Jump to content

SUB

  • הודעות

    428
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי SUB

  1. אחי לך על המגבר הזה מגבר סוף שאל את b.r יש לו 1 כזה שמפעיל זוג רמקולים של POLK וסאב של פיוניר 305C שומעים פיצוץ
  2. אני לא זורק השארות!!! זה דברים בדוקים שקיימים כמעט בכל מגבר וזה גם נוסחאות כפי שציינו כאן לפני ואני רוצה שתראה לי מגבר שלא מכפיל את עצמו בבריג', לפני שאתה סתם רושם הודעה תחשוב בכלל על תוכן ההודעה מה אתה רוצה לרשום ואם בכלל אתה רושם דברים הגיוניים!
  3. שמעת את הפיוניר בתיבה פתוחה? שמעתי אותו בתיבה המקורית שלו אטומה של 42 ליטר. ושמעתי אותו בתיבה פתוחה של 60 ליטר ונשארתי תקח תפיוניר הוא הכי חזק מבין השלושה, בתיבה פתוחה הוא ממש חייה ***עריכה*** קח 2 פיוניר ומונובלוק וישאר לך עודף
  4. זה ברור שהמתח לא עולה פי 2 ביציאה אנחנו מדברים על משהו אחר המתח עולה פי 2 אם אתה מחבר ב BRIDGE ! ז"א תיהיה לך יציאה אחת אם פי 2 מתח עכשיו ברור ? וכל הנוסחאות שלך אני מכיר אתה לא צריך לדאוג לעשות גישור ב 4 אום או לחבר 2 אום לכל יציאה זה אותו הספק, זה אותו מאמץ של המגבר, אין הבדל בינהם. Sefiאתה טועה!!!! בגישור המגבר מכפיל את עצמו כמעט פי 4 ב2 אום היציאה מכפילה כמעט פי 2!!! בריג' אי אפשר לגשר!
  5. אני איתך אדי הפיוניר הכי טוב למחיר הזה ובטוח שהוא לא יעבור את ה15 קילו!...הסאב איכותי וגם עוצמתי
  6. למה שלא תשים את 2 הסאבים על המגש האחורי???....זה מיועד לסאבים האלו
  7. זה BOSS לא חיקוי וזה BOSE לא חיקוי אלו 2 חברות שונות!!! אחת שמתמחה לבית שהיאBOSE ואחת שמתמחה לרכב שהיא BOSS
  8. באיזה רכב מדובר?...אולי לא צריך לחתוך
  9. אני חושב שבעוזי רדיו מוכרים שלט אל חוטי ב300 שקל שיתאים לך
  10. ועוד מה זה היה ביומולדת של הנהג שנפצע זה שאח שלו מת ז"ל בני זונ*******ת צריך להרוג אותם
  11. או הלבן
  12. עוד דבר.......כמה שהמספר יותר נמוך ככה הכבל יותר עווה ומעביר יותר זרם לדוגמה: 2 גייג יעביר יותר מ4 גייג ויותר עווה גם
  13. זהו?????....רק 3 אנשים?...מה אתם עושים צחוק?
  14. מי בא היום למפגש בצפון?
  15. החום יכול לעוות לך אותם למשל את הפלסטיק של הטוויטר וגם לייבש לך את הגומי שבא מסביב לממברנה (זה שמחבר בין הממברנה והגוף של הרמקול עצמו) שים תגריל וזהו עדיין יקבל חום ושמש אבל פחות וגם יגן לך עליו
  16. חחח......אתם יודעים כמה מוכרים את הזיוף הזה ביפיע רק רשום עליו בוס במקום מאק אדיו 1400 שקל....נקרעתי על המוכר בצחוק
  17. איך????.....נאון של בית זה 230 וולט! באוטו יש לך כולה 12 וולט ובמצב שהרכב מונע 13.7! היא לא תדלוק לך הנאון ואם אפשר אז פרטו בבקשה איך לעשות
  18. זה לא 303 בכלל.. 303 זה דגם ישן ישן מאד מאד חלש אבל הכי איכותי מכל הפיונירים. לא שווה יותר מ200 המגבר לדעתי זה המגבר בקישור והוא מספיק לסאב. וטוויטרים אם זה אלה אם הקירור שמן אז הם מאד מאד איכותיים אני מת עליהם. אז זה שווה.. הרווחת פה איזה 150 שקל. אופס עדיין צדקתי בקשר למגבר
  19. שווה מאוד!!!!!! בוואלה במכירה פומבית הוא עולה 1000 שקל מחיר התחלתי http://shopping.walla.co.il/shopmind_portal_heb/auctionProd.asp?auction_id=1244577
  20. תמיר פלטיניום אודיו 1200 יש לו?...ואם כן ב450 יעשה אותו? אם כן אני חוטףףףףףףףף
  21. אוקיי חבר'ה המסלול השתנה לטורקייה! יש משהו שם?
  22. http://www.e-net.co.il/Product.asp?productid=1033
  23. עוד כ3 שבועות אני טס לצרפת אני רוצה להביא מגבר. מאיפה כדאי להביא מהדיוטיפרי או צרפת? איך המחירים בצרפת בכלל כדאיים? ואיפה אפשר לקנות בדיוטיפרי או צרפת מגבר ואיזה? שיהיה לפחות 100 ארמס ליציאה 4 ערוצים תקציב עומד על 700-1000 שקל
  24. הסאב חלש אחי והוא גם לא שתי סלילים!
×
×
  • תוכן חדש...