Jump to content

הפנצטה שתלשה כוכב

  • הודעות

    164
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי הפנצטה שתלשה כוכב

  1. בשקלים כמה זה יוצא? אין את זה בארץ? בתמונה הראשונה זה גם FLIP? אין שינוי של גווני הצבע אבל הוא מבריק כאילושמו על זה לקה.
  2. הצביעים המבריקים והיפים שמופיעים על המכוניות הם צבעים רגילים שעליהם שמו שכבה של חומר נוסף או שהם מיוחדים? שימו לב שנוצרים גוונים על האוטו... (בתמונה השניה והשלישית יש גוונים של ירוק, סגול כחול וורוד)
  3. אשמח אם מישהו יענה... 1. מדובר בצינור סיליקון מתוצרת samco הוא מחובר ל"משפך" שמורכב בחזית הרכב תפקידו לתעל אוויר קר מחזית הרכב לכיוון הפילטר. 2. בתמונה השניה התצורה השתנתה, ויש שימוש בתיבת אוויר המקורית "המשהו" הזה הוא תיבת האוויר שם יושב לו פילטר האוויר המקורי של הרכב לגבי מה יותר יעיל - הדעות חלוקות פירטתי כבר בנושא 3. סעפת הפליטה - (manifold) תפקידה לתעל את הגזים שנפלטים כתוצאה מתהליך הבעירה דרך שסתומי הפליטה החוצה לכיוון האגזוז. בתמונה היא מוסתרת מתחת למגן החום הכסוף שצמוד לחזית המנוע. תודה. רק אם תוכל בבקשה לסמן לי איפה הסעפת? תודה
  4. אשמח אם מישהו יענה...
  5. תן לי לנחש...120 GB דיסק? sorry, 2x80GB ווארדית מחשב סוס..משגר טילים. למה אתה צריך מחשב חזק כלכך? קשור למקצוע או סתם? (אם אפשר לשאול)
  6. בלי קשר לאלפה רומיאו (אין לי אלפה). אם אתם צריכים מישהו שיעבוד לכם על אתר יפה או עיצוב או משהו כזה אני מתנדב לעשות זאת.
  7. כאחד בעל ניסן אלמרה - שאלה בקשר לאלמרה. למה היית צריך לקנות אלמרה? ניסן ( או אלמרה בפרט) ידועה במצבר הטוב שלה? (בקיצור מה אני מפספס)
  8. 1. בתמונה הראשונה מזה הצינור הכחול שמכוון כלפי הפילטר הפתוח? (אני מניח שהוא מכניס את האוויר לפילטר) ומאיפה הוא מחובר/לאן הוא יוצא? (ליד פנסי הערפל?) 2. כנראה שזה לא כך, אבל בתמונה השניה אין את הפילטר הפתוח והצינור הכחול מחובר ישר למשהו. מה זה המשהו הזה ומדוע כשהוא לא מחובר ויש פילטר פתוח נכנס יותר אוויר? (נראה כאילו האוויר בורח בחלל הפנוי מאשר הוא נכנס ישר כמו שהוא מחובר) 3. איפה סעפת הפליטה ומה תפקידה? תודה רבה!
  9. תן לי לנחש...120 GB דיסק?
  10. יש מצב שמישהו יביא לי תמשחק? אני יארגן צריבה בתמורה או משהו
  11. הפנצטה שתלשה כוכב

    כונס אויר

    הכונס האמצעי הגדול של האימפרזה הכחולה בתמונה סתם מורכב או שהוא מחובר למשהו ואם כן אז למה?
  12. גרפיקה על הפנים אבל אהבתי תספונסר...
  13. כן זאתי המכונית. רק שההיא הייתה לבנה ועם גג...נראית פ33ה. איזה דגם זה?
  14. היא לא הייתה עם גג פתוח אבל מאוד יכול הליות שזה הדגם. יש לך תמונה שלה מאחורה? אולי אני יזהה
  15. צודק. להבא אני ירשום באוף טופיק
  16. היום נסעתי נסיעת בכורה. נגמר לי המלווה של החודשיים, לקחתי תאוטו לסיבוב ואחרי זה לחברים. בדרך חזרה בערך 2:30 בלילה, אני חוזר מכיוון 'רמת רחל' (ארמון הנציב ליד תלפיות בירושלים) ליד הטיילת, עוברת ממולי אלפה רומיאו לבנה פ33ה עם פנסי ערפל(אם זה משנה). לא הספקתי לראות איזה דגם. לקחתי פרסה ונסעתי אחריה (לא, לא כמוכם המנוסים...וגם לא ניסיתי)ץ היא נעלמה לי באיזה 2 סיבובים אבל ראיתי את הפנסים מרחוק. הגעתי לרחוב שלה והיא בדיוק עשתה חניה. כשחיכיתי כדי לתת לה לחנות עדיין לא ראיתי איזה דגם (אנלא מכיר אלפות). מה שאני יכול להגיד זה שהיו לה 2 דלתות והתחת שלה היה נמוך, ספורט כזאת. אלפה פ33ה. פול חושך פנסים אחוריים מסנוורים ולא ראיתי תדגם. זאת לא 147 בטוח. איזה אלפה זאת נראה לכם?
  17. תודה (אין לי קשר לכוכבי לא מכיר'תו אפילו..)
  18. התכוונתי שאני אעביר את זה במפגש מחר, אם תגיע אכין לך עותק תמורת תשלום סמלי של... כ-2 שקל וזה רק בגלל שתלשת כוכבי...... אמממ כוכב יש לי בעיה להגיע למפגש. דבר ראשון איפה יתקיים המפגש? ובדיוק היום נגמר לי המלווה (של החודשיים) אפשר לעשות שתשלח לי עותק. אני ישלח לך בחזרה עותק (שתביא למישהו? ) ואני יצרף אפילו 3 שקל....
  19. חבר'ה טוב שאתם חיים.... זה ידוע ש EA עושים את המשחקים שלהם, או יותר נכון את המשחק NFS כבד. צריך מחשב חזק בשביל להריץ תמשחק חלק וזה מה שחרא בזה.
  20. מקורי או פרוץ? יש לך צורב? יש מצב שתשלח לי עותק? פרוץ כמובן אם יש לך פס רחב אפשר לארגן משהו אבל בכל מקרה אני אביא דיסק ביום שישי, שיעבור ביניכם, בגלל שלירן קפץ ראשון.... לירן אם היה לי שקל על כל דיסק שעבר אצלך אה ותביא לי את הקלטת לעצרי אין לי פס רחב. מה הכוונה שזה יעבור בינינו? (איך בדיוק) יש מצב שתשלח לי עותק בדואר? (כן בדואר)...אני יכול לצרוב עותקים אם רוצים...
  21. נפלתי מהסאונד של ההונדה! קורע חבל על הזמן
  22. חחחחחחחחחחחח מצחיק בטירוף!
  23. מקורי או פרוץ? יש לך צורב? יש מצב שתשלח לי עותק?
  24. פרסומת יפה ומצחיקה http://www.geocities.com/tvadverts/peugeot.mpg
  25. חחחחחחחחחחחחחחח יפה!
×
×
  • תוכן חדש...