Jump to content

irork

  • הודעות

    971
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי irork

  1. irork

    מה לעשות עם הדאשבורד?

    זה דאשבורד של 128 פנורמה, זה דגם חדש יותר שגם לא נימכר בכלל בארץ למיטב ידיעתי. אני מצרף תמונה של הדאשבורד לאחר הרבה שעות עבודה, סגרתי את הסדקים ושיחזרתי חלקים שהתפוררו. שייפתי וצבעתי , מהחזית הוא נראה טוב אבל בחלק העליון לא תהיה ברירה ואני אדביק בד שחור (כנראה לבד). על הדרך גם הכנתי מקום לרדיו.
  2. כן פרק נחמד, ושוב אנו רואים שלא משנה כמה גדול וחזק הרכב וכמה הוא מצליח לעבור מיכשולים, בסופו של דבר הטויוטה אוספת את השברים מאחור.
  3. irork

    ביטוח חובה וצד ג ל205GTI

    חובה 2500?, נראה לי יקר, אצלי בפג'ארו החובה 1800 ש"ח וצד ג' 1000 כולל גרירה ושמשות. אולי תבדוק בעוד מקומות.
  4. irork

    מה לעשות עם הדאשבורד?

    תודה רבה לך אבל שני הדשבורדים האלו שונים ממה שיש לי. הראשון שייך לדור שני והשני דומה אבל אצלי פתחי האיוורור עגולים, הקונסולה של השעונים מעוגלת ויש מקום לשני מפסקי אורות ולא אחד כמו בתמונה. בכל אופן הוא גם רוצה 300 יורו לפני משלוח. אבל תודה בכל אופן. חזקי, האם יש לך תמונה של הדשבורד שלך לאחר העבודה של הרפד?
  5. irork

    מה לעשות עם הדאשבורד?

    למישהו יש ניסיון עם "אוטופיקס" בהרצליה? הבנתי שהם גם מצפים דאשבורדים
  6. irork

    מה לעשות עם הדאשבורד?

    פיאט 128 שנת 71. חיפשתי גם ולא מצאתי.
  7. irork

    מה לעשות עם הדאשבורד?

    הבחירה באפוקסי היית עקב הצורך לעצב חלק מההדשבורד שהתפורר. האם הסקאי עם הספוג גמיש? והאם גם ספריי דבק איכותי לא יעשה את העבודה?
  8. irork

    מה לעשות עם הדאשבורד?

    שייפתי את הדאשבורד וסגרתי את הסדקים עם אפוקסי. אחר כך החלקתי כמה שניתן, כעת אני מחפש חומר שאוכל לכסות אותו. ניסיתי עם בד דמוי סקאי אבל אין לו גמישות. מישהו אולי מכיר חומר דמוי סקאי שיש לו גמישות ואפשר למתוח אותו? בשיטוט באינטרנט נכתב על חומר שנקרא VINIL. מישהו מכיר את החומר? תודה
  9. irork

    מה לעשות עם הדאשבורד?

    מצאתי זמן לפרק את הדאשבורד ומה שגיליתי מתחת ללבד זה שישנם סדקים רציניים כפי שתיארתי שיהיו. ישה הרפד אמר לי שהוא לא יכול לתקן ושצריך לקחת לפחח!. האם מישהו מכיר בעל מקצוע שמתעסק בדברים כאלו? האם כדאי לי לנסות לתקן לבד? כי אני קצת מפחד שאני ההרוס עוד יותר. תודה ארן
  10. irork

