הפנצטה שתלשה כוכב
-
הודעות
164 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי הפנצטה שתלשה כוכב
-
קראנו את כל הציטוט ואז גם את התגובה שלך! בטח!.
-
למה לא מודם USB שלי USB, מהחדשים שנראים כמו עכבר (עכבר מחשב, לא החיה). בינתיים פועל טוב.... נ.ב אחלה סמל.
-
רציתי לראות את התוכנית...בסוף שכחתי מזה לגמרי ופיספסתי את כולה .. לפי מה שהבנתי יהיו עוד פרקים נכון?
-
טוב, אם כבר בתצפיות עסקינן, אנלא חושב ש"שווה" לפתוח על זה נושא חדש (את העצבים תוציאו על מישהו אחר.. ) אז אני ירשום את זה כאן. בדרך ליציאה ביום שישי נצפתה אצלי בשכונה אלפא רומיאו (אני מזהיר - אנלא מכיר דגמים של האיטלקיה אז תסלחו לי). אחרי מרדף קצר, אני חושב שזיהיתי את המילה Shark וגולת הכותרת (או שלא): 12V. צבע לבן, קבריולט. עשכיו לשאלות: 1. יש דגם כזה "כריש"? 2. הגיוני שראיתי 12V (אולי זה היה 16..זיכרון קצר) 3. שאלת השאלות: האם הייתי צריך לפתוח על זה נושא חדש או לא?, למי שלא הבין - האם הדבר הזה על ה4 גלגלים נדיר במחוזותינו או לא? (פשוט אין לי מושג)
-
דבר ראשון, הפנצטה שאל. לעניין אבא שלי סידר לי (לי..לבית) מבצע דרך העבודה של ADSL. אני חושב שזה החבילה של 0.750 (או משהו כזה). אבא שלי לא ידע מה המהירות אז שאלתי את התמיכה. מוריד לי מקסימום על 90K לשניה. באתרים טובים/מהירים מוריד על 60-80. אני מחובר לנטוויז'ן ולפעמים אני מקבל ניתוקים פה ושם. אחרי שאתה מתקין, אתה צריך לשים פילטרים (כמו מתאם של טלפון) לכל היציאות בבית ואז יש לך ADSL וטלפון על קו אחד (בלי הפרעות רעשים ושאר ירקות...)
-
אוקיי חברה שאלה קטנה על הגה כח..
הפנצטה שתלשה כוכב פרסם הודעה בנושא של Shmulik_Miata בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
שיט. בעסה. לפני כמה זמן (כמה חודשים) שלא הכרתי את ההגה, הייתי נוהג לסובב ולסובב ולסובב עד שהייתי שומע "פלאק" ("אה זהו אין עוד לסובב?) -
רוני! תתחדש על הנגד!! תעשה איתה חיים (וגם תשמור על עצמך אה..) אה.. ותקפיץ כמה תמונות של ה^.
-
מה שמשותף לעסקים הוא שהם עוסקים בתחום הרכב. ניסינו ליצור כאן מעין ספר טלפון לעסקים שחברי הפורום מכירים/ממליצים עליהם. לפנצטה ולסטריט רייסר (בוא'נה יש לך כינוי קשה): אני למעשה כשחשבתי על הספר טלפונים חשבתי בקטע של דף אינטרנט, או משהו בסגנון, ולא על תוכנה. שלא תבינו לא נכון, התוכנה משובחת וכל הכבוד לכם על ההתנדבות וההשקעה, אך, כשיש לנו תוכנה, יש קושי בעדכונים. אני סומך עליכם שתעלו על משהו כבר. תמשיכו כך, כל הכבוד אמרתי את זה כבר. כשיש למישהו להוסיף איזה עסק שתיים לרשימה הוא יכול להוסיף לעצמו ואם הוא רוצה כמובן להדויע לכולם שיוסיפו. אם מדובר שרשימה גדולה של עסקים חדשים/עדכונים שנאספו עם הזמן אפשר בהחלט להכין קובץ הפעלה קטנה שפועל כמו קובץ עדכון. מפעילים את הקובץ, הוא מעדכן את המאגר וארחי זה אפשר למחוק אותו.
