לכל חברי מועדון האלפה רומיאו הישראלי, כל הכבוד על ההשקעה.
תמשיכו כך.
ולכל מי שלא ראה עשו עליכם כתבה. ח"ח.
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2311774,00.html
אחלה תמונות!
איזה הונדה מצולמת בתמונות הראשונות?. אני חייב להגיד שאל ראיתי כזאת הונדה.(עדיין )
דומה קצת לקורולה החדשה לא?
הרינו 5 פשוט מדהימה!! גם אני רוצה!
והרבה מזל טוב גבר.
באירופה (ולא רק) הרבה כבישים בנויים כך. למשל בשוויץ (יש לי משפחה שם) רוב הסימונים בכבישים הגדולים (בין-עירוני) הם סימונים מהסוג הזה. הסימנים האלה גם מחזירים אור וגם כאשר אתה עולה עליהם עם הגלגלים אתה שומע רעש צורם ומפחיד לאללה ותוך שניה אתה רוצה לחזור לנתיב.
נ.ב - לפי מה שאני זוכר, פסי ההרעדה האלה נמצאים גם בין הנתיבים ולא רק בשולי הנתיב.
למה לא בנו את חוצה ישראל בדרך הזאת?
למה הכל צריך לגיע אלינו אחרי שכבר כל העולם עבר למשהו מתקדם יותר
בחלקי רכב: בלם יד הוא "האנד-ברקס" ומשום מה כולם אומרים "האמברקס".
ויש הסבר ל"אמברקס"
במקום הנדברקס החליפו לארמברקס
כלומר:
hand (יד) הוחלף ב- arm (זרוע)
ואז ארמ הפך לאמ
תוצאה
אמברקס
בלם זרוע...כל אחד אומר משהו אחר..בסוף כולם אומרים "האמברקס"...
וישי...
תומר רשמת שפיג'ו חידשו בכך שבאו עם ג'אנטים עגולים. אנלא מבין, איך יכול להיות משהו אחר מעגול אם הגלגל מתלבש על הג'אנט? הבנת אותי?
אתה מתכוון לצורה הצדדית של הג'אנט (מה שרואים תמיד כאילו את הצד של החישוק)