שלום לכולם לפני כשבוע נסעתי מכייון בית חשמונאי לכייון ירושלים נתיב אחד בכל כיוון למי שלא מכיר
בכל אופן לפני היה טנדר שזחל על מהירות 20 נסעתי אחריו כמו ילד טוב עד שהגעתי לקטע בכביש שבו יש קו מקווקו כמובן שעקפתי את הרכב,פתאום מסתבר לי שהקו המקווקו עוד ס''מ נגמר אז כמובן שהגברתי קצת מהירות וישר חזרתי לנתיב שלי
מאוחרי הייתה סמויה השוטרת אמרה לי לעצור לא משנה מה שאמרתי לה לא עזר לא משנה
בכל אפון היא רשמה לי הזמנה למשפט בדו''ח היא רשמה
נהיגה בקלות ראש תוך עבירה על חוקי התנועה לפי סעיף 62 א'
מה זה אומר מה מצפה לי משפט ? מה יכול לעמוד לזכותי ראיתי פה בכמה מהנושאים עו''ד תעבורתי שממליצים עליו הרבה אבל אני לא מוצא מישוה יוכל להמליץ לי עליו שוב לא מצאתי בחיפוש שהרצתי
בכל אופן יש לציין שאני נהג בעל 5 שנים רישיון ללא עבירת תנועה אחת אני לא נהג שמשתולל אך לא היה לי סיכוי לראות את הקו המקווקו נגמר לפני שיצאתי לעקיפה..
תודה מראש על העזרה