איזה יופי של שיפוץ, הרכב נראה כמו חדש.
הרכבם האלו די נעלמו בעשור האחרון וזה כיף לראות שיש מי שמעריך אותם. האם יש דמיון מכאני לפיאט 125?
אני זוכר סיפורים ששמעתי על כושר ההעמסה העצום שיש לרכבים האלו ועל האמינות הטובה יחסית לרכבים רוסיים אחרים.
אני לא מאמין, המקלדת שלי עברה עינויים תחת לחץ ובסוף היא לא אשמה.
אל לבד בעיית המקלדת, הצבעים (כחול בהיר, תכלת) קשה להבחין ביניהם. האם יש אפשרות נושא יהיה בצבע כהה יותר.
יש לימחשב נייח, ווינודס 7 באנגלית , אקספולרר 11 באנגלית.
ממה שזכור לי זה סובארו, יש לו אף קטן. יש עוד אחת כזו בשימוש יום יומי ירוקה באזור השרון. רכב חמוד ביותר.
אגב, כבר דיווחתי בעבר על סוזוקי קארי ואן שעומדת בחצר בכפר סבא.