Jump to content

הפנצטה שתלשה כוכב

  • הודעות

    164
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי הפנצטה שתלשה כוכב

  1. הפנצטה שתלשה כוכב

    BMW 1-series

    מעניין אותי החישוקים שלו. מישהו יודע איזה גודל ג'אנטים יש לו?
  2. 067-442871 לא בשבת.
  3. בת-דודה שלי עשתה תאונה לצערי. תודה לאל שהיא יצאה בסדר. היא נסעה מכיוון קרית יובל לכיוון קניון מלחה (איצטדיון טדי). ירד גשם וכמובן בגשם האחיזה היא לא אותה אחיזה. היא נכנסה לסיבוב ימינה, סיבוב שלטענתה תמיד הפחיד אותה בגלל שהוא חד משהו. היא סיפרה שהיא נסעה על 40 בכניסה לסיבוב, מה שלפי דעתה היה לאט. (אני עדיין לא סגור איזה סיבוב זה אבל אם זה מה שאני חושב אז 40 קמ"ש בגשם זה לא לאט). בקיצור האי נכנסה לסיבוב ואז האוטו התחיל להחליק. היא ניסתה לסובב את ההגה אבל הוא לא הגיב (ציטוט-"ההגה ננעל"), ניסתה לבלום וגם זה לטענתה לא עזר, וכתוצאה מההחלקה היא נכנסה חזיתית בגדר. היא נבהלה ורעדה וגם כשדיברתי איתה ראו שזה עדיין "טרי" אצלה. בקשר לעניין של ההגה שאלתי אותה האם היא הזיזה את ההגה והאוטו לא הגיב או שהיא לא הצליחה בכלל להזיז אותו, הרי יש הבדל גדול בין השניים. היא אומרת שהגה פשוט ננעל. אותו דבר בקשר לברקס-הוא לא הגיב. אמרתי לה שזה לא יכול להיות ושאין מצב שדבר כזה יקרה שבמצב כזה שאין לנהג שליטה ההגה ינעל ושהברקסים לא יגיבו. היא כנראה הייתה מאוד מבוהלת ואל זכרה בדיוק מה היא עשתה באותו רגע. לפי מה שהבנתי היה לה היגוי יתר והזנב ברח ולכן היא נכנסה חזיתית בגדר (שהייתה לפי מה שהבנתי בצד ימין של הסיבוב) הפרונט 'התקמט', פנס אחד נדחף פנימה והשני נשבר, לא שזה ממש משנה. העיקר שהיא יצאה בשלום. נ.ב האוטו הוא סיאט קורדובה.
  4. פרארי ספידר + 206 שהייתי משנה לה תצורה בשיפורים
  5. חוקי תעבורה :snipersm:
  6. הפנצטה שתלשה כוכב

    אסקורט RS?

