Jump to content

ariel20059

  • הודעות

    188
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ariel20059

  1. לא כנראה שלא לייזר, כי אם היא רשמה ''מצלמת'' אז כנראה אחת מהניידות האלו עם הלוחית רישוי הנופלת (מולטנובה או איך שלא אומרים את זה)
  2. אם תוכל תצלום של האזור יעזור בכל מקרה רוב הסיכויים שזה לא מצלמת מהירות. אולי דחליל ?
  3. אסף שמיר ללא ספק מטפל בשתי דחות מהירות מתחשב במחיר ..
  4. לפי מה שידוע לי,מצלמות מהירות הם רק מצלמות עמוד בצבע אפור .. יש רמזורים באזור ?
  5. אנשים לא שמים לב אליה אני נוסע שמה על 40 רובם של הנהגים עוקפים אותי ב 80-90 היא מצלמת שמה כאילו זה צלם בחתונה :S יש דרך כלשהי להזהיר נהגים מאוחריי?
  6. בשדרות בן צבי בירושלים ( איפה שגן סאקר) בימים האחרונים חונה על המדרכה ג'טה זהובה לכיוון היציאה מהעיר עם מצלמה (לוחית רישוי נופלת) מהירות נסיעה מותרת: 60 קמ''ש מצלמה מתחילה לצלם: 70 קמ''ש! היזהרו
  7. http://www.hnn.co.il/gallery7853.html האם אי פעם יסדרו את הכביש הזה?
  8. ariel20059

    מצלמה כתומה

    אך ורק מצלמת רמזור מצלמות מהירות הן מצלמות אפורות והם שונות בצורתם מהמצלמות הכתומות תריץ חיפוש בגוגל תמונות תמצא מהר מאוד תשובה לשאלה שבוע טוב
  9. 30% מקדימה תופס או לא תופס קראתי פעמיים את התגובות בשרשור ולא הבנתי :S
  10. חחח לפחות שהיה חוזר אחורה כמה שנים , היינו עושים דברים יותר נכון לא ?
  11. שלום לכולם, ברשותי מאזדה 3 2006 1.6 אקטיב השעון של הרכב כל יום חוזר אחורה. לדוגמא היום השעה הייתה 14:40 השעון הראה 14:29 , כיוונתי את השעון ל 14:50 (שימהר בעשר דק'). עכשיו שחזרתי הבייתה השעה הייתה 23:00, השעון הראה 23:07 פיגור של 3 דק'. למישהו יש מושג מה זה? תודה מראש
  12. ariel20059

    לוחית רישוי עם סיומת 44

    אייל .. אני יודע שיש מכוניות של שנת 07+ זה מ 61-69 הקטע הוא שראיתי מיצובישי קולט ישנה עם תחילית 99 וסיומת 68 וגם סקודה אוקטביה וגם פורד טרנזיט מהישנות עם סיומת 68 .. לא זוכר תחילית אז אמרתי משהו פה בטוח מוזר אז אמרתי נשאל
  13. ariel20059

    לוחית רישוי עם סיומת 44

    יצא לי לראות מכוניות עם 69 ואופנוע אחד עם 70
  14. יש אתר שמעדכן את מחירי הדלק יום יומיים לפני סוף החודש ?
  15. והחודש למישהו יש מושג מה קורה עם המחירים ?
  16. מאזדה 3 06 1.6 אוטמטית עירוני 1 ל 10-11 ללא מזגן ערוני 1 ל 8-9 עם מזגן בין עירוני 1 ל 15-16 ללא מזגן בין עירוני 1 ל 13-14 עם מזגן משולב 1 ל 12-13
  17. ariel20059

    לוחית רישוי עם סיומת 44

    היום לתומי ראיתי מיצובישי קולט עם תחילית 99 וסיומת 68 האם יכול להיות ? ומה זה אומר לגבי האוטו ? אני חושב שזה סוף שנות ה 90 הדגם הזה ...
  18. ariel20059

    לוחית רישוי עם סיומת 44

    ממתי למוניות יש את הסיומת 14 ולא 25
  19. אני יתקשר אליהם גם תודה
  20. אני מאוזר ירושלים אני אלך לאוטודיפו ואעדכן .. תודה על העזרה
  21. שלום לכולם, הצמיגים שלי כבר עשו את שלהם כנראה בגלל עברו של הרכב( השכרה). ולכן אני זקוק להמלצה שלכם לקניית צמיגים איכותיים, ובנוסף יש לי כמה שאלות. 1. האם כדאי להחליף במוסך מורשה/ אוטו דיפו ? 2. אני כל פעם שוכח לבדוק את המידה אשמח אם מישהו יגיד לי את המידה של הצמיג? 3. האם כדאי לשים ג'אנטים או שכבר עדיף להישאר אם צמיג רגיל ? תודה ושבת שלום
  22. כן האמת שאני מעדיף כבר לא להגיע במוצ''ש בלילה, אלא ביום ראשון על הבוקר ולנסות לקבל את החדר קצת לפני 10
  23. יש לי שאלה בכביש של רמות בירושלים יש מצלמוצ מהירות אם אתה יוצא מרמות ועולה לכיוון בגין דרום או בכיוון הנגד יש מצלמות ?
  24. לא אין אפשרות לדבר כזהה .. גם ככה כל הדיל הזה קומבינה אחת גדולה אז בכלל אין על מה לדבר
×
×
  • תוכן חדש...