Jump to content

ariel20059

  • הודעות

    188
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ariel20059

  1. שלום לכולם יש לי שברולט קרוז, האם קיימת אפשרות להוסיף בקרת שיוט לרכב? ומה העלויות של דבר כזה? תודה מראש
  2. גם אני מתדלק בטן כבר 5 שנים בקביעות מרוצה מאוד ואין שום הבדל בדלק לתחנות אחרות שיצא לי למלא בהם מספר פעמים לא רב ..
  3. ariel20059

    שאלה בנושא תידלוק

    אלעד לא הבנתי את התגובה שלך. אני בד''כ באוטו שלי מוסיף אחרי שהמשאבה קופצת קרוב ל 50 ש''ח נוספים האם זה טוב או לא?
  4. שאני מתדלק את האוטו תמיד אני מוסיף עוד כמה ליטרים של דלק אחרי שהמשאבה קופצת. ביום שלישי ראה אותי המתדלק ואמר לי שזה לא טוב למצוף ולמשאבת דלק, ותמיד אחרי שהמשאבה קופצת להוסיף מקסימום חמש שקל ולהפסיק האם זה נכון יש משהו במה שהוא אומר? תודה מראש
  5. למה שלא תלך לבדוק את השברולט קרוז? לפי דעתי העיצוב של האוטו מאוד יפה, המחיר הוא גם בסדר 122K על הכביש . ואתה מקבל מרימי שמשות חיישני רוורס ועוד כל מיני חיישנים כאלה ואחרים שעד היום אני בקושי יודע מה הם עושים ללא תשלום. לפי דעתי שווה בדיקה
  6. אמת.אכן התמונה מאיביי וגם המחיר מאוד יקר. בגלל זה שאלתי פה אם מישהו מכיר מקום שעושה עבודה מקצועית ויפה אבל לא כל כך יקר .. תודה
  7. שלום ברשותי שברולט קרוז, ואני מאזור ירושלים רציתי לדעת מאיפה אני יכול להשיג לדים לרכב ואם יש למישהו מושג מה הטווח מחירים. תודה מראש. הנה דוגמא:
  8. ariel20059

    רכב חדש/תצוגה ?

    אני קיבלתי את השברולט שלי עם 8 ק''מ רבע מיכל דלק ועם ניילונים על כל המושבים ברכב דלתות וכו' ..
  9. ariel20059

    שחור זו בעיה?