    ריפוד גג חדש

    האם לדעתכם 500 ש"ח בשביל לעשות גג חדש בפיאט 128 זה הרבה?
  11. צביקה, רק בבקשה שהמפגש יהיה אחרי הצהריים לטובת אלו שאין להם מזגן.
  12. נמרוד אל תתנצל, הפיאט בהחלט מתאימה לדעתי לשרשור. הרבה רכבים "עממיים" נעלמו מנוף ארצנו מאז התחילה הגריטה והבודדים שנשארו יהיו נדירים מאוד בעתיד. אז אם אולי מישהו יסתכל בשירשור ויחליט לנסות להציל נפש אחת אז שירתנו את מטרת השירשור. אפילו אם הרכב יהיה אספנות רק בעוד 5 שנים. מספיק להסתכל על הרכבים שנוסעים בכבישים ולראות כמה מעט רכבים נשארו משנות השמונים.
  13. irork

    וולוו עם 3 מיליון מייל

    איזה יופי הקשר בין האדם למכונה למשך כל כך הרבה שנים. האם לדגם הזה קראו גם המלאך?
  14. למה כיסוי לא טוב? זה מכסה להם מצויין את האוברדרפט!
  15. irork

    טנדר סוסיתא12

    רכב מקסים. אני חושב שהארגז מתאים לרכב ולתקופה שלו. אני זוכר גם שהיו סוגרים את הארגז מהצדדים עם תריסים, תחשוב על זה.
  16. irork

    כיוון הצתה

    בפרוק של הטיימינג סומן הנקודה והרצועה החדשה הורכבה בדיוק במקום. אם היית מתפספסת שן אך ניתן לעלות על כך? וכמו שאמרתי הצילצולים נישמעים רק בהילוך רביעי ולא חזק.
  17. irork

    כיוון הצתה

    חזרתי לנקודת ההתחלה, האם משהו יכול להמליץ לי על חשמלאי באזור השרון או פתח תקווה שמתעסק עם כיוון הצתה ברכבים ישנים? תודה
  18. irork

    כיוון הצתה

    התכוונתי האם חשמלאי יהיה מקצועי יותר לעומת מכונאי שמכוון לפי השמיעה?
  19. irork

    כיוון הצתה

    טוב אז ביררתי עם המוסכניק, בנוסף לרצועה הוא גם החליף מחזיר שמן בקאמשאפט ולכן היה צריך לפרק את המפלג. לטענתו אני צריך רק לחזור אליו לכיוון וכי הרצועה יושבת בסדר. הבעיה שהוא מכונאי ולא חשמלאי , השאלה היא האם מכונאי אמור לדעת לכוון? (אני גם לא בטוח שיש לו את הפנס שעושה הבזקים.
  20. לחברי הפורום החלפתי בשבוע שעבר את רצועת הטימינג, מאז בנסיעה בהילוך רביעי אני שומע צילצולים (מהמנוע ולא מהפלאפון). מישהו מכיר חשמלאי באזור השרון או פתח תקווה שמתמחה בכיוון הצתה? תודה
  21. נראתה בכפר סבא, האודי 100 קווטרו (4 דלתותו) שנת 84 כמובן, במצב חדש (ואני לא מגזים). לצערי לא היית עלי מצלמה.
  22. עבורי ועבור שלגיה זה היה מפגש ראשון ולמרות החום היה נחמד מאוד. תודה רבה לצביקה וגיא על היוזמה. ויש גם תמונות:
  23. שלומי שלום גם אני התחלתי לגלות עניין בתחום לפני כמה שנים. במשך ארבע שנים למדתי את הנושא, קראתי , שאלתי, נפגשתי עם אספנים וקיבלתי כמה שיותר אינפורמציה על הנושא. מהרגע שהחלטתי להיכנס לתחום ועד שמצאתי את הכלה המתאימה עברו שנתיים של חיפושים. כיום לאחר שנה מאז שרכשתי את הרכב אני מבין שהלמידה הזאת הכינה אותי לשיפוץ. אז קח ת'זמן , חפש רכב שמעניין אותך ובהצלחה.
  24. לאוהבי הסובארו, סובארו שנת 83 שלוש דלתות (א'צבק) במצב טוב עומדת בחצר ברמות השבים כמו זו שבתמונה
×
×
  • תוכן חדש...