יאללה! ממש מעצבן!
אני רק יכול לומר שאיזה זקנה אחת פגעה באותו של אמא שלי כשהוא חנה בחנייה והזקנה כנראה הייתה על משהו ונכנסה בקליאו שלנו והורידה פנס וקצת פח. א-ב-ל הזקנה עשתה מעשה יפה והשאירה את הפרטים שלה על גבי נייר צמוד בווישר.
בקשר למקרה - הנה דעת הפנצטה:
המכונית הפוגעת 'נצמדה' יותר מדי לדייאטסו בהתחלת הדלת האחורית ועד לדלת הקדמית.
כתוצאה מהפגיעה הדייאטסו החליקה ימינה לכייון המדרכה. כאשר הרכב הפוגע פגע בסוף הדלת הקדמית וממש לפני הגלגל הקדמי (לפי התמונות יש פגיעה יותר עמוקה באיזור הזה), לפי דעתי, הפגיעה הייתה חזקה והייתה 'התנגדות' מצד הדייאטסו והיא קפצה על המדרכה תוך כדי חיכוך עם הצבע הלבן שבו צבועה השפה.
בקשר לגולף אין לי מושג איך היא נפגעה. אם נניח שניה שהדייאטסו נמוכה מדי ואין סיכוי שהיא פגעה בגולף אז לפי דעתי מה שקרה זה שהדייטסו זזה ממש ימינה על המדרכה והרכב הפוגע נכנס בגולף (כבר במהירות הרבה יותר איטית).
ואז אולי העבריין דחף את הדייאטסו קצת יותר קרוב לכביש וזאת התוצאה הסופית...