Jump to content

הפנצטה שתלשה כוכב

  • הודעות

    164
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי הפנצטה שתלשה כוכב

  1. טוב מאוד שאתה שומר על הבטיחות של הילד. מזל טוב על הקניה.
  2. יותר נכון AUTODATA.
  3. מה זה ציריה מה תפקידה? הלכה לחבר שלי ציריה באוטו...
  4. שאלה לי לכם - האם גם החלק האחורי נקרא טמבון?
  5. פששש....סחטיין על הידע. תודה לכולם. אני מקווה שמה שאני יחליט בסוף ייצא טוב. מבטיח לעדכן.
  6. שנה אזרחית טובה ומוצלחת לכולם! תהיו סבלנים וסובלנים, התנהגו יפה ותנהגו יפה, והכי חשוב תשמרו על עצמכם. :smilecol: :Fade-color
  7. חחחחחחחחחחחחח, גדול 'לוחם רחוב' קבל ח"ח על הרעיון
  8. הפנצטה שתלשה כוכב

    שאלה

    לאחרונה גם סבתא שלי נפטרה. .. הידעתם שתוחלת החיים בשוייץ הינה הגבוהה בעולם ....
  9. נכון. אין את המשחק בקאזה! מאיפה אפשר להוריד אותו
  10. בשביל זה יש קומבינות...(ששש) מה בקשר לכבלים? איך זה פועל עם המרכזיה?
  11. הפנצטה שתלשה כוכב

