Jump to content

SUB

  • הודעות

    428
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי SUB

  1. היום שטפתי בעצמי את המנוע של הרכב לאחר ששטפתי אותו כמו תמיד השארתי למשך כשעה את מכסה המנוע פתוח כדי שיתייבש המנוע. לאחר מכן הנעתי את הרכב וחניתי אותו במקום שלו (משך ההנעה אולי כשתי דקות). היום בערב לפני כשעה בערך אני מניע את הרכב מתחיל בנסיעה ופתאום הרכב מקרטע כאילו עומד להכבות. עצרתי בצד פתחתי מכסה מנוע יכול להיות שנכס מים לדיסטרבוטור. בקיצור התחלתי לתת קצת גז בסביבות ה2000 טורים-לא עזר . המשכתיבנסיעה ראיתי שלא הולך עצרתי כיביתי את הרכב למשך 5 דק', הנעתי אותו שנית ופעם למשך 5-10 דק' נתתי טורים גם כ2000. הקרטועים הפסיקו כנראה שכל המים "נשרפו". כדי לבדוק עשיתי סיבוב של כ5 דקות הרכב מראה שהכל בסדר, אני מקווה שזה עבר. ועכשיו לשאלתי האם זה יכול לחזור שנית היום? מה הנזק שיכול להגרם לרכב, מנוע? פעם הבאה שאני שוטף מה אני אמור לכסות חוץ מאלטרנטור? שטפתי את המנוע הרבה פעמים אבל לאחר השטיפה הרכב היה עומד בשמש למשך כשעה היום הוא היה בצל. תודות רבות לעוזרים.
  2. הדיבורית לא שודרגה היא נקנתה מסלקום חדשה בקרטון והותקנה ע"י מתקין שלהם. אין אפשרות לחבר את את הקבל בעצמי?....אולי אני יפרק את הבננה של הקבל מתח ויחבר לה את הקבל הלבן זה אפשרי? **עריכה-למה משמש הקבל הצהוב?
  3. שלומי אני לא יודע אם כל כך הבנת אותי אני יודע שהסברתי הכל מסובך, אז העלתי תמונות צילמתי את הדיבורית עצמה והמוח
  4. הר"ד לא מהבהב הפלאג הוא עגול
  5. חבר'ה מה אף אחד לא יכול לעזור לי? בכל מקרה היום פרקתי שוב את הUNIT של הדיבורית (קופסה שחורה) שממנו יוצאים כל הכבלים (חשמל,מקרופון,רמוקל וכו') וחיפשתי חוט שחור צהוב שאמור להיות שם ואין! יש מצב שהמתקין לא חיבר אותו? נעבור עכשיו לדיבורית עצמה גם שם ניסיתי לחפש כבל שחור צהוב ואין, מהדיבורית עצמה יוצא כבל של הפקודות כלומר שמעביר את הקול לרמקול, טעינה של הפלאפון וכו', וישנו כבל נוסף של האנטנה זהו. מקווה לקבל תשובה שתסביר את התעלומה, תודה מראש.
  6. כמנו שכבר רשום בכותרת אני רוצה לחברת את אפשרות הMUTE (השתקה בעת שיחות נכנסות) לHU, מצאתי את unit של הדיבורית אבל אין שם חוט (שאמור להיות בצבע כתום נראה לי) שמתחבר לHU, יש את חיבור המתח של הדיבורית, מקרופון, רמקול, אנטנה, בננה שמתחברת לדיבורית עצמה עווה יחסית ויש עוד חיבור אחד נראה כמו כניסה לבננה של טלפון אבל לא מחובר שם כלום. מדובר בדיבורית של נוקייה למכשיר 6230. השאלה השנייה היא לאחר זמן עבודה יחסית דיי קצר הHU מתחמם בצורה מטורפת ממש רותח גם הדיסקים יוצאים רותחים, האם זה טיבעי או שישנה בעייה כלשהי? והאם יכול להגרם נזק? אולי אני ייחבר מאוורר לרדיו דיסק בצורה כלשהי וזה יפטור את הבעייה? מדובר ברדיו דיסק של פיוניר דגם 7450 תודה רבה לעוזרים.
  7. אז זה בעצם הפיכת פאזה לא??? זה אמור לשפר את השמיע? במה זה מוסיף? הרדיו לא מחובר לסוויץ הכל נשמר גם התחנות חוץ מאותה אפשרות אני ינסה לכוון שנית, ולראות אם זה נהפך למצב של OFF
  8. ברשותי פאנל של פיוניר דגם 7450 יש לי אפשרות לשלוט דרכו על הסאב ויש שתי אפשרויות, אפשרות ראשונה: יש ציור של הסאב כלפי מעלה שזה הרגילה רשום נורמאל האפשרות השנייה הסאב כלפי מטה (הפוך) ורשום .SUB-W1 REV אני לא כל כך מצליח למצוא את ההבדלים בין שתי האפשרויות אולי קצת כשאני שם על האפשרות השנייה שהסאב כלפני מטה הוא נשמע יותר חזק. עוד דבר יש לי אפשרות חיתוך של הרמקולים יש לי 4 אפשרויות תדר של 50,80,125 אם אני לא טועה ו OFF כלומר כל התדרים, כשאני חותך אותם ב 50 זה נשמר. לאחר מכן כשאני נכנס שנית לתפריט זה לא שמור, זה נמצא על מצב OFF. מקווה שתפתרו לי את התעלומה. חוץ מזה המכשיר ממש מעולה נוח לשימוש למרות שלוקח לMP3 בערך 4-5 שניות לפעול בין שיר לשיר הכל מצויין במכשיר הזה. תודה מראש לעוזרים.
  9. אני לא מצליח לפתוח את הקובץ הזה באיזו תוכנה אתה פותח אותה?
  10. רכשתי היום מכשיר של Pioneer דגם 7400 ואני צריך את חוברת ההדרכה שלו, מאיפה אני יכול להוריד אותה? חיפשתי באפשרות "חפש" ולא מצאתי לינק לאתר שאפשר להוריד ממנו את החוברת. תודה מראש
  11. יצא יפה מאוד, תתחדש נאו מאיפה קנית טלסקופים? אני צריך בשביל הבנייה שלי ואם תוכל להעלות תמונות שלהם בהום סנטר אמור להיות שם טלסקופ?
  12. SUB

