Jump to content

Dj Shai

  • הודעות

    463
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Dj Shai

  1. יש כאן למישהו באזור רמלה לוד ?
  2. אהלן מתעניין ברכישה של ספייס , יש מחלות ידועות חוץ מהגה סיטי ? וההאם ההבדלים משמעותיים בין ה60 כוח סוס ל80 כוח סוס ? ויש הבדלי איבזור?
  3. לאחר חוויות של תקלות בפג'ו 206 [הפג'ו האחרונה שאני נוגע] המליצו לי על פונטו ספיייס , קיימות עם תכונות נחמדות של 150,000K ויד שנייה ? מה המחלות חוץ מהגה סיטי ?
  4. אבל זה אותה רמת הגימור לא?
  5. הדולר הוא הדולר , ושר התחבורה הוא ישראל כץ.
  6. בכל רכב שלי עשיתי לא משנה מה המוצא שלו , אני אוהב גם את האיתותים בכנפיים קבועים ומהבהבים שמשתמשים בוינקר.
  7. הסדאן מגיע עם טמבונים בצבע הרכב לעומת זאת ה5 דלתות הנפוץ יותר מגיע עם טמבונים שחורים שזה פחות אסטטי ויפה לעין , האם קיימת סיבה מוצדקת?
  8. צרפתיה, 206.
  9. הדבר הטוב הוא שפעם יפנית סדאן 1600-אוטומט עלתה היום במחיר של ספארק..
  10. הונדה תמיד יקר לא יעזור
  11. זה פשוט יפה. כמו רכב אמריקאי. זה אלגנטי
  12. הסיויק קופה תצליח אם תהיה במחיר שפוי
  13. תלוי אם החלק של האור חניה בא לבד כמו ב206 או להבדיל בלאנטיס שצריך לעשות איתות קבוע , מה שבטוח רק כתום זה יפה
  14. אני מניח שכמו כל הפשוטי עם , המחשבה היא שיפני הוא האמין ביותר , אפילו שזה מחשבה של פעם. אגב חזרתי למחשבה הזאת אחרי שעברתי לא מעט צרפתיות.
  15. יש אימפרזות ידניות בשנים האלו
  16. טוב אז מגיע דלק מה זה יכול להיות?
  17. הבאתי מכונאי והוא אמר שזה בגלל החלק הזה , אולי חשמלאי יידע בוודאות מה התקלה שהרכב לא מניע? הנה זה החלק שאמרו לי מה הוא עושה ומה השם שלו?
  18. Dj Shai

    i20 או מאזדה 2 ?

    אני בעד I20 נוחה יותר פחות רעשנית וקופצנית והנסיעה רגועה יותר
  19. ה1.6 הוא לא TSI ולכן הוא פחות מומלץ , מנועי TSI נחשבים מהירים וחסכוניים.
  20. קיה סיד תהיה זריזה יותר ואמינה יותר עם פחות רעשי נסיעה
  21. גטס חסכונית וחלקים זולים יותר אין ספק אבל פולו נוחה ואיכותית יותר.
  22. קיבלתי רענון נהיגה בדואר כי יש לי 5 שנים על A2 , ההזמנה ליפני חצי שנה אמרו לי שזה תופס עד שנה זה נכון ? במה זה כרוך ?
  23. יש לך מיצובישי ספייס סטאר. אם שחכתה לרגע.. אנשים כמוך לא ראוים להביע דעות על אנשים אחרים. אז אנא.
  24. אני נהג בחברת השכרה ונהגתי על כל הרכבים האפשריים.
  25. יש לי רק משהו אחד להגיד לך , רק לא מאזדה פורד יונדאי. אני בכלל חובב מושבע של צרפתיות אז ככה שבאמת לא איכפת לי. אני מדבר על המצב הנתון בשוק חכמולוג.
×
×
  • תוכן חדש...