כמו שכולם יודעים (או שלא) נשארו לי עוד כמה חודשים טובים לפני הגיוס.
קיבלתי צו שאני אמור להתייצב בלשכת גיוס הקרובה לביתי.אחרי שיחה קצרה עם הרבט"ית הבנתי שמדובר בקד"צ נהיגה. היא הסבירה לי על התפקיד (אפשר להתברג ביחידה מובחרת, נוהג במבצעים, בין גדודים, מעביר ציוד), על הרישיון (03 יד 15 טון, סופה, נ"נ, האמר וכו) ועל הכבוד ( אותה כומתה כמו שאר הלוחמים שאני ישרת איתם, אותם מדים, נשק וכו).
אני רוצה להיות לוחם, אבל אני חייב להגיד לכם שכשהיא התחילה לפרט על התפקיד, מתחלתי להתפחלץ. "מה אתה צריך את כל ה'חרא' הזה של להיות לוחם" חשבתי. תנהג על כלים כלים, משהו אחר סוף סוף יהיה נחמד (מין חלום כזה).
מצד שני חשבתי על להיות לוחם, מה שתמיד רציתי.
בקיצור חתמתי סירוב, וזה רק בתקווה שאני באמת יגיע לאן שאני רוצה להגיע, ולא ייתקע בסוף בלי כלום, ועוד לחשוב שפיספתי קד"צ נהיגה.
עשיתי טוב מישהו היה פה נהג בשירותו