דבר ראשון תוציא את המנעול מבחוץ כאילו שלא יוכלו לפתוח עם מפתח מבחוץ
מבפנים שים פלטה של עץ סנוויץ' או משהו סגור את כל ה"חלון" שיש לך שם בין הפגאז' למושבים וזהו.....אני מעדיף להשאיר את הפתח שיש בין הכיסאות לפאגז' פתוח כי כשאתה נוסע אתה יכול לקפל את הכיסאות ככה ישמעו יותר חזק.
*** קיים כפתור "ערוך" בצד שמאל של ההודעה שלך, למד להשתמש בו.