זה ברור שהמתח לא עולה פי 2 ביציאה
אנחנו מדברים על משהו אחר
המתח עולה פי 2 אם אתה מחבר ב BRIDGE ! ז"א תיהיה לך יציאה אחת אם פי 2 מתח
עכשיו ברור ? וכל הנוסחאות שלך אני מכיר אתה לא צריך לדאוג
לעשות גישור ב 4 אום או לחבר 2 אום לכל יציאה זה אותו הספק, זה אותו מאמץ של המגבר, אין הבדל בינהם.
Sefiאתה טועה!!!!
בגישור המגבר מכפיל את עצמו כמעט פי 4
ב2 אום היציאה מכפילה כמעט פי 2!!!
בריג' אי אפשר לגשר!