-
חברה באמת , אם כל הכבוד אתם מה זה מבאסים אותי עם התגובות שלכם. ישבתי על התוכנה הזאת שבוע וכתבתי אותה רק בשביל הפורום. אני אומר לכם שזה לא איזהשהוא וירוס. או תוכנה טובה ופשוטה. (בקיצור תתקינו... ) טל, מה בדיוק לא הוסר אצלך? אצלי הוסר הכל שבדקתי (תוכנת בXP עברית) B.MF, יכול להיות שפתחת חלון לדוגמא את חלון "ההוספה" אז פשוט עברת לחלון אחר מחוץ לתוכנה. הייתה לי בעיה להחזיר את הפוקוס לחלון האחרון שנגעו בו אז אולי זה את הבעיה.
-
ואם כבר לוויתנים, אז זה תמיד מזכיר לי אותם, לא? חחחחח! בדיוק.
-
שיט. בעיה רצינית. אתה רואה סימני שאלה רק בתוכנה עצמה או גם בהתקנה?
-
עיצוב מדהים תחת גבוה ומרשים, פרונט נוגס משהו (כמו פה של לוייתן ענק)...
-
כל אחד יוכל להוסיף לרשימה שלומה שהוא רוצה ולערוך אותה לפי רצונו. ככה לכל משתמש יהיה רשימה שמותאמת אליו. כמובן שאם הוא רוצה הוא יכול לחלוק את העסק החדש שהוא מצא עם שאר חברי הפורום.
-
סקר: מה הדבר הכי מקורי / מטורף / ייחודי שיש לכם באוטו ?
הפנצטה שתלשה כוכב פרסם הודעה בנושא של איטי ורגוע בתוך אוף-טופיק
אני ראיתי את אותו עקרון על מיצובישי L200 (הטנדר) גם אני רוצה לעשות כזה דבר!!! זה נשמע טוב!!! לעשן נרגילה תוך כדי נהיגה חלום פשוט איך הגחל לא נופל? יש כזה דבר מסביב לראש שמונע ממנו ליפול חחח ! אני מת ליראות מה קורה אם במקרה הוא עולה על באמפ מהר מידי , אם יש לו מזל והגחל החטיא את האיברים החיוניים שלו הוא ישרוף משהו אחר.... בכל מקרה עד כמה שאני אוהב נרגילה זה לא מהדברים שעושים תוך כדי נהיגה. טוב נו... אולי בכפר קאסם זה עובד דוד לא יכול לקרות כזה דבר. יש מכסה ממתכת או יותר נכון משהו כמו פח בצורת כוס ופשוט שמים את זה הפוך על הראש. הגחל לא יכול לעוף אם מחזקים את המכסה בגומיה -
סקר: מה הדבר הכי מקורי / מטורף / ייחודי שיש לכם באוטו ?
הפנצטה שתלשה כוכב פרסם הודעה בנושא של איטי ורגוע בתוך אוף-טופיק
לעשן נרגילה בנהיגה..אחחחח איזה חלום. (היו לי חלומות על זה ואני לא צוחק) למי שלא הבין שייכנס http://fananiya.tk -
קריאה דחופה למביני ה s16: מה זה לעזעזאל s16?
-
אתה בטוח שאתה לא בעל שיער בלונדיני, 2 עופרים בולטים בחושניות ומבט ממיס? בחברות כמובן...