    שאלה

    יש לי משפחה שם. ארץ מיוחדת (לפעמים יותר מדי שקטה) ועיר יפה!. לצערי בפעם האחרונה שהייתי שם שזה לפני כמה שנים טובות לא ממש חיפשתי סוכנויות.. נ.ב תעשה חיים ואל תשכח לקנות את האוכל הצהוב הזה שנראה כמו תירס (עולה 1 פראנק, אה עכשיו זה יורו...) ולהאכיל את הדברים האלה באגם...
  12. גם אני במגמת מחשבים ואני עשיתי את הפרוייקט הזה לפני שנה (אני יב). אנחנו היינו צריכים להשתמש בפרוייקט במסד נתונים ולהשתמש בשפת SQL בנוסף לשפות אחרות (HTML,ASP),אז נראה לי שבטח גם אתה צריך להשתמש פחות או יותר באותם דברים, ולכן כמה הצעות של חברי הפורום פה לא ניתנים לאימוץ . לפי דעתי אתה יכול לכתוב אתר לחברה דמיונית/חדשה שאתה עומד בראשה ושבעצם החברה הזאת מיבאת מכוניות לישראל. הנתונים יתבססו על נתונים אמיתיים כלומר תוכל לקחת נתונים של איזה מכוניות מיובאות ואיזה דגמים מחברות אמיתיות כמו מוטוקאר. שיהיה בהצלחה. נ.ב - קיבלתי 100 בחרא הזה.
  13. ראיתם את התוכנית על ג'מייקה? (מסע עולמי)...על זה אני מדבר! איזה פנאן....רגאיי כל היום..תופס לך זולה עם חברים לכמה חודשים, שומע רגאיי, מעשן ושותה.
  14. מזל טוב! תנהג יפה ותשמור על עצמך. תיסע הרבה בחודשיים של המלווה ככה תוכל להכיר את האוטו ואת המימדים שלו.
  15. עדיין יש פה אחד...
  16. אוקיי, הצלחתם לסבך אותי עכשיו, אני חלוק בדעותיי. לרועי וחברו, הדיל שאבא שלי יכול לארגן דרך העבודה הוא רק בשיתוף עם נטוויז'ן, לכן אני יתחבר רק לנטוויז'ן. אחרי שהביאו לי כמה נתונים יש לי עוד כמה שאלות: 1. איך הפינג בנטוויז'ן? האם יש להם הרבה נפילות? 2. בקשר לתשתית, הקטע שבו אם אני מרוחק מהמרכזיה הפינג שלי נמוך והמהירות גם. האם זה בADSL, כבלים או בשניהם?
  17. תודה על הנתונים. בקשר למהירות, אני יודע שאני יכול לבחור חבילות ולפיהם ה UpStream וה DownStream. אני יודע שיש ספקים שאצלם המהירות איטית או מהירה יותר יחסית לספקים אחרים. אז אני שואל איך נטוויז'ן מתפקדת במהירות ל ADSL ובמהירות לכבלים?
  18. שלום לכל אנשי המחשבים, אבא שלי יכול לארגן אינטרנט מהיר לבית (מאיפה שאני כותב עכשיו) במחיר טוב דרך העבודה. הוא יכול לסדר או ADSL או כבלים, ויש לנו ברגע 56K . השאלה שלי היא מה ההבדל בין שתי הטכנולוגיות? מה שאני יודע זה כך: 1. ADSL רץ על קו טלפון וכבלים על כבלים 2. בשני המצבים כאשר מחוברים לאינטנרט הקו נשאר פנוי (יש לנו קו אחד בבית) 3. לפי מה ששמעתי כבלים יותר מהיר (אבל לא בטוח) תעזבו שניה את המחיר בצד. אני מדבר בקשר של "מה עדיף יותר" ADSL או כבלים מה ההבדלים/יתרונות/חסרונות דרך אגב משהו חשוב - אם נסגור את הדיל הזה אז החברה תהיה נטוויז'ן (גם עשכיו אני בנטווי'זן).אני יודע שלכל חברה יש עדיפות בADSL או כבלים...אז אם מישהו יודע גם עלזה משהו... תודה. נ.ב - עריכה "מה עדיף יותר" הכוונה למה יותר מהיר ואיך משתמשים (תמיד מחובר וכל החרא הזה או לא) בלי הקטע של המחיר.
  19. אל רק S16, ועוד כחולה!
  20. היא אמרה שתפקיד הזה ורישיון הזה הוא עד 15 טון אז לא נראה לי שזה מה שהיא התכוונה, שאני יגרור טנקים. משהו יותר "קל". היא אמרה שזה לנהוג על סופה, האמר, ג'יפים, נ"נ, וכו.
  21. כמו שכולם יודעים (או שלא) נשארו לי עוד כמה חודשים טובים לפני הגיוס. קיבלתי צו שאני אמור להתייצב בלשכת גיוס הקרובה לביתי.אחרי שיחה קצרה עם הרבט"ית הבנתי שמדובר בקד"צ נהיגה. היא הסבירה לי על התפקיד (אפשר להתברג ביחידה מובחרת, נוהג במבצעים, בין גדודים, מעביר ציוד), על הרישיון (03 יד 15 טון, סופה, נ"נ, האמר וכו) ועל הכבוד ( אותה כומתה כמו שאר הלוחמים שאני ישרת איתם, אותם מדים, נשק וכו). אני רוצה להיות לוחם, אבל אני חייב להגיד לכם שכשהיא התחילה לפרט על התפקיד, מתחלתי להתפחלץ. "מה אתה צריך את כל ה'חרא' הזה של להיות לוחם" חשבתי. תנהג על כלים כלים, משהו אחר סוף סוף יהיה נחמד (מין חלום כזה). מצד שני חשבתי על להיות לוחם, מה שתמיד רציתי. בקיצור חתמתי סירוב, וזה רק בתקווה שאני באמת יגיע לאן שאני רוצה להגיע, ולא ייתקע בסוף בלי כלום, ועוד לחשוב שפיספתי קד"צ נהיגה. עשיתי טוב מישהו היה פה נהג בשירותו
  22. אני כבר 4 חודשים עם רישיון.. ובינתיים אפילו לא מכה קטנה, אפילו לא שריטה. שימשיך ככה. (חמסה חמסה, מלח מים מלח מים)
  23. פשוט חיקוי של התחת של ה147...אבל מראית טוב מקדימה.
  24. שאלה שמציקה לי - מה ההבדל בין 205 רגילה ו205 FOREVER? ועוד שאלה - ראיתי היום 307 עם כתובית נוספת מתחת לדגם. זה היה בנסיעה ולא הצלחתי לקרוא אותה. אם ראיתי טוב זה היה משהו כמו "MINI" מישהו יודע במה מדובר? במה היא שונה מה307 הרגילה? תודה
  25. הסמלון שהם צועקים הרג אותי!
×
×
  • תוכן חדש...