שלום לכולם,
ברשותי מאזדה 3 שנת 2006 מהשכרה עם 115K ק''מ.
אתמול חברה שלי דפקה את הדלת ומסתבר שצריך להחליף את הדלת האחורית,אנ יכבר הרבה זמן רוצה להחליף את האוטו נכנסתי היום לסוכנות UMI בירושלים,הם נתנו לי הצעה כזאת:
טרייד אין על סך 55K על המאזדה (בלי לתקן את הדלת)
מימון על היתרה 63K למשך 48 חודשים, 1350 כל חודש
מדוב רעל שברולט קרוז 1.6 ואנ ימקבל כל מינ יהטבות נוספות כגון (גאנטים חיישנים מרימי שמשות וכו')
האם הצעה היא שווה ? או שאני יכול לקבל על הרכב שלי יותר ?
תודה והמשךיוםטוב :-D