Jump to content

SUB

  • הודעות

    428
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי SUB

  1. matan_z אתה מבלבל פה את כולם 540 זה הדגם של המגבר לא העוצמה שלו ב2 אום ולכן אני חשבתי ככה אין הרבה מה להוציא מהמגבר הזה
  2. הנתונים שם בכלל לא של הסאב הזה הסאב בכלל שחור כמו בלינק שציינתי קודם זה שבתמונה שלך זה ה600 וואט
  3. 500 ארמס .....אל תתפוס אותי במילה ככה זה נראה לי
  4. עוד דבר לא כל מגבר בעל 4 ו2 ערוצים או יותר יכול לרדת ל1 אום או 2 אום!...מונובלוק כן וכך המגבר מנוצל כולו ושייקה תגיד לא נמעס לכם לריב כל הזמן? ?
  5. אין לפיוניר דגם של 800 וואט עם יהלום!...יש רק את השחור שרשום באמצע פיוניר הדגם הוא 305C כך הוא נראה: http://www.pioneer-eur.com/eur/product_detail.jsp?product_id=2599&taxonomy_id=25-130 וזה עם היהלום זה ה600 וואט הוא כסוף עם יהלום הדגם הוא 304C ויש גם304F אותה צורה רק הוא פייר אייר בלי תיבה כך הם נראים: http://www.stereo4sale.com/shop/product_info.php?products_id=101&osCsid=ef3c063e8d7d41a9f2ca8edb7a138ff5
  6. למה לך ללכת על מגבר יקר שלא יפתח לך את הסאבים??? .....לך על המונובלוק של לאנזר מגבר מ-ע-ו-ל-ה
  7. אם יש לך סאב אז תשאיר את החורים (בתפקיד הפירים)
  8. מה קשור לאנזר ,מה??????? :crazyeye: :crazyeye: קשור ועוד איך המונובלוק של הלאנזר 1200D נותן ב1 אום 600 ארמס!!!....תאמין לי ש2 כאלו יפתחו לו את הסאב עד הסוף ובמחיר ברצפה
  9. רוצה תופים חיות.....(סאבים)....חחח...... אחי זה פשוט הרג אותי המילה הזאת תחסוך 1600 שקל תביא 4 סאבים של פיוניר 305C 2 של 10 אינץ ו 305C2 של 12 אינץ כמו שאתה רוצה ואני מבטיח לך שאתה לא תוכל לשבת באוטו עם 4 כאלו ...
  10. היה מפגש קטלני אבל צריך עוד אנשים
  11. סדרה כחולה הם מצוינים במיוחד ה260 וואט
  12. מן הסתם הרמקול הלבן ה300 וואט קח את הרמקולים של הסדרה הלבנה היא יותר מוצלחת מהשחורה שומעים בהם יפה
  13. זה בגלל שהסדרה הלבנה יותר חדשה ומוצלחת
  14. תבדוק שאחד החוטים של היציאת לא נוגעים אחד בשני אני בטוח שזה הבעייה אולי איזה סיו (סיווים-אם ככה רושמים את זה) נוגע ביציאה השנייה
  15. מה מחובר על המגבר ואיך?
  16. תסתכל אם רשום מאחורי הסאב Free-Air Subwoofer או F-304
  17. בינתיים החצי מחיר של 1100 ש"ח הוא: 550 ש"ח הבאסים זה לא קשור יותר לרמקולים להספק ולטיב שלהם? גם וגם.....גם קשור לקרוס שבHU וגם לתדר שהרמקול יכול לנגן
  18. blackmazdaF אתה יכול להעלות תמונות של המערכת שלך באוטו?
  19. ליציאת RCA יש עוצמה נמוכה, והיא לא יכולה להזין סאב! DDDIABLO שאמרתי חוץ מיציאת הR.C.A אז לא התכוונתי שהיא זאתי שמפעילה תסאב היא זאתי שמתחברת למגבר ומעבירה מתח למגבר ולא לסאב!!!
  20. תחליט....מצד אחד אתה אומר שאתה מתקין אצל בעל מקצוע ומצד שני אתה אומר אם זה היה כל כך פשוט אז היית עושה את זה אני במקומך הייתי מחבר בודק זה לא עבודה קשה לחבר מגבר!..אין לך מה להפסיד לפחות זה יותר חזק מהמגבר של הHU שלך!
  21. תקנה 2 סאבים של הפיוניר 800 ותראה מה זה עוצמה ואיכות! וישאר לך עודף!
  22. אתה בטוח?! יש הד-יוניטים - כמו שלי לדוגמא שיש בהם אפשרות שליטה על סאב וופר... אז אולי בכל זאת אפשר לחבר סאב קטן ולא חזק ישירות להד-יוניט... איזה שטויות!........אתה אולי יכול לשלוט על הסאב לחתוך אותו את התדרים להגביר בנפרד אבל לא לחבר אותו ליציאה בתוך הHU שהיציאה הזאת תפעיל תסאב אין למגבר של הHU מספיק כוח ועוצמה להפעיל סאב.....(חוץ מיציאת הR.C.A)
  23. אם אתה שם סאב אז אתה חייב מגבר!...מה התקציב שלך אולי נוכל למצוא לך מגבר וסאב במחיר
  24. שטויות, לא יקרה כלום
×
×
  • תוכן חדש...