-
איזה אבסורד. אני בטוח שמי שלא מתמצא כלכך בנתונים לגבי גורמי התאונות, (שזה אולי רוב אזרחי מדינת ישראל)..יתחיל לקלל בלי הרף את הדבר 'השערוריתי' הזה בנוסח כדוגמת זה: "איזה מדינה מטומטמת! 600 הרוגים בשנה בתאונות דרכים והם עוד מעלים את המהירות המותרת!! פשוט אטימות!!". ההחלטה הזאת להעלות את המהירות המותרת בחלק מהכבישים רק מראה שמקבלי ההחלטות במקרה הזה יודעים טוב מאוד שמהירות היא לא הגורם המכריע בתאונות הדרכים. עכשיו רק תסבירו את זה לאזרח המודאג...
-
מה זה הTask Manager? תבדוק אם אתה יכול לסגור אותה על כפתור האיקס או על כפתור ה"סגור"
-
גבירותי ורבותי, חברי הפורום הנכבד, אני גאה להציג את תוכנת ספר הכתובות של פורום CarsForum. אחרי שPug 106 S16 הציע את הרעיון של בניית תוכנה שתכיל את כל העסקים הקשורים למוטוריקה, לקחנו אני וStreetRacer יוזמה לקדם את הרעיון. התוכנה הנ"ל נכתבה על ידי, והיא בעצם משמשת כספר כתובות של בתי עסק הקשורים למוטוריקה. אפשרויות התוכנה: - הוספת בית עסק לרשימה הכולל שם העסק, כתובת, מספר טלפון + פקס, כתובת אתר אינטרנט ואי מייל, פרטים והתמחות של העסק. - עריכת בית עסק מהרשימה הקיימת ומחיקתו על כל פרטיו. - אפשרות לפתוח את אתר האינטרנט ו/או את כתובת האי מייל של בית העסק (אם צויין) ישירות מהתוכנה. - אפשרויות צפייה של רשימת בתי העסק ביחד, או לפי קטגוריות מסויימות. גודל: 800 KB גרסה: 1.0 מאגר התוכנה מכיל כרגע 25 בתי עסק בלבד, והוא מוגבל לעד 100 בתי עסק. אותם 25 בתי עסק הם העסקים שחברי הפורום ציינו והוספתי למאגר הראשוני. כמובן שהתוכנה מאפשרת לבצע שינוים במאגר ולכן כל אחד יוכל לשנות את המאגר לפי רצונו. ההתקנה צריכה להיות פשוטה חלקה וקצרה. אם נתקלתם בבעיות בזמן ההתקנה או בכל מיני באגים בזמן הרצת התוכנה, תיידעו אותי. כמו כן אם יש הצעות, תגובות, הערות, אשמח ונשמח לשמוע. תודה רבה לPug 106 S16 (נשמח לדעת את השם שלך ) על הרעיון, ולכל חברי הפורום שעזרו ונתנו כתובות ושמות של בתי עסק. תהנו להורדת תוכנת ספר הכתובות של Cars Forum לחץ כאן. עריכה - חברה, ידעתי שתיהיה בעיה של עדכון המאגר, ובגלל זה התוכנה מאפשרת לערוך, להוסיף ולמחוק עסקים מהמאגר. כל שכל אחד יכול לשנות את הרשימה שלו איך שהוא רוצה. (אם יש לכם עסק חדש להוסיף, פשוט הוסיפו אותו לרשימה שלכם). רק אם יהיה מספר גדול של בתי עסק חדשים שצריך לעדכן או משהו בסגנון, אני ישקול לעשות קובץ עדכון מיוחד.
-
יאללה! רואים על זה אני מדבר! לי היה טסט 20 דקות...לכוסית אחרי זה לקח 3 דקות
-
גדול!!! התמונה השניה הרגה אותי!!
-
מזל טוב! תתחדש!
-
הגדרה חדשה למושג "עבודה ערבית" (באדיבות עומאר אל-ע
הפנצטה שתלשה כוכב פרסם הודעה בנושא של a®iel בתוך רכב כללי
אה הנה..נמצאה הסופרה. כנסו לפה, שלל סרטי מוטוריקה משוגעים של לובשי הסדינים האלה http://www.toprpm.com/eng/video.shtm
