Jump to content

Dj Shai

  • הודעות

    463
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Dj Shai

  1. תמיד עדיף חדש.
  2. אני אישית הייתי מעדיף פאביה , שומרת על הערך יותר , אלגנטית וקלאסית יותר ועיצוב פנים קשיח יותר.
  3. שאל את כל בעלי השברולט , יגידו לך שלא הכי אמינה , מכיר בעלים של אפיקה ואבאו שטיפלו באוטו מוסך מורשה מיום היוולדו והלך ראש מנוע פעמיים. אני לא הייתי מתקרב כי שברולט זה שקט לשנתיים- שלוש גג.
  4. אין כמו איכות החומרים של פעם יש לאבא שלי 306 94 הרכב ללא סדק וקילוף בפנים.
  5. הקפצה
  6. הרכב לשם הדוגמא איביזה 2001 פרטית רגילה לא ספורטיבית
  7. האם שיחקו בקילומטרז' עוד בזמנו שהיו יכולים ? או שזה פשוט אפשרי שרכב שנת 2001 יד 8 עם 130,000 ק"מ ?
  8. כל רכב והמחלה שלו
  9. זה העיקר. אבל אני מדגיש שאנשים עם בעיית קשב וריכוז משתגעים באוטומט!
  10. קרה לי בדיוק מה שקרה לך , התקשרתי אליהם לברר נתתי להם מספר טלפון שלי שיבדקו מה הולך עם המודעה , אומרים לי שאני סוחר :lol: עוד ישראלים טיפוסיים נו ... כל החיים שלי פירסמתי שם 5 מכוניות וכבר סוחר ? מפה לשם הם דרשו 700 ש"ח חדשים בויזה לפירסום של 10 מכוניות בחצי שנה. תפרסם עם מספר אחר שעוד לא פירסמתה ביד 2 איתו , עד שגם יחליטו שהמספר הזה שלך הוא יהיה "סוחר". בעיה רצינית
  11. זה כבר מתכון לרגל תותבת ...
  12. לא נתקל בפקקים ביום יום , הנסיעה לעבודה שלי היא הלוך 25 דקות וכך גם החזור בערב. אבל בחגים ושבתות אולי כן.
  13. 307 XSI. מצרפתיה ספורטיבית - עוברים לצרפתיה ספורטיבית.
  14. יש לי 5 שנים רשיון ורק עכשיו זאת האוטומטית הראשונה שלי , אוטומט ללא ספק גורם להתעסק עם שטויות לאנשים שיש להם קצת קשב וריכוז :roll: כמו לבדוק הודעות ווצאפ , להתעסק עם המערכת , או כל מיני שטויות וגאדג'טים באוטו , אילו ידני גרם לי רק לנהוג ועם קלאץ לחוץ וראשון בפנים ברמזור אדום , האם זה באמת נכון ? איך זה אצלכם ?
  15. דווקא מכונאים אמרו אל תתקרב ל1.4 הוא רגיש ועדין ה1.6 מוצלח וחזק יותר ומורכב ב307
  16. והיא גם מזכירה אותה בגודל והיא מן קולט מחודשת לפי העין למעט המנוע , הם היו יכולים להצליח כפליים עם שם חזק מהעבר לא?
  17. צודק אבל עדיין רכב קטן ופרקטי בגודל ה206 וספייס עם תא מטען מעט גדול יותר. אבל זה הונדה.
  18. הונדה ג'אז
  19. חשוב לי ביצועים ואחיזה כמו החסכון
  20. מדובר על שנים 2003-2005 ידני , איך הרכב בשוואה ל206 1.4/1.6 ידני ? ברור שהביצועים של ה206 מנצחים אבל מה ההבדל בין הצריכת דלק ובכללי מה עדיף ? ה206 מדובר על 2001-2004.
  21. אני איתך זה דייהו בתחפושת עוד מתקופת האבאו
  22. הג'ק נכנס ואז הפלסטיק יושב עליו , שחק עם זה. ושהג'ק יהיה במצב שוכב.
  23. זה לא מכליל את כל הצרפתיות , אם אתה אומר לי C5 החדשה או 407/8 אז מעדיף אותם. אבל פלואנס זה נוראי.
  24. ירוק בהיר הכי יפה
  25. אני 1.85 והיה לי כזאת חצי שנה סדאן (לא שזה משנה) ונהנתי מהנוחות שלה!
×
×
  • תוכן חדש...