Jump to content

SUB

  • הודעות

    428
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי SUB

  1. תתן להם 80 ארמס למה סתם לאמץ אותם ככה הזמן שלהם יהיה יותר קצר וזה לא ייתן לך כלום אם תתן להם 90 ארמס, 90 ו80 זה אותו דבר כי זה ההספק המירבי שלהם
  2. כן הסאב קופץ החוצה בערך כמו 3-5 ס"מ מהטווח של הפלסטיק שמסביב לגומייה הוא בולט ב3-5 ס"מ ונכנס גם עמוק בפנים והסאב הזה הוא סאב לתיבה אטומה תראה לפי המבנה שלו של הממברנה שמתי לב שסאבים לתיבה אטומה הגומי שלהם יותר צר פחות עווה והשטח של הממברנה יותר גדול מאשר של סאבים לתיבה אטומה !
  3. תכוון את הרדיו איך שנשמע לך הכי יפה לאוזן במגבר אל תגע אם חבר שלך כיוון לך אותו טוב והיה יפה אז תנסה לשחזר איך שהיה לפני זה רק על ידי כיוון הרדיו דיסק לא נראה לי שבגלל מגבר כזה הלך לך האלטרנטור זה כולה 30 אמפר הוא לא מושך הרבה יכול להיות שהיה גמור לפני זה אתה לא תצטרך קבל! המתקין הזה עצלן אל תחזור אליו!!!.....זה כולה פנציומטר שמגביהים את הווליום של הסאב! זה לא כיוון ולא כלום זה שליטה ממקום הנהג שתוכל להוריד את הווליום!
  4. הטוויטרים ייתנו לך צלילים גבוהים שים אותם זה יוסיף לך עדיף מאשר סתם לזרוק אותם!
  5. מכשיר פצצה אחי http://www.stereo4sale.com/shop/product_info.php?cPath=52&products_id=107&osCsid=ef3c063e8d7d41a9f2ca8edb7a138ff5
  6. אם התכנאי לא נגע במגבר אז אל תגע גם אתה תכוון רק את הרדיו דיסק כי בטח הוא התאפס כשניתקו לך את החשמל תכוון אותו איך שהיה...אם אתה רוצה לכוון את המגבר אז תגביה את העוצמה ל3/4 למשל אצלך הווליום זה 30 עד הסוף נכון שים אותו על 25 ככה 22 שים על מצב FLAET תאפס הכל שיהיה באמצע (0) ואז תתחיל להעלות את הגיין במגבר עד שתשמע זיוף תוריד טיפה וככה גם תכוון את הבאס טרבל וכ'ו
  7. בקיצור אם לא גישרת 2 ערוצים אז זה סטריאו
  8. הרמקולים האלו חיות והבאס שלהם הוא כמו סאב אני שמעתי זוג כאלו על מגבר של אבנגרד 800 וואט קח אותם והפלטיניום נותןאיזה 70-80 ארמס
  9. אם אתה מביא מגבר 4 ערוצים אתה יכול לשלוט על הזוג יציאות של הסאב בנפרד ועל של הרמקולים בנפרד
  10. חמודים אני הייתי הולך על ה260 הסידרה הכחולה הם הכי מוצלחים בסידרה הזאת
  11. איך מעלים יש לי תמונות????? ******מכווצים את התמונות לגודל שלא עולה על 400 ק"ב, פותחים הודעה, לוחצים על הוספת קבצים ומוסיפים תמונות (עד 5 בהודעה) מאוד פשוט.
  12. אתה מחבר לfront את הארסיאי שבא מהרדיו דיסק ומוציא ארסיאי באורך של לא יותר ממטר ומהיציאה של הhige תוציא את הארסיאי לכניסה במגבר.
  13. זה יהיה חלש אם זה יחובר כיציאה 1 על סליל 1 זה לא יפתח בכלל תסאב ייתן לך איזה 70 ארמס!
  14. כן הוא מתאמץ...תקח תמגבר הזה זה פחות עומס על המגבר שיש לך עכשיו מה אכפת לך????.....והוא ייתן לך איזה 30-40 ארמס ליצאיה!...עדיף מ15 ארמס מהHU!
  15. תקח 4 רמקולים עדיף של האודיובאן הם נראים טוב
  16. המגבר הזה יכול לרדת ל2 אום???......
  17. אתה מחבר את הRCA מהמגבר לרדיו דיסק שזה 2 יציאות לבננות כאלו אתה מחבר את המגבר למצבר ושם גם פיוז.......איזה מגבר זה?...כמה וואט?...שתידע איזה פיוז לשים החוט של הרמוט זה חוט שיוצא מהרדיו דיסק חוט כחול ומהיציאות של המגבר אתה מחבר לרמקולים.
  18. במחיר של400 שקל אתה מביא חייה סאב בהרבה יותר חזק!!! http://www.stereo4sale.com/shop/product_info.php?cPath=29&products_id=102
  19. הוא התכוון שיורידו לך!...
  20. לפי דבריו של udiasias על המגבר במצב הנוכחי מחוברים הסאב והרמקולים האחוריים והקדמיים ביחד במקביל ( אחד על השני)!
  21. מה המגבר הזה יכול לרדת ל2 אום????????
  22. אהה.....אני יודע מי אתה היית שם עם עוד חבר מלא כזה אבל עדיין לא ראיתי את המערכת שלך האוטו היה סגור ונראה לי שישבת בפנים היית לייד האלמרה
  23. איך מעלים פה תמונות יש לי? תגיד machinehead יש לך לאנסר?......איך המגברים לא מפריעים לך בצדדים פירקת את הפלסטיק שיש בין הכיסאות לפגז'? אם כן זה ממש חלון גדול?..אני גם רוצה לפרק בלנסר ראיתי תלנסר שלך האפורה בכניסה לאולם למה לא הראת את המערכת?....ראיתי שכל האוטו סגור חבל ***אופציית "ערוך"קרא את חוקי הפורום.
  24. אולי טעו זה לא יכול להיות זה חלש שים מגבר שייתן לך בערוץ כמו 80 ארמס זה טוב אפילו 90
×
×
  • תוכן חדש...