שלום אני חדש פה רציתי לדעת
היום התקשרו לאבא שלי ואמרו לו דבר כזה:
היה לך משפט לפני חודש על זה שנתפפת בכביש בגין בירושלים במצלמה במהירות 108 קמ''ש בשעה 3:23 לפנות בוקר בתאריך 22.6.07 עכשיו בגלל שלא התייצבת למשפט הקנס עלה מ 750 שקל ל 1128 + 8 נקודות
עכשיו רציתי לדעת כמה דברים
1.לא קיבלנו לבית שום דוח ושום אזהרה וכו'
2. האם שווה לבקש שישלחו את התמונה כדי לראות אולי יש דרך לחלץ איזה משהו ?
3. האם אפשר לשחק על זה שהודשיעו לנו רק כמעט 8 חודשים אחרי?
4. יש אפשרות לצאת מהסיבוך הזה בדרך כלשהי?
תודה רבה רבה רבה רבה למי שעוזר..