Jump to content

הפנצטה שתלשה כוכב

  • הודעות

    164
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי הפנצטה שתלשה כוכב

  1. דני G. חחחחחח גדול!
  2. כן זה יפה אפילו מאוד
  3. הבנתי את כל מה שרשמת...
  4. אהבתי את השילוב של הצבעים כחול מבריק עם אדום מבריק.. פ33ה.
  5. יש לי מקום שתוכל להעלות לשם את הסרטים אם אתה מועניין דבר איתי באי סי קיו 58094735 או בה"פ.
  6. אם אני זוכר טוב בפורום הזה אתה יכול לגשת אישית לכל משתמש ולשנות לו את הדרגה... אז אתה יכול לגשת אליה ולשנות לה את הדרגה כלומר לרשום בגוף נקבה.
  7. לא עדיף שתכניסו כבר את הרנו למועדון?
  8. שכחת להגיד תודה לשרתים של YNET
  9. הפנצטה שתלשה כוכב

    gta3

    הגעתי לעיר השלישית והאחרונה. אם אתה צריך עזרה אני פה
  10. תודה. ומישהו אולי יגיד לי מה עושה הקליפר?
  11. אז אין דבר כזה אגזוז לחץ למכונית?
  12. אחלה תמונות! של מי ה306 ראלי הכסופה? של רועי? ממש יפה.
  13. אז מה עושה אגזוז לחץ?
  14. מה זה הדבר האדום בגלגל הקדמי? זה קשור לבלמים נכון? ודבר שני - מה זה ג'אנט?
  15. ומה בקשר לאגזוזים? הצליל הנמוך והעבה היפה שמשמיע אגזוז זה אגזוז לחץ? מה המחירים?
  16. אה בסדר... מישהו יכול לגיד לי סדר גודל של מחירים של האגזוזים ושל הראש ידית?
  17. כרגע יש לי רק רדיו טייפ בשתי המכוניות שלי. אני רוצה לקנות רדיו דיסק מהסוג הפשוט. על מה אתם ממליצים וכמה זה יעלה לי?
  18. מה הכוונה יציאה אחת גדולה? אני לא מבין בגרוש באגזוזים. לא יזיק קצת הסבר
  19. תודה אבל אתה יכול להגיד לי מה המחיר של אגזוז כזה? (חדש) מה הסדר גודל? אנלא רוצה שמהו יקר רצח משהו יפה שיראו שזה אגזוז ולא יקר 'יחסית'. תודה
×
×
  • תוכן חדש...