לפי כחודש קניתי מגבר חדש תוצרת פייל, היה לי כבר ברכב מורכב מגבר של אודיו גודס.
הכל טוב ויפה הרכבתי את המגבר חיברתי אותו לזוג סאבים, ואת המגבר השני לזוג רמקולים.
על מגבר הפייל יש פיוז של 40 אמפר ועל האודיו גודס 25 אמפר.
כמובן שהצריכה המקסימלית של שתי המגברים בייחד היא , 65 אמפר.
שמתי פיוז של 60 אמפר וכבל של 4 גייג'.
שבוע אחרי שהמערכת עובדת חלק ויפה יש בעייה .
הרכב לא מתניע, הנעתי את הרכב בעזרת כבלים יום אחרי לא מניע עוד הפעם.
אמרתי אולי מצבר התחדשתי במצבר חדש של 65 אמפר.
כמובן כל יום אני משחק במערכת בכיוונים, אני אציין שלפני כשבועיים קניתי מצבר חדש.
היום אחרי שהאוטו לא הנעתי אותו לפחות 5 ימים, החלתתי לכוון עוד הפעם את המערכת שיחקתי איתה בערך כ20 דקות לפעמים על עוצמה מלאה לפעמים לא.
רציתי לבדוק את עיניין הארסיאיי של אפשרויות המונו והסטריאו אז הפכתי.
הלכתי לבית ושעה אחרי באתי להניע תאוטו אני בא להניע האוטו לא מניע!!!.... .
עוד הפעם הנעתי עם כבלים.
התייאשתי אני רק אציין שהHU והמגברים לא מחוברים לסוויץ' אלה למצבר ישירות.
אני לא יודע מה לעשות יכול להיות שהאלטרנטור הלך?.....לא מטעין לי את המצבר?...האלטרנטור הוא 75 אמפר אני צריך לבדוק את זה עוד הפעם בספר.
חבר'ה עיזרו לי .
תודה רבה לעוזרים.