שלום לכולם ושבוע טוב,
אתחיל את הסיפור מההתחלה כדי שתוכלו לתת לי את מירב הפרטים המתאימים להתלבטות שלי.
לפני כחצי שנה קניתי מאזדה 3 שנת 2006 אפור עכבר הצבע,האוטו עבר בדיקה לפני והתברר שהואטו עבר תאונה ממש קטנה מקדימה(כמה מוסכים שפניתי אליהם אכן אישרו שזאת תאונה ממש קטנה, לבסוף הרכב נקנה ב 25 אחוז פחות )
עכשיו ברצוני לעשות צבע כללי לאוטו (צבע שחור) ולהלן השאלות:
1. האם אתם ממליצים לעשות צבע כללי לרכב?
2. האם יש לכם מושג על המחירים במוסך מורשה ?
3. האם יש אפשרות לקבל אישור מהמוסך או במקום אשר עשיתי שמה את עבודת הצבע,שהסיבה שעשיתי צבע כי זה רצוני ולא בגלל תאונה כללית לרכב?
4. האם אישור כזה או אחר יפתוס בעת מכירת הרכב ?
5. האם בבדיקה שאנ ייעשה לאחר הצבע הבוחן רכב ידע שאכן הצבע לא נעשה בגלל תאונה כללית לרכב?
תודה רבה על העזרה