Jump to content

ariel20059

  • הודעות

    188
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ariel20059

  1. לפי מה שהבנתי ממך זה גם יותר ארוך מהערבה?
  2. 5 שנים איזה ישן זה =] מה שכן לא הבנתי דבר אחד יש דך מצפה רמון מקום לעצירה ?
  3. תודה רבה אני יתקשר
  4. לגבי מזדה ופורד של אלדן הם מטפלים רק במוסכים מורשים ( בירושלים בכל אופן בשאר הארץ אני לא יודע)
  5. איך אני מתחבר למצפה רמון?
  6. זהו אז ככה הרכב לא מאלדן אבל הוא מניו קופל (טעות, ממש טיפולים ברמה ירודה מאוד) ואיפה אתה נמצא? בקשר לזה אז זהו כבר שבוע שהואטו מניע בפעם הראשונהאו שאני מחכה כ 4 שניות עם הסטרטר עד שמניע, חוץ מפעמיים בשבוע האחרון שנאלצתי להניע רק בפעם השנייה
  7. שלום לכולם, אני מתכונן לנסוע לאילת עוד כחודש, אני מירושלים רציתי לדעת כמה דברים: 1. השוטרים שבכביש הערבה מאיזה מהירות מתחילים לאכוף? 2. יש דרכים אחרות שאתם ממליצים עליהם שכדאי לנסוע דרכם ? טנקס
  8. שלום לכולם, אני רוצה לקנות סט ניקלים הכולל כיסוי למראות ולידיות http://images.yad2.co.il/Pic/200810/24/1_7/o/e_1_7_142268_20081024141031.jpg כמו כאן אני מירושלים למישהו יש המלצות ומחירים ? תודה מראש
  9. הנה עדכון קטן השבוע נכבתה המאזדה באמצע נסיעה לא הצליחנו להניע גם עם כבלים .. לאחר הגעה למוסך התברר שהמצבר הלך מצבר חדש נקנה אבל שוב פעם הבעיה לא נפתרה . .אז מצבר זה גם לא ..
  10. לפי מה שהבנתי מעוד אנשים שברשותם מאזדה זאת גם בעיה מוכרת
  11. שלום לכולם יש לי באוטו טלפון קבוע טלית גיפיפאס, אני מעוניין לחבר אליו שפורפרת ( לא יודע לגבי החוקיות שבעניין ) . חיפשתי בכל מיני מקומות כולם אמרו שזה כבר ישן מאוד מאוד. אני מאזור ירושלים למישהו יש מושג איפה אני יכול להשיג גם בחנות וריטואלית אולי ? תודה רבה
  12. לפי הלוח מחוונים ניתן להסיק שהמאזדה היא שנת 07-08 והלחצנים בהגה מראה שהיא או קומפרוט או ספיריט בקומפרוט אין כפתור כזה בספיריט אין לי שמץ
  13. יש סטרטר נותן נותן נותן עד שמניע או שמחכה שניה ומנסה שוב barzelay לא ממש הבנתי מה אני צריך לעשות אם תוכל לפרט יותר יהיה מעולה תודה
  14. שלום לכולם, אז ככה: יש לי מאזדה 3 2006 לחבר 2004 ולחבר אחר פוקוס 2002. לכולנו יש בעיה בהתנעה ברוב הפעמים שאנחנו מתניעים אם לא בניסיון הראשון אז רק בניסיון השני. פנינו למוסך אמרו לנו פילטר דלק החלפנו שלושתנו הבעיה נפתרה ל 3 ימים ואח''כ זה חזר עוד הפעם. חבר אחד אמר שאולי ניקוי אינגקטורים יפתור את זה. מישהו מכם מכיר את הבעיה ? יודע מה הפיתרון ? ואם כן כמה הוא עולה? תודה ושבוע טוב
  15. מישהו מכיר מקום בירושלים ?
