Jump to content

SUB

  • הודעות

    428
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי SUB

  1. קח אותו למעבדה רק שם יוכלו להגיד מה הבעייה
  2. היום בבוקר הנעתי את הרכב והניע ישר הכל בסדר. וכדי להיות בטוח שיש טעינה וכדי לוודאת שהאלטרנטור בסדר הלכתי לחשמלאי והוא בדק אם יש טעינה באלטרנטור ואמר שהכל בסדר ויכול להיות הסיבה שלא הניעה בגלל שבאמת כמו שאלפיין אמר ערכתי את הכיוונים בלי אוטו מונע. תודה לכל העוזרים.
  3. אייל התכוונתי שבד"כ מחברים מגבר על קו משלו. והיום כל מגבר כמעט צורך כ25 אמפר ומעלה.
  4. אם הוא עדיין לא היה בשימוש אז אתה תראה בחלק העליון של הרדיו 2 ברגים, פתח אותם עד הסוף תוציא אותם וזה יעבוד.
  5. הכרחי ואם יש לך לינק למגבר נוכל להגיד לך איזה עווי של כבל לשים ואיזה פיוז
  6. אין בעייה, תודה לכם מחר אני יחזור עם תשובה.
  7. המצבר חדש בניילון הגיוני שכבר נגמר גם אחרי עבודה של 20 דק'? ועוד דבר המצבר ניזוק לי בגלל שכבר התרוקן זה יקצר מאורך החיים שלו? מחר אני יעשה עם האוטו סיבוב ויראה אם הוא מניע ישר תודה.
  8. הHU לא מחובר לסוויץ'. וכן אני מבצע את הבדיקות בלי הנעה. המנוע לא נכבה לי לאחר נסיעה וגם כשהאוטו עומד לא כבה לי אף פעם המנוע אבל, לפעמים הוא עובד על טורים ממש נמוכים (אם זה קשור)
  9. לפי כחודש קניתי מגבר חדש תוצרת פייל, היה לי כבר ברכב מורכב מגבר של אודיו גודס. הכל טוב ויפה הרכבתי את המגבר חיברתי אותו לזוג סאבים, ואת המגבר השני לזוג רמקולים. על מגבר הפייל יש פיוז של 40 אמפר ועל האודיו גודס 25 אמפר. כמובן שהצריכה המקסימלית של שתי המגברים בייחד היא , 65 אמפר. שמתי פיוז של 60 אמפר וכבל של 4 גייג'. שבוע אחרי שהמערכת עובדת חלק ויפה יש בעייה . הרכב לא מתניע, הנעתי את הרכב בעזרת כבלים יום אחרי לא מניע עוד הפעם. אמרתי אולי מצבר התחדשתי במצבר חדש של 65 אמפר. כמובן כל יום אני משחק במערכת בכיוונים, אני אציין שלפני כשבועיים קניתי מצבר חדש. היום אחרי שהאוטו לא הנעתי אותו לפחות 5 ימים, החלתתי לכוון עוד הפעם את המערכת שיחקתי איתה בערך כ20 דקות לפעמים על עוצמה מלאה לפעמים לא. רציתי לבדוק את עיניין הארסיאיי של אפשרויות המונו והסטריאו אז הפכתי. הלכתי לבית ושעה אחרי באתי להניע תאוטו אני בא להניע האוטו לא מניע!!!.... . עוד הפעם הנעתי עם כבלים. התייאשתי אני רק אציין שהHU והמגברים לא מחוברים לסוויץ' אלה למצבר ישירות. אני לא יודע מה לעשות יכול להיות שהאלטרנטור הלך?.....לא מטעין לי את המצבר?...האלטרנטור הוא 75 אמפר אני צריך לבדוק את זה עוד הפעם בספר. חבר'ה עיזרו לי . תודה רבה לעוזרים.
  10. קח חתיחה פלסתיק שחורה, תתקע אותה בחור ועם מלחם תחמם.
  11. למה שלא תקדח חור? מתחת לפני גובה הדשבורד מהמנוע לתא הנוסעים. אצלי בלאנסר קדחתי חור מתחת לגובה של הדש' וזה עובר מצידו של הרכב.
  12. SUB

