Jump to content

SUB

  • הודעות

    428
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי SUB

  1. אסטרו היה לבחור עם ה GMC שתי סאבים של JBL ו1 של לא זוכר איזה חברה אני אהבתי את הפגו הלבנה עם הסאב של הסרויין ה400 ארמס הוא אמר הוא לקח מקום ראשון בחובבנים אבל שומעים אצלו יפה אתה נגנב בתוך האוטו
  2. לאנזר דווקה מצויינים יכול להיות שהיה פק בייצור של אותו רמקול או שלא התקינו אותו טוב ואז הוא נשרף חבל תשאר עם הלאנזר!!!
  3. הוא בטח מוציא איזה 40 ארמס!......והרמקולים שלך 60 ארמס אז כדאי לקחת למה אם הרמקולים מחוברים לHU אז הוא מוציא גג 20 ארמס אז כדאי לך לקחת אותו שלפחות ינצללך תרמקולים והוא ינצל אם הוא נותן 40-50 ארמס ליציאה!!!
  4. הסאב הזה אפשר להגיד שהוא חזק אני שמעתי 1 כזה אבל זה בסך הכל 230 ארמס זה לא ירעיד לו לחבר שלך תאוטו אם חבר שלך רוצה להרעיד ת'אוטו אז שישים 2 כאלו או שיקנה את הפיוניר 305C שזה לבד 400 ארמס שזה שווה 2 סאבים כאלו והוא עולה בלי תיבה 400 שקל בהצלחה
  5. קח אותו ותבדוק מקסימום לא טוב תחזיר
  6. אצלי באיווה באוטו חיברתי בכל יציאה 2 רמקולים וטוויטר וככה גם ביציאה השנייה למה השתי יציאות השניות נשרפו לי והמגבר בתיקון אז לבינתיים ככה שהרדיו שלי עובד על 2 אום נכון?.....
  7. אם במצב הזה שקיים עכשיו העוצמה יותר מדי חזקה לך אז אל תוסיף כלום חבל על הכסף אבל אם אתה רוצה יותר חזק תביא עוד סאב רצוי אותו סאב כמו שיש לך עכשיו ומגבר שיפעיל את שניהם
  8. יש לי 2 שאלות היום באמצע נסיעה עם הטרופר של ההורים שנת 98 גיר רגיל אני עומד בצומת ברמזור פטאום נדלק לי מנורה של מצבר ושל קערה כזאתי נראה לי זה של שמן מנוע וגם הנעילה של ה4X4 יש כזאתי תמונה של 4 גלגלים בירוק מי שמכיר והיה ריח של שרף מה הבעייה? השאלה השנייה שלי היא אם אני שם 4X4 H מותר לנסוע רגיל?....כאילו בהילוך 5 ?....למה היה לי ריח של שרוף כשנסעתי בכביש עם ההילוך משולב ואז החזרתי את זה ל2H והמנורה הזאת של הנעילה המשיכה להיות דלוקה מה הבעייה? תודה לעוזרים
  9. וLoudGuy איך אתה מסביר את זה שאין מגבר באוטו ויש רק HU ורמקולים ויש רעשי אלטרנטור.....וגם ששמים משתיק רעשים יש רעשי אלטרנטור???
  10. זה זיוף של סוני של האקספלורד בטח הם 25-30 וואט
  11. במגבר 5 ערוצים יש לך 4 ערוצים ל4 רמקולים כל רמקול ערוץ ובנוסף עוד יציאה של מונו שזה לסאב וההספק שלה יותר גבוה מכל היציאות בגבר
  12. BOSS זה לא חיקוי של BOSE , BOSE הזאת מייצרת מוצרים לבית שהם באמת איכותיים וBOSS ככה היא מייצרת מוצרים לרכב שהם באיכות טובה והיו לי 2 מגברים של בוס(BOSS) כל מגבר נתן 250 וואט 2 ערוצים אני לא זוכר תדגם אבל הם היו שחורים
  13. אייל חפשתי על רעשי אדמה קראתי כמה מאמרים פה ובעוד פורום ולא עזר ניסיתי הכל!!!!.....ובסוף נכנעתי ושמתי משתיק רעשים וגם לא עזר ועוד דבר אני יודע להתקין התקנתי גם לחברים מערכות ואין להם תרעשים האלו
  14. אצלי יש יציאה 1 למגבר ואני שמתי משתיק רעשים ועדיין מצפצף לי ולא עזר בגרוש המשתיק הזה עשיתי מינוס ופלוס בניפרד לרדיו ולמגברים ואת המינוס חיברתי לשילדה של הרכב לא בייחד עם המגברים וגם יש מינוס מהחוט של האנטנה בקיצור אני כבר השתגעתי אני לא יודע מה לעשות
  15. גם אני באותה בעייה ויש לי מינוס שמחובר לגוף של הרכב והפלוס עובר בנפרד וגם המינוס והRCA בנפרד ולמרות ששמתי משתיק רעשים עדיין יש לי רעשי אלטרנטור
  16. שים את הHU על מצב פלט (FLAT) ואז תתחיל לכוון את הקרוס של המגבר וגם אז תשחק עם הגיין תעלה אותו עד שהסאב יזייף ואז תנמיך טיפה
  17. איזה מגבר שתי יציאות או מונו אני יכול להביא עד 1000 שקל? שייתן לי בכל יציאה 150 ארמס לפחות. ושהוא יהיה ל2 סאבים
  18. ואין דגם אחר של הפלטיניום שהוא 2 יציאות 1200 וואט?
  19. על איזה מגבר כדאי ללכת המגבר אמור להפעיל 2 סאבים איזה מגבר ייתן לי יותר RMS בבריג'? הפלטיניום 1200? http://www.e-net.co.il/product.asp?productid=1033 או הבוס 2900 http://www.stereo4sale.com/shop/product_info.php?cPath=23&products_id=53
  20. חבל על ה 200 ומשהו שקל האלו אל תתקרב לא כדאי מה התקציב?
  21. מה ההבדל בין RMS לPMPO? ****להבא תן כותרת נורמלית שתעיד על תוכן ההודעה******
  22. יכול להיות שנשרפו לך זוג יציאות במגבר קח אותו לבדיקה במעבדה
  23. תגיד שי מה המידות של התיבה?...למה היא רחבה מידייי איך זה נכנס לו? ואיזה אוטו יש לו?
  24. עשיתי בדיקה וככה שיפשפתי את השילדה של הרכב איפה שמחובר המינוס ועדיין ציפצף לי (היו רעשי אלטרנטור) שמתי משתיק רעשים זה הוריד את העוצמה של הציפצוף אבל שומעים עדיין שהHU מכובה אבל חלש וזה עדיין מפריע לי שמתי את הHU של חבר ולא היו רעשים אז לפי מה שהבנתי זה מהHU שלי מה אני צריך לעשות כדי שזה יפסיק?.....כי עדיין יש צפצוף חלש?
  25. ובמחיר של 850 שקל ?
×
×
  • תוכן חדש...