    ברשותי שברולט קרוז שחורה ואכן הדבר היחיד והמפריע בצבע השחור הוא הלכלוך ש 5 דק' אחרי השטיפה של האוטו יש כבר לכלוך, ומה שיותר מפריע זה השריטות ''אנשים טובים'' כבר דאגו לעבור לי על האוטו מכל מיני כיוונים וזה באמת מפריע כי זה ממש ממש בולט.. ולאותו משתמש שאמר שמשום מה יונים אוהבות לחרבן על צבע שחור. יש לך טעות גדולה, לפני זה הייתה לי מאזדה 3 אפורה הייתי קורא לה השירותים של היונים לא להאמין מה שהלך על האוטו הזה כל יום. מאז האוטו השחור זה נפסק כמעט לחלוטין חוץ מחרבון קטן פה ושם.
  10. שאלה בנושא השרשור. ברשותי שברולט קרוז חדשה המחשב דרך מראה לי 1 ל 13.4 זה 13 ליטר ל 100 ק''מ או ליטר אחד ל 13 ק''מ ? תודה מראש
  11. גם אני בעל קורז 1.6 מלפני שבועיים ועברתי כ 1500 ק''מ בדרכים בין עירוניות ועירונוית כולל נהיגה מאומצת ורגועה. מה שיש לי להגיד זה דבר ראשון האוטו חסכוני מאוד לפי המחשב דרך הוא עושה 1 11.7 שזה די מכובד מה שכן האוטו באמת קצת כבד אבל בינינו מי שקונה אוטו כזה היום הוא לרוב בעל משפחה ולא הולך להתחיל לזגזג בין נתיבים ולהשתולל. האוטו עמד יפה במבחן מהירות די גבוה בכביש 443 שיוט רגוע ולא מרעיש קרוב לסגירת הסקלה הגה קצת רעד אבל זה כמעט בכולם. הבקרת יציבות אכן מתפקדת מעולה ולדוגמא בכביש 38 מירושלים לבית שמש עם האוטו הקודם שלי (מאזדה 3 2006) לא יכלתי לנסוע יותר מ70 בכביש ועם הקרוז תודה לבקרת יציבות אני מגיע גם ל 100 ומרגיש בטוח ויציב בקשר לכל הדברים המתפרקים נחיה ונראה
  12. מסכים איתך בהחלט. צריך להתרגל לאוטו זה לא כמו המאדה שנעסתי עליה אבל לאט אלט מתרגלים. תודה
  13. מגנסיום לא לקחתי מהחברה כי הם רצו 4K שיש לי בחצי מחיר מחבר אז לבינתיים זה בלי המגנזיום. סביר להניח שעוד חודש אני ישים. בקשר לכיוסיים אבל אני מפחד שהריפודים המקוריים יפגעו .. =\
  14. תודה לכולם, אכן אני קורא את התגובות ומנסה ללמוד מכולם שאני ידע מה לעשות אם תהיה לי בעיה כזאת או אחרת. אם תרצו אעלה תמונות
  15. אבישי יש לך ניסיון? אשמח לשמוע .. עשיתי שתי נסיעות מבחן על האוטו ובהחלט היה נראלי בסדר גמור אני אשמח לשמוע בעיות
  16. שלום לכולם. היום קיבלתי שברולט קרוז שחורה 1.6 . רציתי לדעת מהם הכיסויים המומלצים לשים על המושבים ואני רוצה לדעת על מקומות שטיפה מומלצים בירושלים, שמעתי שסופר וואש טובים מעוניין לשמוע עוד המלצות. תודה
  17. קודם כל תודה דבר שני אז לא הבנית אני צריך לבקש עדכון תוכנה או לא ?
  18. צריך להתרגל מאיזו בחינה? בכל און לאחר שעשיתי בדיקה למאזדה התברר שכמעט כל האוטו עם תקלות חלקן משמעותיות יותר וחלקן פחות. נציג הטרייד אין עדיין השאיר את הסכום על האוטו כמו שהוא (55K). ולכן החלטתי לסגור את העסקה ..
  19. המחירון של המאזדה לפני הורדות 74K אחרי ההורדה של ההשכרה 56K ניגשתי לסוכנות קאיה נתנו45K כנ''לסובארו
  20. עזרה בבקשה?
  21. שלום לכולם, ברשותי מאזדה 3 שנת 2006 מהשכרה עם 115K ק''מ. אתמול חברה שלי דפקה את הדלת ומסתבר שצריך להחליף את הדלת האחורית,אנ יכבר הרבה זמן רוצה להחליף את האוטו נכנסתי היום לסוכנות UMI בירושלים,הם נתנו לי הצעה כזאת: טרייד אין על סך 55K על המאזדה (בלי לתקן את הדלת) מימון על היתרה 63K למשך 48 חודשים, 1350 כל חודש מדוב רעל שברולט קרוז 1.6 ואנ ימקבל כל מינ יהטבות נוספות כגון (גאנטים חיישנים מרימי שמשות וכו') האם הצעה היא שווה ? או שאני יכול לקבל על הרכב שלי יותר ? תודה והמשךיוםטוב :-D
  22. אני גם יותר מהצד של המשבחים פחות או יותר. נסעתי בכביש שש שתי נסיעות לפני שהפכתי להיות מנוי. קיבלתי את החשבונית בדואר,והתקשרתי 3 ימים אחרי שהמועד לשתלום עבר דיברתי עם הנציגה,ואכן הקנס בוטל ושילמתי רק על הנסיעות,בדוק מה מצבך מבחינת הדואר..
  23. רעיון יפה,מעניין כמה עולה ליום ..
  24. ariel20059

    לוחית רישוי עם סיומת 44

    מעניין לדעת אם מישהו קנה את המספר: 12-345-67
  25. המחיר שלה בטח לא פחות מ 300K לא ?
×
×
  • תוכן חדש...