Jump to content

ariel20059

  • הודעות

    188
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ariel20059

  1. יענו צילמו אותו בממצלמה ככה הם אומרים אבל לא קיבלנו לבית שום דבר שום דוח אזהרה או הזמנה למשפט ...
  2. שלום אני חדש פה רציתי לדעת היום התקשרו לאבא שלי ואמרו לו דבר כזה: היה לך משפט לפני חודש על זה שנתפפת בכביש בגין בירושלים במצלמה במהירות 108 קמ''ש בשעה 3:23 לפנות בוקר בתאריך 22.6.07 עכשיו בגלל שלא התייצבת למשפט הקנס עלה מ 750 שקל ל 1128 + 8 נקודות עכשיו רציתי לדעת כמה דברים 1.לא קיבלנו לבית שום דוח ושום אזהרה וכו' 2. האם שווה לבקש שישלחו את התמונה כדי לראות אולי יש דרך לחלץ איזה משהו ? 3. האם אפשר לשחק על זה שהודשיעו לנו רק כמעט 8 חודשים אחרי? 4. יש אפשרות לצאת מהסיבוך הזה בדרך כלשהי? תודה רבה רבה רבה רבה למי שעוזר..
×
×
  • תוכן חדש...