיכרון. אלה כבישים שמותר לנסוע בהם עד80 קמש. הכביש הכי בעיתי הוא פרדס חנה גבעת עדה בשעות חשיכה ושתי דקות ואתה מסיים את הכביש.. אני היתי נוסע מחדרה לבינימינה עם קטנוע 50 חודש כל יום, עד שקיבלתי 125 והוא טס בבטיחות בכבישים אלה
  21. וכל זה המפרט הזה ב2300? או שהוספת?
  22. זכרתי שאמרו בפורום שזה לא צריך לעלות יותר מ30 שקל מזל שלא קניתי צריך להמשיך לשוטט בין חנויות
  23. אתמול היתי בחנות חשמל ביקשתי ממסר של 12V הוא אמר זה בא רק עם ''בית'' וזה עולה 70 שקל זה קצת יקר לא?
  24. אני היתכוונתי מבחינת איכות זה לא מוריד מהאיכות. לא חשבתי על זה שיכול להיכנס אבק. בתור ילד לא שמתי לב להבדלים באיכות כי לא היו, אבל הגיוני שזה מכסה לאבק! שמחתי ללמוד משהו חדש עומר.
  25. הרגת אותי עכשיוו.. כמה זה היה קורה לי שהיתי ילדון בן 10 ומפרק כל רמקול בבית.. היתי מחזיר את זה עם משפך, מצמיד את החלק הרחב לרמקול די חזק ואז שואב בחלק הצר בכל הכח. לפעמים המשפך לא היה מספיק צמוד אז שואב זה גם פתרון אבל פעם אחת כל ה''כיפה'' הזאת נישאבה. לא הרס את האיכות סה"כ זה ליופי עומר.
×
×
  • תוכן חדש...