    [מכירה] רדיו דיסק קנווד

    UP..UP..
  13. מחפש לקנות רדיו דיסק של פיוניר רק סידרה 7 7400,740,7500,750,760,7600 וכו' עדיפות לדגם 7500,750,7550 מחיר עד 900 ש"ח עדיף מישהו מאיזור צפון הצעות בפרטי או בפלאפון 052-4382369
  14. בזמן האחרון אני לא יכול לפתוח הודעות פרטיות כלומר, כשאני נכנס לפורום ורשום לי שיש הודעות פרטיות ואם אני רוצה לפתוח אותם בדף חדש כשאני לוחץ אישור רשום לי שאני לא יכול לפתוח בגלל חוסמי משהו לא זוכר. עוד דבר אם אני נכנס לפורום קנייה ומכירה של אודיו, ואני רוצה לכתוב למישהו הודעה פרטית אני לא יכול להשתמש ב"צטט" כדי לשאול את אותו מפרסם הודעה, אני צריך להכנס לכינוי ומשם לרשום לו הודעה פרטית כאשר אני לוחץ על צטט מופיע לי, אין לך גישה לעמוד זה. זה יכול לנבוע ממספר סיבות: הסיבה הנפוצה ביותר - לא אישרת את הרשמתך לפורום. האם מתחת לשם המשתמש שלך מופיע "משתמש הממתין לאישור"? אם כן, אשר את החשבון בעזרת האימייל שקיבלת. לא קיבלת אימייל? בדוק את פורום תמיכה טכנית להוראות כיצד לבקש דואר אישור נוסף. חשבון המשתמש שלך כנראה אינו בעל הרשאות מספיקות בכדי להכנס לעמוד הזה. האם אתה מנסה לערוך הודעות של מישהו אחר או להכנס לאפשרויות ניהול או מערכת מסווגת אחרת? אם אתה מנסה פשוט לפרסם הודעה, יכול להיות שמנהל המערכת חסם לך את החשבון, או שהחשבון מחכה להפעלה. ניסיתי להתייחס למה שרשום לי אבל אני לא מוצא סיבה שרשומה לי בהודעה שעולה. תודה מראש
  15. מחפש רדיו דיסק של פיוניר דגם 7600\760 או 750\7500 (דולפינים) או כל רדיו דיסק אחר העיקר שיהיו 2 יציאות ל2 מגברים כלומר יציאה למגבר ועוד יציאה עם שליטה לסאב מחיר עד 900 שקל הצעות פלאפון 4382369-052 או בפרטי
  16. למכירה רדיו דיסק מדגם קנווד 2012 אחלה רדיו דיסק עם יציאה למגבר מפעיל אצלי שני מגברים (לכל החוששים מסיבה כלשהי) ולא עושה בעיות מעולם לא היה בתיקון פאנל נשלף אין על הפאנל סריטה הרדיו שמור מאוד אני דורש עליו 350 ש"ח סופי פרטים בפלאפון 4382369-052 או בפרטי
  17. טוב למרות שלפני כמה ימים פתחתי תרד עם התמונות של המערכת ברכב נעלה בכל זאת
  18. V.I.P למה למחוק את מספר הרכב??? תמיר כן כל סאב מחובר בגישור שומעים חזק. אלו לא תמונות כל כך עדכניות עכשיו יש שני פורטים לתיבה עפ'י המלצתו של שי ושומעים בהרבה יותר חזק. אין לי תמונות של מהלך הבנייה זה כבר מותקן לפחות 3חודשים, פשוט התחדשתי בזוג סאבים חדשים אז אמרתי יאללה תמונות.
  19. תודה על כל התגובות החיוביות
  20. לא הבנת אותי נכון מיק מיק המגבר הוא 2 יציאות, הזוג קומפוננטים מחובר במקביל, ואז לגישור במגבר
  21. צודק אין לו HP אבל אצלי הוא נמצא על מצב פול ריינג' הוא מחובר לקמופוננטים בגישור כן כן הוא עובד על 2 אוהם, כבר לפחות חצי שנה ולא היה לי איתו אף פעם בעיות מתוך שנתיים שהוא אצלי
  22. פירוט: רדיו דיסק של קנווד לא זוכר כל כך את הדגם קומפוננטים של מאק אודיו דגם פרימיום 2.16 ה70 ארמס רמקולים אחוריים של פיוניר 6/9 הפנינה של ה260 וואט מגבר של פייל גדם PLA0185 ה1400 וואט מגבר לקומפוננטים של אודיו גודס 400 וואט 2 יציאות וסאבים של קנווד כל סאב 800 וואט 400 ארמס כן מייק מייק אני בניתי הכל
  23. אוקיי החלטתי להעלות קצת תמונות של המערכת עכשיו שהיא מושלמת סוף סוף
  24. אז מה כדאי מהשניים? פורט של 4 צול על 14 ס"מ או פורט של 2 צול על 20 ס"מ (תדר של 37-38 הרץ)
×
×
  • תוכן חדש...