    מצבר של לאנסר

    מתוך 28 אנשים שקראו את ההודעה, אף אחד לא יודע כמה אמפר המצבר, וכמה אמפר מספק האלטרנטור?
  13. יש לי מצובישי סופר לאנסר כמה אמפר המצבר שלה אמור להיות? וכמה אמור לספק האלטרנטור שלה?
  14. תבקש מהפחח שצובע לך את הרכב שיצבע לך באותו הצבע את הבקליות. אני לפני כחצי שנה בערך צבעתי עם ספריי שחור בלאנסר שלי את הבקליות מאחור ובאורות האיתות. וכמובן שהגעתי לטסט לא רצו להעביר זה היה באור יום והבוחן לא ראה בכלל את האור. חזרתי הביתה ומחקתי הכל עם נפט. בקיצור לא יודע אם זה חוקי או לא אבל שווה את זה. בהצלחה לך.
  15. מה יעזור לך תמונה? שני הסאבים זהים לחלוטין. כמו שמיסטר אודיו אמר גרסת הF זה פריי אייר שאמור להיות על המגש או בתא המטען. וגרסת הC היא מיועדת לתיבה של 34 ליטר.
  16. קודם כל לך על הפיוניר כמו שכולם אמרו. הבעייה בסוני היא שכל דיסק עם הסריטונת הכי קטנה הוא מתחיל להשתגע כל שיפשוף הוא מתחיל לקפוץ תאמין לי מיניסיון ואני מכיר את הHU הזה, רק שזה מחובר לצינג'ר של סוני ועדיין אותה חארטה. הפיוניר עדיף לא מזיז לו הסריטות האלו ולא קופץ כמו הסוני לך עליו. שיהיה בהצלחה.
  17. גם להורים שלי יש בעייה דומה לפעמים הרמקול עושה רעש כזה של חרחורים והשני לא. מדובר ברמקול 6.5 של קנווד אלה של ה160 וואט פתחתי כדי לראות שהוא לא משוחרר מהברגים שלו כלוםםם וזה קורה לא בווליום גבוה ורק שהבאס על - זה קצת שותק.
  18. הלאנזר 1200D מוציא ב2 אום 750 ארמס! מה רע בזה ג'ניה? אין מגבר אחר בתקציב הזה.
  19. לכמה גייג' משתווה כבל מתח של 16 מילימטר?
  20. לא עובדת
  21. לי יש ניסיון היה לי בעיית רעשי אלטרנטור ומה לא עשיתי מינוס חדש לגוף של הרכב לא יותר מחצי מטר, הרחקתי R.C.A מקבל המתח, R.C.A חדש ב50 שקל ממש הכל ולא עזר. שמתי משתיק רעשי-לא עזר! עד שהחלפתי את הרדיו דיסק הכל הסתדר, מתברר שהיציאה מהHU למגבר הלכה אני יודע מה, בקיצור תגיד לו שינסה עם רדיו דיסק אחר לחבר לאותה מערכת בלי לשנות כלום. *עריכה* רציתי לציין שהרדיו דיסק הקודם היה של איווה לא זוכר תדגם, 900 ומשהו.
  22. הכל נמצא פה: http://www.autosound.co.il/main.asp?url=content/users/lidi527/index.html
  23. אייל זה נראה לך נורמלי??..2 מגברים30 אמפר? מייק מייק מי סיפר לי?.אני לעצמי הגעתי לאמפר המקסימלי 30+40=70 ואםהחיווט לא מתאים כאילו מבחינת עובי כמו המצב שנמצא כרגע אצלי שהוא דק מדי המגברים עדיין מקבלים את העוצמה שהם צורכים?
  24. 200 שקל לזוג וכן חותכים לך אותם לפי הצורה ברכב. ויש כאלו מוכנים כבר למשל, כמו להונדה.
  25. אני קניתי ממנו מגבר והוא בכלל לא חרטטן!......וגם לא מנסה לשכנע אותך אני כבר הייתי לחוץ לשלם לו והוא לא אחד כזה שמנסה לדחוף סתם. באתי אליו ואמרתי לו אני צריך X וואט בארמס הוא אמר לי סלח לי אדוני אבל אין לי כאן משהו בסדר גודל כמו שאתה רוצה אם היה כמו שאתה אומר היה דוחף לי איזה מגבר מעפן שלא היה נותן לי בכלל מה שאני צריך. ודרך אגב אם כבר אני גם רציתי את הפלטיניום 1200 והוא אמר לי לא מוכר לך אותו אני לא לוקח סיכון. הלכתי לשני יש עוד אחד רוסי רצה לדחוף לי זבל את הבוס הזיוף ה2900 הורדתי אותו מ600 ל400 שקל וזה סתם דוגמא איך שבאתי אמר לי בוא יש לי מגבר אם הX ארמס שאתה צריך ומה זה היה הבוס הזה. בקיצור לי יש התרשמות מהבחור והוא נראה אמין מאוד ולא סתם חרטטן.
×
×
  • תוכן חדש...