כן הסאב קופץ החוצה בערך כמו 3-5 ס"מ מהטווח של הפלסטיק שמסביב לגומייה הוא בולט ב3-5 ס"מ ונכנס גם עמוק בפנים
והסאב הזה הוא סאב לתיבה אטומה תראה לפי המבנה שלו של הממברנה שמתי לב שסאבים לתיבה אטומה הגומי שלהם יותר צר פחות עווה והשטח של הממברנה יותר גדול מאשר של סאבים לתיבה אטומה !
תכוון את הרדיו איך שנשמע לך הכי יפה לאוזן במגבר אל תגע אם חבר שלך כיוון לך אותו טוב והיה יפה אז תנסה לשחזר איך שהיה לפני זה רק על ידי כיוון הרדיו דיסק לא נראה לי שבגלל מגבר כזה הלך לך האלטרנטור זה כולה 30 אמפר הוא לא מושך הרבה יכול להיות שהיה גמור לפני זה אתה לא תצטרך קבל!
המתקין הזה עצלן אל תחזור אליו!!!.....זה כולה פנציומטר שמגביהים את הווליום של הסאב! זה לא כיוון ולא כלום זה שליטה ממקום הנהג שתוכל להוריד את הווליום!
אם התכנאי לא נגע במגבר אז אל תגע גם אתה תכוון רק את הרדיו דיסק כי בטח הוא התאפס כשניתקו לך את החשמל תכוון אותו איך שהיה...אם אתה רוצה לכוון את המגבר אז תגביה את העוצמה ל3/4 למשל אצלך הווליום זה 30 עד הסוף נכון שים אותו על 25 ככה 22 שים על מצב FLAET תאפס הכל שיהיה באמצע (0) ואז תתחיל להעלות את הגיין במגבר עד שתשמע זיוף תוריד טיפה וככה גם תכוון את הבאס טרבל וכ'ו
איך מעלים יש לי תמונות?????
******מכווצים את התמונות לגודל שלא עולה על 400 ק"ב, פותחים הודעה, לוחצים על הוספת קבצים ומוסיפים תמונות (עד 5 בהודעה) מאוד פשוט.
אתה מחבר את הRCA מהמגבר לרדיו דיסק שזה 2 יציאות לבננות כאלו
אתה מחבר את המגבר למצבר ושם גם פיוז.......איזה מגבר זה?...כמה וואט?...שתידע איזה פיוז לשים
החוט של הרמוט זה חוט שיוצא מהרדיו דיסק חוט כחול ומהיציאות של המגבר אתה מחבר לרמקולים.
איך מעלים פה תמונות יש לי?
תגיד machinehead יש לך לאנסר?......איך המגברים לא מפריעים לך בצדדים פירקת את הפלסטיק שיש בין הכיסאות לפגז'?
אם כן זה ממש חלון גדול?..אני גם רוצה לפרק בלנסר
ראיתי תלנסר שלך האפורה בכניסה לאולם למה לא הראת את המערכת?....ראיתי שכל האוטו סגור חבל
***אופציית "ערוך"קרא את חוקי הפורום.