Jump to content

irork

  • הודעות

    971
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי irork

  1. אז מה יש לנו בינתיים?
  2. נראה טוב מאוד, כל הכבוד. אני מניח שמדובר בדגם עם 4X4 נכון? והיכן קנית את הפלצ'יב?
  3. כמובן שאתה מעוניין גיא. בדקת מה עם זאת מהרצליה?
  4. אני ושלגיה נגיע אחלה בחירה של מקום
  5. כמתנדב לשעבר מה שקובע הוא מה שכתוב בחוק, בחוק כתוב שכל ילד חייב לשבת במושב ריסון בהתאם למשקלו ומקובע לרכב . במקרה זה גם אין הקלות מטעמי שנת יצור של הרכב. אין כאן מקום לפרשנויות, אם אין חגרות אז אתה לא יכול לקשור את המושב ולכן הילד אסור לנסוע איתך.
  6. וואוו, זה הולך להיראות מדהים.
  7. irork

    רפד באיזור פ"ת

    על איכות משלמים! אם אתה רוצה בזול אז יש בכפר קאסם רפד "אמין"
  8. האם מתוכנן מפגש בקרוב?
  9. יש לך קישור לנורות כאלו?
  10. הי ערן בהצלחה עם הפחחות. על איזה צבע חשבת ללכת?
  11. לי היית בעיה דומה ב 128, הנורות היו רק 3W והחלפתי אותן ל 5W וזה עולם אחר.
  12. אלו לא רכבים אקזוטיים שיכולנו רק לפנטז לנהוג עליהם כשהיו חדשים, אלו הרכבים שהיו לנו כשהיינו צעירים, לאבא,לסבא או לשכן. אלו רכבים שנעלמו מהנוף ונשכחו מזמן בתודעה. זו הסיבה שהרכבים האלו מעלים חיוך כאשר נתקלים בהם שוב בכבישי ארצנו. הם מחברים אותנו לתקופה שהיית, לנוסטלגיה האישית, לא משנה כמה משעממים ולא נוצצים הם היו. הפיאט 128 היית בדרך לברזל כמו שמאות מאחיותיה ננחלדו ונעלמו, ואין זה מובן מעליו שרכבים כאלו עוד שורדים כמו שרכבי ספורט מבוקשים תמיד יהיו. בנוסף זאת גם אספנות low budget, לאלו שמתעניינים בתחום ורצים להיכנס אליו אבל מוגבלים בסכומים שהם מוכנים להשקיע בו מכל מיני סיבות. זה פותח את התחום לאוכלוסיה רחבה יותר וזאת נקודה חשובה מאוד בכדי לא ליצור לתחביב שם של תחביב לעליתות בלבד. וכן, אני מאמין שאפילו יונדאי או מזדה 3 יהיו אספנות אם יהיו רכבים כאלו שישרדו את הזמן והגריטה, אבל הרבה פחות, כבר היום כשהרכבים בני 15 שנה, קשה מאוד למצוא להם חלפים מה גם שהכנסת המחשבים לרכבים יוצרת בעיות נוספות. ארן
  13. irork

    בולדוזר או ג'יפ?

    הנושא מזכיר לי את הג'יפ הבא שראיתי לא מזמן.
  14. כאחד שאין לו מזגן ברכב ההגעה למקום מוצל חשובה מאוד. אני פעם הייתי בנוקיה ובאמת השמש והחום העיקו מאוד. אני בעד להעביר את המפגש לר"ג. במפגש היו גם הרבה עוברי אורח שצפו ונהנו וגם זה חשוב. אם יש מישהו שמקורב לראש העיר אז אולי אפשר לבקש לסגור את החניה לשעתיים בחסות העיריה ועל הדרך שישימו פסי האטה וזה ירחיק את המשתוללים.
  15. לא יותר פשוט להגיד שזה בחניה שמצד שמאל של האיצטדיון מול אווזי.
  16. בכפר סבא, טנדר סובארו שנת 81 (הצהובה למי שמכיר), עומד הרבה זמן ומחליד לדעת.
  17. irork

    קרבורטורים מיידע

    מישהו מכיר אתר דומה לרכבים יפניים?
  18. irork

    התחדשתי לי בZX300

    תתחדש, שמח שנפל לידיים מסורות. טיסה נעימה
  19. תנסה אקונומיקה
  20. irork

    מה לעשות עם הדאשבורד?

    אחרי שלושה שבועות והרבה שעות עבודה סיימתי עם הדאשבורד. לא היה הרבה מקום לרדיו ז הוא בולט קצת החוצה. הרדיו שהיה פעם במכוניות היה קטן יותר בעומק. הפאנל דמוי עץ עשוי מקרטון קשיח שציפיתי במדבקה דמוית עץ ומסביב הדבקתי סרט ניקל, די פשוט.
  21. אם אין לך בעיה לנסוע לכפר קאסם אז יש לי פחח בשבילך במחיר שפוי. לגבי השוטר, כמתנדב מתמי"ד הרבה שנים, אני יכול לומר לך שזה מאוד תלוי על איזה שוטר נפלת. בגדול זה ממש לא יעניין אותו שיצאת קודם ונתקעת בפקק, מה גם שבשבע ההוקר זו לא שעת השיא של התנועה.
×
×
  • תוכן חדש...