שלום לכולם,
לפני כמה ימים נכנסתי פה לשרשור לגבי סיומות של רכב כלשהו,
ואחד מחברי פורום הביא מסמך מצורף על כל הסיומות.
נכנסתי למסמך וראית שסיומת 13 היא לשנת 2005
הרכב שלי הוא מאזדה 3 2006 שיוצר/ עלה לכביש ב דצמבר 05.
האם יכול להיות שיש פה קומבינה כלשהי או שהכל תקין ?
תודה
שלום לכולם,
אני אמור לנסוע לאילת באוגוסט ורציתי לדעת מה אתם ממליצים.
יש לנו שתי אפשרויות:
1.לצאת ב 8 בבוקר מירושלים
2.לצאת בסביבות 5 בבוקר מירושלים
עכשיו שאלתי היא מה יותר עדיף? מבחינת נוחות נסיעה(חום וכו'ו),שוטרים, עומס תנועה וכד'
תודה על העזרה
mazda f2
אם במדינה הזאת הייתה לך מערכת תחבורה ציבורית נורמלית של רכבות ואטובוסים אולי עוד אפשר היה לחשוב על זה אבל בינינו
מי רוצה לשלם 6 ש''ח לנסיעה באוטובוס ( בממוצע) ולהידחף עם אנשים במקרה הטוב או לחכות שעה לאוטובוס במקרה הרע ואז גם להידחף והלצטופף ?
שלא נדבר על מה שקורה ברכבות בימי ראשון וחמישי שכל החיילים חוזרים מהבסיס ולמנהלי הרכבת לא ממש אכפת אז רובנו מעדיפים לספוג את העליה ולהמשיך לשבת באוטו שלך עם המוזיקה שלך והמזגן שלך בלי שאף אחד יתן לך מרפקים בתחת
מקרה מלפני כחודש וחצי :evil:
אבא שלי חנה ליד הבית כנסת מישהו עשה את זה וברח ועכשיו האוטו שלי כל דלת בצבע
עכשיו אבא שלי נסע עם אוטו אחר וגם לו עשו את זה מקדימה אני כבר מתחיל לחשוב שמישהו עושה את זה בכוונה
http://www.ror.co.il/files/5341338354.jpg
http://www.ror.co.il/files/0582038891.jpg
http://www.ror.co.il/files/9223732841.jpg