  16. הבעיה היא לא בזה שהמתזים סתומים הבעיה היא שהם אכולים והיא אפשר לכוון את המתז עצמו
  17. הם כבר מאוד אכולים מבפנים אי אפשר להוריד את היכון של המתז למעלה או למטה או ימינה או שמאלה
  18. שלום לכולם. היום קפצתי למוסך המורשה של מאזדה 3 בעיר שלי,המתזים שלי כבר אכולים מבפנים אמרתי זה בטח עסק של גג 100 שקל נזמין חדש נגמור את הסיפור.. א-מ-מ-ה ניגש למחסנאי נותן מספר רכב ומה מתברר 175 שקלים חדשים לאחד! אמרתי תודה רבה ויצאתי . מישהו יודע מאיפה אנ ייכול להשיג מתזי מים למאזדה במחיר נורמלי ? אני גר בירושלים. תודה רבה לכולם.
  19. שלום לכולם ושבוע טוב, אתחיל את הסיפור מההתחלה כדי שתוכלו לתת לי את מירב הפרטים המתאימים להתלבטות שלי. לפני כחצי שנה קניתי מאזדה 3 שנת 2006 אפור עכבר הצבע,האוטו עבר בדיקה לפני והתברר שהואטו עבר תאונה ממש קטנה מקדימה(כמה מוסכים שפניתי אליהם אכן אישרו שזאת תאונה ממש קטנה, לבסוף הרכב נקנה ב 25 אחוז פחות ) עכשיו ברצוני לעשות צבע כללי לאוטו (צבע שחור) ולהלן השאלות: 1. האם אתם ממליצים לעשות צבע כללי לרכב? 2. האם יש לכם מושג על המחירים במוסך מורשה ? 3. האם יש אפשרות לקבל אישור מהמוסך או במקום אשר עשיתי שמה את עבודת הצבע,שהסיבה שעשיתי צבע כי זה רצוני ולא בגלל תאונה כללית לרכב? 4. האם אישור כזה או אחר יפתוס בעת מכירת הרכב ? 5. האם בבדיקה שאנ ייעשה לאחר הצבע הבוחן רכב ידע שאכן הצבע לא נעשה בגלל תאונה כללית לרכב? תודה רבה על העזרה
  20. עוד משהו שכדאי לשים לב מהכתבה: מי יודע במדינה כמו שלנו זה עוד יכול להתבטל
  21. אממ כן אני עדיין קורא את התגבוות שלכם בכל אופן להשקיע 8K על סאן רוף לא נשמע לי כרגע הגיוני למרות שמכולם פה ישנם שתיים עם ניסון והם ממליצים אבל ב 8K אפשר לעשות הרבה דברים אחרים
  22. לפי מה שהבנתי כאן מהתגובות בעצם שלחוץ ממשתמש אחד אין פה ניסיון למישהו עם התקנות של סאן רף ואותו משתמש מרוצה מאוד גם לאחר 4 שנים אני צודק?
  23. שלום לכולם, ברצוני לקנות את החיישני רוורס האלו: http://www.wallashops.co.il/ws/a/ap.aspx?pi=1AG1018100 אפשר לקבל המלצות ? אם אלו לא מומלצים אז אפשר המלצות על חיישני רוורס אחרים עד תקציב של 500 שקל תודה ושבע טוב נ.ב. חיישני רוורס נחשבים כמולטימדיה לרכב ?
  24. תודה רבה לאחר עיון קצר התברר לי שהמחירים נעים בסביבות 8K+ האם יש עוד מקומות ? מוסך מורשה עושה דברים כאלו ?
  25. שלום לכולם\ יש לי מאזדה 3 2006 1.6, רציתי לדעת האם יש מקום בארץ שאפשר להתקין בו סאן רוף למאזדה? מומלץ בכלל לעשות את זה? והאם אתם יודעים מחירים פחות או יותר? תודה רבה ושבוע טוב
×
×
  • תוכן חדש...