    תמונה על הדבר המדובר אפשר לקבל?
  7. בא לי להקיא.... :puppydog:
  8. אם הבנתי אותך נכון, אז כשאני בולם ואני שומע שריקה (מתכתית כזאת) קטנה ומעצבנת זה אומר שהרפידות שלי נשחקו ואני צריך להלחיף אותם נכון?
  9. לא אני לא אומר, אבל ככה צריך לומר. צומת = זכר. כמו שהמורה שלי היה אומר "בצומת הבא תפנה ימינה", "זה צומת מסוכן" וכו' (הוא אהב תקטע עם העברית )
  10. משתתף בצערך, מכל בלב כל מכונית ודרכה שלה. העיקר שתחושת מוט ההילוכים המיוחדת, צלילי המנוע האהוב וזכרונות הנהיגה ישארו.
  11. יובל ורזמל - תודה על התשובות. בקשר לבולמים - תפסת אותי יובל. לא שמתי לב לגמרי בין שתי המילים. אם כך - כאשר אני רוצה להחליף בלמים, האם אני בעצם רוצה להחליף את הרפידות שבתוך הקאליפר בקשר להנמכה - הקטע עם מרכז הכובד ברור.(גם בלי הדוגמא ) האם המתלים קשורים להנמכת הרכב או הקפיצים (או שזה אותו דבר בכלל )
  12. אייל, אתה מתכוון שהטוויטרים נמצאים בתוך הרמקולים 6X9 או שהם באים בנפרד בקנייה? הפנצטה, מנסה ללמוד משהו על מערכות.
  13. יש רק בעיה אחת קטנטה. פצפונת. אם אני יבוא אז אני יבוא עם אלמרה , ולפי מה שהבנתי חברי הפורום קצת נרתעים מכוכבים באלמרות. (או שאני טועה ) נ.ב אין לי קשר אליו. סתם צירוף מקרים של כינוי פורום 'מוזר' וגלגלים יפניות לא אהובות...
  14. גדול! יותם, אחלה תמונות. השלוש תמונות לפני האחרונה לא עובדות ..בבקשה שמישהו יתקן. (מה משחקים במפגש? ) לבעל הקליאו ספורט הכסופה, אחלה אוטו! (כבוד ). לפי דעתי הייתי מחליף את הג'נטים לג'נטים 5 צלעות (מגנזיום) וצובע את הקאליפר (כחול אפשרי בהחלט). הפנצטה בדעה אישית.
  15. אני מירושלים, ואני רוצה להגיע למפגש. אני יכול לאסוף אותך אם אני יחליט לבוא למפגש..
  16. תתחדש! אין כמו להיכנס לרכב אחרי טיפול שכזה. ועכשיו לשאלות: ריציתי לשאול את זה כבר מזמן. מה הכוונה "הנמכת האוטו", האם אלה הקפיצים הקשורים להנמכה? ולמה זה רצוי להנמיך את האוטו? שאלה נוספת - למי שלא ממש מבין בעניין, ציינת שהחלפת בולמים קדמיים והאחוריים. האם הכוונה היא לקאליפר(מניח שלא) או לרפידות עצמן שנמצאות בתוך הקאליפר (מניח שכן)? תודה בכל זאת ושוב - מזל טוב
  17. יפה אמרת אני מסכים במאה אחוז הפעם זה בא לי בהפתעה מוחלטת כי לא שיערתי שדבר כזה יכול לקרות (אפילו בארץ) חשבתי שאנשים מאותתים או מסתכלים במראות או עוברים נתיב לאט לאט (שימו לב שאמרתי או... חס וחלילה שנגיד ו .... אנחנו בישראל) תודה על התגובה כמה זמן אתה חי בארץ עולה חדש
  18. מזכיר לי קטע בו נסעתי על 80 קמ"ש בכביש דו נתיבי בנתיב הימני. באתי לעקוף ולעבור לנתיב השמאלי. איתות הסתכלות במראה ואז - צפירה חזקה מכיוון צד שמאל, מבט למראה מגלה 206 קרובה מ-א-ו-ד אלי לעומדת לגלח אותי (או אני אותה). כמובן שברתי מהר בחזרה לנתיב הימני וכיביתי האיתות. הפעם א-נ-י אשם. משמ התביישתי כשעצרנו אחד ליד השני ברמזור. מסקנה - אחרי איתות והתסכלות במראה, קח מספר שניות ואז התחל בסטייה לנתיב הרצוי. הפנצטה - בשעת ווידוי מבייש.
  19. הפנצטה שתלשה כוכב

    שאלה

    צרות של עשירים...
  20. בצמתים הגדולים יש לומר
  21. ישן אבל שימו לב - עדיין עקרוני...
  22. מקוצר = החלום...
  23. אחלה תמונות! איכות טובה. רק הסיטרואן הרסה את הליין-אפ
  24. מה באמת?? יש כזה בפארק ליד הבית שלי, ואני עכשיו מספר לך במלוא הרצינות, שכשראיתי את זה, לקחתי את הבת שלי, והרמתי אותה לתוך המתקן דרך אחד השרוולים, והיא עמדה באמצע ושיחקה ב"קוקו" כשהיא מציצה כל פעם מעל הסף העליון. מה לעשות, והגעתי לפארק בלי כדור.... חחחחחחחחחחחחחח!!! הרגת אותי!! יש כזה גם בגן הפעמון ליד התחנת דלק והרכבת
  25. לא עובד.
×
×
  • תוכן חדש...