לא!
אם אתה מגשר 2 ערוצים אתה הופך את הערוץ למונו וכך זה מבטל לך הסטריאו,
ולא יורד לך ל2 אוהם, אתה יכול להוריד את הערוץ ל2 אוהם ברגע שאתה מחבר
במקביל זוג רמקולים או סאבים שההתנגדות של כל 1 ממנם היא 4 אוהם .
ואפשר לחבר לערוץ 1 זוג רמקולים במקביל שזה גם ירד ל2 אוהם אבל סטריאו.
הערוץ מכפיל את עצמו בעוצמה טלוי במגבר חברות אמינות לפי תאורייה מכפילות את העוצמה שלהם כמעט פי 4 (במונו).
אם מדובר בחיקוי של הבוס הדגם הוא 2900BA אז לא!...הוא לא ירים לך אפילו סאב 1 של הפיוניר הוא חלש בשביל סאב כזה.
להפעיל?... הוא יפעיל לך אותם אבל חלש יחסית.
עדיף לך להביא מונובלוק טוב.
אתה צריך תיבה כפולה בשביל 2 הפיונירים...תעשה חיפוש לא מזמן היה פה תרד על הפיונירים איזה תיבה איזה מגבר ותמונות.
לא עוזר לאף אחד פה שאין לך לפחות את שם הסאב המדובר לפחות לינק יש?
אם אתה לא יודע איזה רמקול שייך לאיזה יציאה קח סוללת 9V וחבר לכל זוג חוטים בעלי אותו צבע מאיפה שתשמע את הרעש ככה תוכל לדעת מיהו הרמקול ואיזה חוט שייך לו.
הסקאי כן עמיד בחום של השמש.
אצלנו יש סירה שהיא באמת חסופה כל היום לשמש וכל הכסאות בה עסויים מסקאי וכלום לא התעוות שתתאר לך שהיא עומד חצי יום בשמש של הכינרת... .
החומר פשוט הופך להיות יותר רך ולוהטטט.
המגבר הזה לא ירד לך ל2 אום.
עדיף לך לקנות איז מונובלוק לסאבים וככה ינצל אותם. או ש...כמו שאמרתי תחבר כל סאב לזוג ערוצים.
תקרא את הטר'ד ש SILVER D הביא לך.
כמה ליטר אמורה להיות התיבה של הסאב?
עדיף לך לבנות בעצמך תיבה, זה בכלל לא מסובך.
הצורה לא משנה, מה שחשוב זה כמה ליטר, אם הסאב בנוי לתיבה פתוח/סגורה, ובאיזה תדרים הסאב עובד כדי לשים פורט מתאים. (כמובן שרק אם התיבה פתוחה).
מייק מייק גם לי קרה שכל בית הפיוז שלי התעוות, והפיוז כן נשרף.
היה לי עד לא מזמן מגבר שצורך 25 אמפר ושמתי כבל של 8 גייג' ופיוז של 30 אמפר.
כשהבאתי את המגבר החדש שצריכתו היא 40 אמפר וחיברתי את שתי המגברים על אותו כבל 8 גייג' בלי להחליף פיוז נשרפו לי פיוזים אחרי 20 דק' של עבודה.
וגם אצלי כאילו נשרף על הבית פיוז.
עד שהחלפתי בית פיוז לפיוז של 60 אמפר וכבל בעווי של 4 גגי'.
עכשיו יש שקטטטטטטט
blackmazdaF אז איך אתה מסביר את זה שאצלך המערכת צורכת יותר אמפר ואתה מכוון יותר זמן ואצלך אחר כך מניע?
יכול להיות שהמגברים צורכים יותר אמפר ממה שהם אמורים?
בכל זאת יש פיוז והוא אמור להשרף אם הם יצרכו יותר ממה שהם אמורים.
כל רמקול יזייף לך אם העוצמה תיהיה עד הסוף מגביהים בד"כ 70-80% ממה שהרדיו מסוגל.
ההבדל בין הצבעים זה סדרות.
אם יש לך אפשרות ללכת על הצהובה לך עלייה, היא הכי טוב והיא הכי יקרה וחדשה.
גם הלבנה טובה ואיכותית.
יש לי את הסדרה הלבנה ה260 וואט שומעים מצויין עם מגבר.