Jump to content

ariel20059

  • הודעות

    188
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ariel20059

  1. יש אפשרו תכזאת לייבא ביבוא אישי MPS ?
  2. ariel20059

    לוחית רישוי עם סיומת 44

    כן וכבר יש לי ליד הבית קיה פורטה החדשה עם סיומת 72
  3. אתה טועה טן היא לא באומן
  4. אם תדלקת בתחנה ברחוב האומן אכן, גם אני שתידלקתי שמה 3 פעמים האוטו שלי קירטע ועשה בלאגנים ומאז אני לא מתקרב לשם. אם מותר על פי החוקים להזהיר מתחנת דלק זאת אשמח לציין את שמה
  5. שלום לכולם, לפני כשנה קיבלתי בהפרש של שבוע וחצי 2 דוחות. אני נהג בעל 5 שנים רישון ללא הרשעות קודמות. 1. עקיפה בפס לבן נהיגה בקלות ראש תוך סיכון נהגים אחרים ולא עצר כאשר השוטרת ביקשה. 2. 60 קמ''ש מעל המותר השתמשתי בשירותיו של עורך דין אסף שמיר. הפסק דין ניתן שלשום וזה מה שהשופט קבע: 1.פסילה למשך 75 יום כשאשר הפסילה המנהלתית (30 יום) חופפת כך שנשאר 45 יום פסילה. 2. קנס 1200 ש''ח ב 6 תשלומים. 3. 6 נקודות. 4. 3 חודשים שלילה ע''ת למשך 3 שנים. יש לציין כי קיבלתי מחיר מצוין מאסף ושירות מעולה, רציתי לברר האם יצאתי בזול,או שיכלתי לצאת הרבה יותר בזול. תודה מראש
  6. בוודאי שיש, כביש בגין בירושלים הידוע לשמצה .. מצלם מ 100 והיו פעמים לפני זמן מה שאנשים צולמו ממהירות 87 קמ''ש בלבד! מהירות מותרת 80 ..
  7. כביש 38 הידוע לשמצה, מתוכנן ככל הנראה בשנת 2011 (תלוי בתקציבים) לעבור שינוי של הוספת מסלול לכל כיוון,תאורה וסידור הסיבובים..
  8. גם לנו יש חניה פרטית מסומנת עם שלט והכל ובכל זאת אנשים מהבניין השני תמיד חונים אצלנו .. אני תמיד חוסם את מי שחונה לי בחניה ומאלץ אותו לעלות לבית,ומאז בחניה שלנו אף אחד לא חונה. אין מה לעשות לצערנו אנשים חוצפנים ורואים רק את עצמם ..
  9. זה לא כזה משנה הק''מ כי זה תלוי בפקקים ..
  10. אני יוצא מביניני האומה לצוך העניין,(אני גר בהר חומה)
  11. יקר יותר זה פחות משנה לי השאלה היא האם באמת בסביבות השעה 8 בבוקר ביום רביעי, ישתלם לי לנסוע דרך כביש 6 מבחינת חיסכון זמן ? חזרה בסיבות 6-7 בערב.
  12. שלום לכולם, אני נוסע ביום רביעי בעז''ה לחיפה מירושלים. רציתי לדעת מהי הדרך הכי מהירה האם דרך כביש 6? או כביש החוף? תודה וחג שמח לכולם
  13. סביר להניח רכב של אחד השגרירויות ראית אותו נוסע לאזור ממילא במקרה ?
  14. כן אם אינני טועה הבנייה הזאת מתארכת כבר המון זמן למישהו יש מושג למה ?
  15. ariel20059

    תצפיות ממיאמי

    תודה ממש תודה באמת היה תענוג לעיניים לראות כל מה שהבאת
  16. בירושלים בירידה לפסגת זאב תמיד הייתה עומדת אקורד שחורה היא הייתה מהדגם המאובזר ( 2300 סמ''ק). נצפו גם לנסר כחולה יונדאי אלנטרה צורה ישנה( 06),גם האמר המדובר פה אכן נצפה יום אחד בכביש מס 1. היה עוד רכב שראיתי לאחורנה אני לא זוכר את הדגם אבל ישבו בו 2 שוטרות והם נראו ממש ממש רעות
  17. המצמלת רמזור ברמות מצלמת ואמיתי כנ''ל לגבי 2 המצלמות בכביש 9 שניהם אמיתיות סעו בזהירות. ובכביש בגין כבר לפי דעתי ידוע כמעט לכולם,אבל עדיין יש כמה ששוכחים/או חושבים שהמצלמות אינם אמיתיות אז שימו לב רק המצלמה לכיון ת''א אחרי המנהרה היא האמיתית, ומהכיוון השני לכיון מלחה המצלמה בדיוק איפה שרכבים מתמזגים מכיוון גבעת שאול היא אמיתית השאר אינם אמיתיות
  18. אמורה להגיע מאזדה 2 סדאן לקראת סוף השנה ( דומה מאוד בעיצובה ל 3 החדשה)
  19. היה לי ניסיון עם עו''ד אסף שמיר ממליץ בחום
  20. בדרך חברון העלו את המהירות המותרת ל 70, הקטנוע ההממל''ז המדובר נמצא אחרי הגשר לכיוון גילה והר חומה .. לרוב בשעות הבוקר. בצד השני לכיוון מרכז העיר הקטנוע הממל''ז לרוב נמצא כמה מאות מטרים לפני הגשר למיטב זכרוני, סעו בזהירות
  21. גם חבר כבר מעל לחודש מנסה למכור אחת שנת 91, עם 73K ק''מ בלבד ללא הצלחה ..
  22. +1 מחזק אני עם אותו רכב כבר שנה בודק כל תדלוק וזה בערך הנתונים שיא : 600 ק''מ למיכל מירושלים לאילת וחזרה
  23. בכל מאזדה 3 יש טיפטרוניק לפי מה שאני יודע זה שאתה יכול להוריד ולהעלותהילוכים כרצונך במקום האוטומט ..
  24. אכן כן, יש דבר כזה, אם תסתכל כמה הודעות לפני תוכל לראות שהתרעתי על אחת בירושלים באזור שדרות בן צבי שיושבת שמה ג'טה מוזהבת.
×
×
  • תוכן חדש...