Jump to content

SUB

  • הודעות

    428
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי SUB

  1. לך למעבדה של אלקטרוניקה ושם הוא ילחים לך ישירות חוטים.
  2. אולי תנסה עם מלחם??? תחמם את הדש' ואז תמרח את זה
  3. מיק מיק אני שמעתי את המגנט של ג'נייה ואי אפשר באמת לשבת הרבה זמן באוטו! זה מחרפןןן....
  4. את המונובלוק של לאנזר כבר לא מוכרים. וב2 אוהם הוא מספק 750 RMS.
  5. מה חשבת לעצמך שאמרת את זה? תיבה אטומה ועוד 55 ליטר כל סאב צריך??? הייצרן ממליץ על תיבה של 42.5 ליטר אטומה. הסאב ילך לו אחרי שבוע אם כבר תיבה פתוחה של 55 ליטר זה נשמע הגיוני. בקיצור subwoofer אתה יכול לקנות תיבה בלי מחיצה שהיא תיהיה 85 ליטר אטומה, שמים מחיצה כדי שאם אחד מבין שתי הסאבים ישרף אז השני ישאר בנפח התיבה שמיועד לו. אם אתה רוצה תיבה פתוחה אז תקנה\תבנה תיבה של 110 ליטר.
  6. תנסה אולי בHU לחפש כפתור של T-BASS כמו בסוני או LUOD
  7. אני מדבר שטויות? אתה רשמת שBOSE היא אחת התותחיות בתחום האודיו לרכב. בשבילך למה הבנת הנקרא לא למדת כנראה: חמוד לפני שאתה מגיב תחשוב אם אתה מדבר לעניין כי בינתיים BUSE היא חברה למוצרים לבית!!! ואולי יש לה 2 דגמים של מגברים לרכב ולא יותר! אז אם אתה קורא לחברה שאין לה כמעט מבחר לרכב חברה תותחית, סלח לי אתה לא מכיר חברות. ***BOSS היא חברה למוצרי אודיו לרכב והיא יותר תותחית בשפה שלך.***
  8. טעות! BOSE היא חברה למוצרים ביתיים ויש לה מבחר לא גדול של מוצרים לרכב היה לי בעבר 2 מגברים שלהם. וBOSS היא חברה של מוצרי אודיו לרכב.
  9. לא! הייתי בטורקייה ואין להם שם בכלל חנויות של אודיו (לפחות באנטלייה). בדיוטי פרי שלהם בכלל לא מחזיקים מוצרי אודיו לרכב אתה תמצא שם מצלמות דיגיטליות טלויזיות וכו'. גם אצלנו בדיוטי פרי אין שלל כל כך גדול ראיתי מגבר של איזה V12 ועוד איזה חברה. דרך אגב הV12 הזה עלה בסביבות ה220 דולר אם אני לא טועה.
  10. ההתנגדות שהמגבר עומד בה.
  11. רפי לא באתי לקטול את החברה לא הבנת אותי נכון, התכוונתי שאנשים בעלי חנויות למחשבים ממליצים ללא ללכת על סלרון כי הוא עושה בעיות.
  12. ראיתי עכשיו בחתימה שלך שיש לך מעבד של סלרון. לא חבל?...זה ידוע שמעבדים של סלרון הם חרא עושים בעיות ולפעמים נדפקים לגמריי.
  13. את המגבר של הבוס (החיקוי) אתה יכול להביא ב400 שקל מהימאים (חיפה). בינתיים עדיף לך לקנות את הסאב והמגבר, ובעתיד תביא עוד סאב ומגבר לסאבים והבוס ישאר לרמקולים.
  14. RFTeam אז מה אם הרכבת הרבה מגברים זה אומר בגלל שהרכבת הרבה אז אתה יודע לפי תמונה כמה כל מגבר מספק?...ומהו הספקו?...לא!!! גם אני הרכבתי הרבה מגברים וזה אומר שלפי תמונה אני יודע כמה כל מגבר מוציא?..לא!!! אני חושב ש150 ארמס=300 ארמס? אתה יודע מה אני לא שמעתי מערכות לא הייתי במפגשים ולא בתחרויות. ובוא נגיד שיש לי CL. עוד דבר בקשר לאודיו גודס טעות כתיב.
  15. חחח....בוריס אין בעיות עם הלאנזר שלך. Soundwave אני מרוצה מהמגבר וזהו זה מה שחשוב לי.
  16. גל דיברתי על הלאנזר 4 ערוצים...ואת המגבר שלך שמעתי אם אתה זוכר אותי באתי במפגש הראשון עם בוריס. שמעתי ממני אומר שלאנזר לא עומדים בהצהרות?.אמרתי שאני לא יודע אם כן או לא הם מפריזים בהצהרות שלהם. SUONDWAVE אני אמרתי שהוא מוציא 300 ארמס בגישור כי יש בידי את הספר של המגבר והחברה בדקה כמה המגבר מוציא. אני לא סתם מחרתת כמו אלו שיושבים מול המחשב ולפי השם או המחשבה שלהם אומרים כמה מספק המגבר, כאילו שזה נבדק בידיהם.
  17. עדיף לך את ה80 ארמס, כדי לשמור על הרמקולים לזמן יותר ארוך עדיף לא להזרים להם את כמות ההספק שרשום שמוצהר עלייהם, לעומת זאת ה80 ארמס לא יגיעו למקסימום שלהם.
  18. תגיד לי מיסטר אודיו וRFTeam אתם בדקתם את המגבר הזה שאתם מדברים ככה בביטחון???? ברגע שתבדוק את אותו דגם ספציפית אז תוכל להגיב ולקטול!....כל עוד לא בדקת אותו אתה לא יכול לשלול בצורה כזאת. זה פשוט מרגיז שאנשים פה זורקים סתם לאוויר "גם אני בדעה שלך שהוא לא מספק 300 ארמס" תאמין לי שאני שמעתי מגבר של לאנזר 1200 וואט הVIBE ואין הבדל של ממש ואני באמת לא יודע אם זה נכון או לא שהם מפריזים בהצהרות שלהם למה?...כי לא בדקתי את זה, אלה רק שמעתי אותו בפעולה. אז בבקשה ממכם פעם הבאה לא לזרוק סתם ברבורים באוויר.
  19. תאמין לי שהמגבר הזה מעולה, הסאבים דופקים ממש חזק. (אני מאמין שהוא בגישור באמת 300 RMS).
  20. פיוניר אחוריים 80 ארמס.
  21. יש לי את המגבר הזה ובטוח שגם את הספר שלו, נתונים ע"י חברה.
  22. הוא נותן בגישור 300 ארמס.
  23. תמיר בשבילך: ותאמין לי שאין טעם להביא 2 כאלו בשביל להוציא בלחץ 350 ארמס משתי הסאבים אז תעשה טובה ותפסיק להתווקח על כל דבר. ולא שווה לו להביא 2 כאלו עם מגבר כזה למה????? שתי הסאבים צורכים בייחד אתה יודע מה לא 800 ארמס 700 ארמס. יש הבדל עצום בין 350 ארמס לבין 700.
  24. מה זה קשור תמיר???? הבנאדם שאל איפה המגבר יותר יתאמץ? בחיבור של זוג רמקולים לערוץ 1 בודד! או בבריג'. ואם הוא מגשר הבריג' הופך להיות 2 אוהם!
×
×
  • תוכן חדש...