Jump to content

ariel20059

  • הודעות

    188
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ariel20059

  1. ariel20059

    סקר הקילומטרז' האנושי!

    לי יש 4 שנים רישיון עשיתי קרוב ל 70K ק''מ
  2. מקווה שמותר להקפיץ בכל אופן למישהו יש עוד דגעה או שהוא יכול להמליץ לי על עוד טוב
  3. אריאל בן 21 מירושלים נוהג על מאזדה 3 2006
  4. כן זה אני יודע אבל לא היה פשוט קטע של קו מקווקו ופתאום ללא שום צפיפות קווים או כל שלט או כל תמרור שיכול להעיד על כך
  5. שלום לכולם לפני כשבוע נסעתי מכייון בית חשמונאי לכייון ירושלים נתיב אחד בכל כיוון למי שלא מכיר בכל אופן לפני היה טנדר שזחל על מהירות 20 נסעתי אחריו כמו ילד טוב עד שהגעתי לקטע בכביש שבו יש קו מקווקו כמובן שעקפתי את הרכב,פתאום מסתבר לי שהקו המקווקו עוד ס''מ נגמר אז כמובן שהגברתי קצת מהירות וישר חזרתי לנתיב שלי מאוחרי הייתה סמויה השוטרת אמרה לי לעצור לא משנה מה שאמרתי לה לא עזר לא משנה בכל אפון היא רשמה לי הזמנה למשפט בדו''ח היא רשמה נהיגה בקלות ראש תוך עבירה על חוקי התנועה לפי סעיף 62 א' מה זה אומר מה מצפה לי משפט ? מה יכול לעמוד לזכותי ראיתי פה בכמה מהנושאים עו''ד תעבורתי שממליצים עליו הרבה אבל אני לא מוצא מישוה יוכל להמליץ לי עליו שוב לא מצאתי בחיפוש שהרצתי בכל אופן יש לציין שאני נהג בעל 5 שנים רישיון ללא עבירת תנועה אחת אני לא נהג שמשתולל אך לא היה לי סיכוי לראות את הקו המקווקו נגמר לפני שיצאתי לעקיפה.. תודה מראש על העזרה
  6. שלום לכולם , יש לי מאזדה 3 , לאחר שראיתי באתר של היבואן שהמאזדה אמורה להגיע עם מערכת MP3 והבנתי שלי אין כזאת האם היצרן מודע לז הומחליף לכלל הרכבים האלו את המערכת ? מישוה מכיר יש מה לעשות ? תודה רבה ..
  7. טוב תאמת שזה כבר לא רוולנטי אז מאמין שאפשר לנעול שיהיה שבוע שקט ונעים לכל עם ישראל
  8. תודה רבה... ותודה לכולם על התגובות המקצועיות והמהירות
  9. האוטו נקנה לבסוף ב 58 מקווה שעשיתי צעד נכון
  10. חחחח אז רגע אז מה עכשיו הכל משתנה או מה .?
  11. המחירון של המאזדה שנת 2006 עומד על 77 אלף לפני כל ההנחות אחרי שהורדתי השכרה ק''מ וכל שאר הדברים זה הגיע ל 65600 אלף על ליסינג בערך זה אמור להגיע ל 68000 משהו כזה .. ד''א מישהו מכיר את המגרש רכב תלפיות בירושלים ?
  12. אני שלם עם עצמי וכנראה שהאוטו יסגר במחיר 58 בעז''ה ...
  13. לפי המחירון של ינואר האוטו עומד 65000 היד ברישיון היא כמובן 00 הטיפולים בוצעו במוסך מורשה ...
  14. במקרה השני אתה מתכוון על המאזדה או על הסיריון ? וד''א הרכב הוצע לי ב 61000 המחיר הוא טוב ? המחירון עומד על 77
  15. הרכב מהשכרה מחברת שלמה סיקסט שנת 2006 ומה אתם אומרים אני רואה שתהגובות פה קצת השתנו
  16. תודה רבהלכם על התגובות המהירות .. אשמח לעוד חווד עד הלילה שאנ ייחזור מהעבודה
