Jump to content

ariel20059

  • הודעות

    188
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ariel20059

  1. ואיפה אני ישן ?
  2. liber לפי מה שאני זוכר שהוצאתי רישון נכנסתי לאתר הזה וזה עדיין אותם פרטים זה ממש ישן וזה לא מתעדכן תקנו אותי אם אני טועה
  3. שבוע טוב, ותודה על התגובות מה שהבנתי ממכם שהשעה 6 זה כבר מאוחר. את החדש אני יקבל בשעה 10 בעז''ה .
  4. ariel20059

    שאלה לגבי סיומת רכב

    אה אוקיי תודה
  5. אין עוד מישהו מומלץ מאזור ירושלים ?
  6. ariel20059

    שאלה לגבי סיומת רכב

    16 זאת הסיומת של b.m.w זה אני יודע
  7. אז 5-6 זו שעה סבירה? fiesta 1997 מה זו שעת בוקר מוקדמת אצלך ?
  8. ariel20059

    שאלה לגבי סיומת רכב

    =\ מוזר אז כנראה המסמך לא טוב. טוב תודה
  9. שלום לכולם, לפני כמה ימים נכנסתי פה לשרשור לגבי סיומות של רכב כלשהו, ואחד מחברי פורום הביא מסמך מצורף על כל הסיומות. נכנסתי למסמך וראית שסיומת 13 היא לשנת 2005 הרכב שלי הוא מאזדה 3 2006 שיוצר/ עלה לכביש ב דצמבר 05. האם יכול להיות שיש פה קומבינה כלשהי או שהכל תקין ? תודה
  10. מזגן יש אבל בימים שכנראה הליטר בנזין יגיע שוב ל 7 שקל אני גם חושב על זה לצערי הרב
  11. זה בגלל החום הרוב ..
  12. אממ קצת בעייתי .. אני שומר שבת ואני יוצא במוצ''ש או בראשון בבוקר..
  13. שלום לכולם, אני אמור לנסוע לאילת באוגוסט ורציתי לדעת מה אתם ממליצים. יש לנו שתי אפשרויות: 1.לצאת ב 8 בבוקר מירושלים 2.לצאת בסביבות 5 בבוקר מירושלים עכשיו שאלתי היא מה יותר עדיף? מבחינת נוחות נסיעה(חום וכו'ו),שוטרים, עומס תנועה וכד' תודה על העזרה
  14. יש לכם מושג כמה אמור לעלת סיפור אממ תגידו לי לחיישנים בנפרד ולרדיו בנפרד כמה כל דבר
  15. שלום לכולם, יש לי חיישני רווס ורדיו להתקנה חיישני רוורס למאזדה 3 רדיו ליונדאי אקסנט אבקש המלצותיכם לאביזרי רכב מומלצים מירושלים תודה
  16. תגידו זה הגיוני שיכולה להיות בעיה באינגקטורים ? הכוונה שלי היא האם זה גם יכול להיות אח מהבעיות ?
  17. הנה עדכון היום לאחר שהייתי במוסך, הלכנו אני וחבר שלי עם המאזדה השנייה. אצלי הבעיה בקודנית אצלו הלכו האינגקטורים זהו ופה כנראה הבעיה נפתרה סוף סוף
  18. mazda f2 אם במדינה הזאת הייתה לך מערכת תחבורה ציבורית נורמלית של רכבות ואטובוסים אולי עוד אפשר היה לחשוב על זה אבל בינינו מי רוצה לשלם 6 ש''ח לנסיעה באוטובוס ( בממוצע) ולהידחף עם אנשים במקרה הטוב או לחכות שעה לאוטובוס במקרה הרע ואז גם להידחף והלצטופף ? שלא נדבר על מה שקורה ברכבות בימי ראשון וחמישי שכל החיילים חוזרים מהבסיס ולמנהלי הרכבת לא ממש אכפת אז רובנו מעדיפים לספוג את העליה ולהמשיך לשבת באוטו שלך עם המוזיקה שלך והמזגן שלך בלי שאף אחד יתן לך מרפקים בתחת
  19. חייבים לעשות משהו זה פשוט לא הגיוני מה שקורה פה במדינה הזאת
  20. בקיצור דופקים את עמך כדי לממן את המושחתים
  21. מעלה במיליארד ש''ח
  22. ביזיון פשוט ביזיון
  23. התקשרתי אליו הבנאדם דורש 1700 שקל פשוט יש כל כך הרבה מודעות ביד 2 של 100 -500 שקל מה ההבדל ביניהם ?
  24. שמח לשמוע שיש/ אנשים כמוך אל המוסך רחוק לי יש לי פה מוסך ליד הבית שטופל ב 90K אני יקפוץ אליו ויעדכן פה תודה רבה
  25. מקרה מלפני כחודש וחצי :evil: אבא שלי חנה ליד הבית כנסת מישהו עשה את זה וברח ועכשיו האוטו שלי כל דלת בצבע עכשיו אבא שלי נסע עם אוטו אחר וגם לו עשו את זה מקדימה אני כבר מתחיל לחשוב שמישהו עושה את זה בכוונה http://www.ror.co.il/files/5341338354.jpg http://www.ror.co.il/files/0582038891.jpg http://www.ror.co.il/files/9223732841.jpg
×
×
  • תוכן חדש...