Jump to content

irork

  • הודעות

    971
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי irork

  1. תתחדש ותהנה ולעולם אל תגיד לעולם
  2. היה פרק בtop gear אשר עשו כתבה על הלנציה בטא קופה. הם ניסו למצוא אחת כזו בכל אנגליה ולא הצליחו.
  3. דיון מעניין, אך יש לי מספר הערות 1) בבדיקות שנערכו לגבי רכבים היברידיים מסתבר שהרכב לא כל כך חסכוני וכי קיימים רכבים חסכונים ממנו מונעים דיזל. 2) תאי דלק, הנושא עדיין רחוק מלהיות כדאי, העניין עדיין בשלבים ראשונים של פיתוח וזה לא ייקרה ב15 השנים הבאות. 3) רכבי מימן, ראו כתבה שנעשתה במגזין אוטו מלפני שנתיים על ב מ וו מונעת מימן, טווח נסיעה קצר + לוגיסטיקה מסובכת ביותר על מנת לאחסן את המימן. 4) הבעיה היא לא מצבורי הנפט אשר קטנים כי אם ההתחממות הגלובלית, מכאן תבוא התקווה לצימצום הזיהום והמעבר לרכבים חשמליים ומי יודע אולי גם סולריים. הורדת המיסים על רכבים חשמליים + פיתוח התשתיות = שינוי משמעותי לכיוון אוויר טוב יותר.
  4. אל תמכור למישהו שלא מעריך את הרכב. היית לי מכונית שאהבתי ושמרתי עליה במשך שנים ( למרות התקלות). מכרתי למישהו וגילית שאחרי 5 חודשים הרכב ירד מהכביש. זה חבל מצער וכואב. הכי טוב למכור לקרוב משפחה.
  5. irork

    Take your kid to a car show

    כאחד שבירר את הנושא, החל מגיל שנה ניתן להסיע את הילד מקדימה כל עוד הוא במושב בטיחות המתאים לגילו. עד גיל שנה ניתן להושיב מקדימה כאשר גב הילד לכיוון הניסעה ואין כרית אוויר. זה בדוק בחוק. למרות זאת המקום הבטוח ביותר ברכב הוא במושב האחורי חגור עם חגורת שלוש נקודות.
  6. היית אחת כזאת שראיתי בפתח תקווה לפני כמה חודשים, תבדוק בשירשור הקודם. ההיא נעלמה ויכול להיות שהיא עברה לבני ברק. ביררת כמה הוא מבקש?
  7. הרכבים הגרמנים ידועים הריי בבטיחות לתא הנוסעים. רצית לשאול את מי שמכיר את הצירוקו. מישהו פעם סיפר לי שהיה לו צירוקו GTI ובי לרכב היה בתחתית מין קונסולה/ מאוורר ענק אשר יצר תת לחץ של אוויר מתחת לרכב, דבר אשר הצמיד את הרכב לכביש במהירויות גבוהות. האם זה נכון או קרוב לאמת?
  8. במודע מופיע רכב שנת 89 ב 5200 ש"ח בצבע בורדו
  9. הרכב בישראל ?
  10. גם אני הבחנתי בזו מקרית אונו וזה לא אותו הרכב מפ"ת. למרות שהצבע זהה. זו מקרית אונו נראת במצב הרבה יותר טוב , החלונות האחוריים שונים והיא ונמצאת בשימוש יום יומי.
  11. הוא גר ברחוב ליד הרכב, צריך לשאול את השכנים, מישהו בטח מכיר כי זו שכונה קטנה. לפני כשנתיים הוא ניסה למכור את הרכב, רצה אז 8K ולא הצליח למכור. אחכ הוא הוריד את השלט.
  12. איזו הרגשה נוראית לראות בזבוז כזה? הזהרו מחירי הברזל בעליה אז תשימו לב איפה אתם חונים.
  13. עוד רכבים מהסביבה, פיאט 131, סובארו 700 ואודי 80
  14. הסוזוקי קארי הזאת זהה בגודלה לסוברית. המנוע והגיר לא תקינים ולכן בעל הרכב אמר שהוא מתכוון למכור אותה לברזל בקרוב.
  15. באמת כתוב עליה crown והיא מודל 84, נראה ככלי נחמד, הרבה יותר גדול מL300 . וזה צולם בקיבוץ רמת הכובש. צילמתי את הסוברית טנדר מודל 84. רכב חמוד. אני ראיתי אחת כזאת נוסעת בצבע ירוק. משהומכיר אחת כזו למכירה מהשנתונים הללו?
  16. נראה לי שאתה מדבר על 128 מסוף שנות ה 70], אז גם הפנסים מקדימה היו מרובעים. פעם היית בחיפה 128 קופה עם פנסים מרובעים ולא 4 עגולים. משהו מהצפון ראה אותה פעם?
  17. ועוד כמה מקרוב
  18. עוד לקט של גוויות שמצאתי
  19. שכחתי, זאת פירסומת שך פיאט מהתקופה.
  20. הפגוש המיוחד והשתי דלתות היו סימן היכר למכונית, תגיד איך היו הביצועים?
  21. היית לי אחת מודל 74 ( בתמונה הקטנה) 1300 קופה במשך 7 שנים. ללא ספק מכונית מהנה וחזקה. תחזוקה פשוטה ( פיאט) אך הפח בעייתי. הדגם של ה 4 דלתות קיים בכמויות קטנות מאד לערכתי כעשרה. היה גם דגם ראלי מחוזק אך לדעתי הוא נעלם מארצנו. כבר בתחילת שנות ה90 כשקניתי אותו הוא היה במספרים קטנים. לעיתים הייתי מסתובב במגרשי גרוטאות כדי לחפש חלקים. בהצלחה בחיפוש, מידי פעם מופיעה כזאת למכירה, צריך לעקוב
  22. לגבי המשאית, יש בקרית אונו שתיים כאלו מרקיבות באחת החצרות. הנה שתי מכוניות שניתקלתי בהן.
  23. זה קשור לאולימפידה בסין
  24. פג'ו 104 מודל 82 עומדת מזה כמה שנים בחניה של מסעדת אנטבה באור יהודה. חיצונית היא נראת טוב
  25. טנדר פיאט פיורינו 87, במגרש מכרזים בפ"ת בקרית אריה מאחורי חברת " גלסקו "
×
×
  • תוכן חדש...