  17. כן מכון שאני בחרתי אני נעסתי לבד ללא מישהו למכון יד ראשונה 80 אלף קילומטר טיפולים אך ורק במוסך של שלמה סיקסט ראתיי ספר טיפולים
  18. ז''א שאין פחד לגבי הרכב רק במחיר קצת להתווכח וזהו ?
  19. זה שהאוטו עבר תאונה אנ יידוע הבוחן אמר לי תאונה קטנה .. לא משהו רציני.. כי הוא אמר שהפח של מאזדה לא ממש חזק ואם הייתה תאונה חזקה זה בטוח היה פגוע בשאסי או בקצה .. אבל זה קצה שלדה? בוחן אמר שלא והלכתי למוסך סתם מוסך לא מכיר נכנסתי ושאלתי הוא אמר שזה על הגבול .. מה אתם אומרים ?
  20. הנה בדיקת רכב שעברה מאזדה 3 רציתי לדעת האם התיקונים של השלדה בעלי משמעות נמוכה זה שאסי קצה שלדה מה זה ? הבוחן אמר לי בפירוש השאסי נקי ב 1000 אחוז לינק לתמונה: http://www.jup.co.il/files/cbf0317bb2.jpg http://www.jup.co.il/thumb/cbf0317bb2.jpg תודה מראש לכל העוזרים
  21. אני עושה את זה כבר כמעט שנ ההקטע הוא שאין אפשרות להשיג את אותם נהגים כי הם עזבו הם גרים בשטחים והיה להם טלפון של החברה. .
  22. הכסף הוא פחות חשוב בנושא הזה ... הנושא פה הוא נקודות שיעברו אלי על עבירה שלא ביצעתי רישומים של נהגים הנוגים יש לי רק מלפני שנה פחות או יותר .. אבל לפני זה אין לי ומסתבר שהדוחות פה מגיעים כנראה שנתיים אחרי .. אין על הדברים האל וחוק התיישנות ?
  23. מה אני כבר אמור להגיד להם ?
  24. שלום לכולם לאחורנה נתקלתי בשתי בעיות שחוזרות על עצמם יש לי חברה לחברה מספר רב של נהגים אשר רובם המוחלט הם ערבים מהשטחים ואין לי שום אפשרות ליצור איתם קשר אחרי שהם מפסיקים לעבוד וזה קורה די הרבה לפני חצי שנה קיבלתי דוח על מהירות בבגין 20 ומשהו קמ''ש מעל המותר 750 שקל קנס ו 8 נקודות הדוח הגיע שנה וחצי לאחר מועד העבירה ביקשתי לקבל את תהמונה לא שלחו לי ולבינתיים העלו לי את הקנס ל 1000 ומשהו שקל ולבוא לעשות קורס נהיגה מונעת כמובן שזה לא אני זה שנהגתי ברכב זה היה אחד מהעובדים שאין לי שמץ של מושג מי ולמה ואיך להשיג אותו מקרה נוסף היום הגיע אלי דוח נוסף באותו כביש בגין מזורגג באוטו אחר אוטו מושכר לצורך העבודה כמובן שמועד ביצוע העבירה היה 7.2.07!! התקשרתי לכמה מספרי טלפונים דיברתי עם נציגה אחת היא אמר הלי הדוח בוטל תתקשר למשטרה ותבדוק מדוע התקשרתי ביררתי ענתה לי איזה סנובית אחת לא יודעת כלום היא אמרה שבגלל שהאוטו מושכר זה היה כמה הסבות ואין מה לעשות גם בקשר לנקודות אלא אם אנ יימצא איזה נהג להעביר עליו את הנקודות מה הלאה מה עושים עכשיו ? יש דרך להיחלץ משתי הבעיות הלאה ? תודה מראש לכולם
  25. בעיקרון לא ממש הבנתי אותך .. מופעיה הכתובת שלנו במשרד הפנים זה נ ייודע כי פעם הגיעו אלינו כמה דוחות לא של מהירות אבל הגיע משהו .. עכשיו אם זה אבד או שהם טעו הת'ז או באחד מהנתונתים זה לא מספיק כדי לנסות ולבטל את הד''וח ? וכל שאר הדברים שאמרתי שהודיעו לנו רק אחרי כמעט 8 חודשים אי אפשר לשחק על זה?
×
×
  • תוכן חדש...